.. zdar.. jelikož přes 90% mých cest se odehrává na asfaltu, začínám si pohrávat s myšlenkou vyměnit svoje GSo za RTčko ... určitě je Vás zde víc , kteří jezdili oboje, tak bych se rád zeptal na zkušenosti a postřehy ...
dík
(ch)stepan
urcite to ma smysl, zahodit ego a jezdit v pohodli, jel jsem chvili na tom novym RT a musim rict ze bych si to klidne dokazal predstavit doma v garazi
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Mel jsem GS1200 rv 2008 v plne vybave vcetne TT ALU kufru a v r 2012 prodal s 40.000km najeto s důvodem narozeni potomka a jiné starosti. Na GS jsem jezdil 95% pouze silnici. Loni na jare jsem zacal pokukovat po koupi noveho GS a naskytla se mi prilezitost na RT vyrocku 90 tj poslední vzduchach v plne palbe co se na to da asi koupit vcetne 2+2 roky zaruka. Byla to nahoda a jsem max spokojen. Loni přes leto jsem najezdil cca 8000km, Normandie,Benelux. Oproti GS oceňuju ze dovnitř méně prsi + el. plexi, externi hudba ipod s ovladanim na ridititkach, tempomat, orig vyhrivane sedlo, super kufriko systém - mam ten velky orig topcase + samo bocaky a do všech kufru vnitrni tasky. Tod muj názor-zkušenost.
karta přiložený následující obrázek:
Pro silniční ježdění není myslím o čem přemýšlet. Mám najeto přes 60 tisíc na K1200LT, což je podstatně větší a těžší "koráb" a na takové výlety typu "kam se dneska podívám - třeba do Anglie" to nemá chybu. Komfort s GS srovnávat fakt nejde.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
chstepan - na eRŤácích (ať vzducháčích, či LC) mám "nějakou" tu tisícovku najetou. Jezdil jsem na spoustě cestovních motorek (např. Yamaha FJR1300, Honda ST1300, BMW K1200, 1300GT, K1600GT,GTL, K1200LT........), ale řada RxxxxRT je PRO MĚ to nejlepší SILNIČNÍ CESTOVNÍ náčiní, jaké kdy bylo vyrobeno - pro mě tak akorát pohodlné, obratné, vybavené, výkonné.......... S RT se dá pohodlně "proplouvat" krajinou, "řezat" Alpské průsmyky, "drtit" supersporty v pěkných zatáčkách, když se to umí.........
Jestli se pro ně rozhodneš, tak chybu neuděláš. Teď nedávno jsem dělal servis na kamarádově "dvouvačce" RT - má obroušené plastové chrániče "ventildeklů" na obou stranách - klopit s tím jde fest.
Já na RT nenašel fakt nic, co by mi vyloženě vadilo (ať to bylo ve své době R1100RT, 1150RT nebo R1200RT, či nyní RT LC). Ale je to samosebou individuální. Někomu třeba po projížďce "nesedí" vůbec.
Brácha má RT, jediné, na co je potřeba si zvyknout po přesednutí z GS je menší přední kolo. Za velkým plexi taky žere rychlost, takže při sjíždění z dálnice můžete být sakra rychlí.
Mě přijde trošku jakoby padavý předek, ale je to o zvyku. Po silnici se s tím dá jezdit hodně pěkně To škrtání válce jde zároveň se škrtáním stupačky?
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
madmike83 - ne, prvně jdou samosebou stupačky. Ale ty už má kamarád "upravené" od asfaltu. Taky má obroušené stojany - to jde spolu u RT "ruku v ruce" - prostě jak se říká "už si to cestičku našlo". Teď už ho limitují pouze válce - zbytek se o asfalt upravil sám
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
madmike83 - ne, prvně jdou samosebou stupačky. Ale ty už má kamarád "upravené" od asfaltu. Taky má obroušené stojany - to jde spolu u RT "ruku v ruce" - prostě jak se říká "už si to cestičku našlo". Teď už ho limitují pouze válce - zbytek se o asfalt upravil sám
Jel jsem teď na novém RT LC a byl jsem docela uchvácenej. Jede to jako prase...hned po nasednutí jsem v zatáčkách brousil boty...fakt super rychlý a pohodlný stroj.
Sedlám teď R1100RT a s tím se v utáhlých zatáčkách docela trápím. To se o novém RT říct nedá...
... jak je to s váhou ? GS1200 X RT1200
a výška sedla ?
co mě trochu vadí, že se RTčko nedá tak solidně obrnit a při eventuelním pádu či jen odložení se napáchá mnohem víc škody než na GS
a pak mě trochu vadí ten el. posilovač brzd.
(ch)stepan
Taky se musím přidat. Mám 195cm než jsem šel do GSA, tak jsem uvažoval o RT (2011). Měl jsem moto v servisu ve Vídni půjčili jsme si RT a nové GT. RT mi vůbec nevyhovovalo kolenama jsem stále dřel o plasty, GT výborný motor a převodovka, kardan stále cvakal. Jak sedl na své GSA, tak jsem byl šťastný, pohodlí neskutéčné. dnes jezdím už jen většinou silnici, tak jsem přezul na hladké pneu a uvažuji o větším topcase (odložení bundy a přilby ve městě). Mám nové pohodlné sedlo co bych chtěl více :-).
Tonda napsal:
madmike83 - ne, prvně jdou samosebou stupačky. Ale ty už má kamarád "upravené" od asfaltu. Taky má obroušené stojany - to jde spolu u RT "ruku v ruce" - prostě jak se říká "už si to cestičku našlo". Teď už ho limitují pouze válce - zbytek se o asfalt upravil sám
Tož ať tam vrazí motor z Guzzi
Hned mu to doporučím
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ja jel na vsech RT a vsechny mi sou maly...pro me jedine GS a LT.i na K100RT sem si musel nechat zvysit sedadlo protoze sem ty kolena mel zarvany v kapotazi...skoda RT sou fakt universalni motorcicli.
Kupredu spatki ni krok...
Taky jsem z GS1150 přeskočil na RT1200 a po cca 65tis km mám teď K1600GT. Je to jiný level, rozdíl v obratnosti po najetí 20tis km nevidím. Nejel sem ale na RT1200LC, takže nemůžu porovnat. Nicméně RT LC mě narozdíl od předchozí generace nechytlo, prostě se mi nelíbí
Jde nejvíc o to, co od toho čekáš, každá z těch motorek má svou silnou stánku trochu jinde.