Udělej si druhou nezávislou zásuvku přímo přes pojistku na baterku a pak tam můžeš dávat,co chceš. A CAN-Bus řešit nemusíš...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Přemýšlím o využití této funkce - jedině, že bys mohl připojit kompresor při vypnutém zapalování.
Ale hlavně narazíš na jiný problém, tvá CAN zásuvka pustí jen 5 A a například můj malý kompresor si vezme 15 A.
Takže opravdu novou zásuvku s pojistkou.
Já to vyřešil modulárně, takže mám dráty k baterce, na které přes konektor mohu připojit malou (DIN) zásuvku, zásuvku pro zapalovač nebo nabíječku, viz starý příspěvek
Proto si taky nechavam 1100 kde nemam abs ani lambdu...jinak zasuvku bokem mas za chvilu hotovou a vleze ti do kastliku pod sedadlo.
Kupredu spatki ni krok...
Děkuji všem, takže jestli to správně chápu, tak CAN-BUS je nějaká ochrana, při které nemůžu použít jakýkoliv kompresor z BMW zásuvky? Musel bych to řešit ze zásuvky, kterou bych si nechal udělat přes pojistku rovnou z baterky. Sakra to jsou věci
U cant buy happiness but u can buy a motobike and that´s pretty close......true story!!!!!!
Viz jak pisu moje ciste osobní zkušenost, Me SLIME kompresor funguje na CAN-BUS motorce elektrika, na standard BMW zásuvce co je na moto z vyroby tj. neresil jsem pridelani nejake extra zásuvky a dal si s tim nelamu hlavu.....
Není to úplně přesně, ale v podstatě je to o tom, že proud pro palubní zásuvku jde přes řídící modul ZFE, který pustí max 5 Ampér. Pokud do ní něco strčíš s vypnutým klíčkem bude zásuvka bez napětí. Pokud tam něco vrazíš se zapnutým zapalováním bude to napájeno a to i asi 15 minut po vypnutí klíčku.
Spolupráce s CAN-BUS je potřebná, pokud nabíjíš baterku přes zabudovanou zásuvku, protože normální nabíječka by po 15 minutách přestala nabíjet (byla by odpojena modulem ZFE).
Originál BMW nabíječka a některé další nějakým způsobem přes CAN-BUS zajistí, že se zásuvka neodpojí.
Ale v případě kompresoru fakt pro tuto funkci nevidím uplatnění.
Já osobně používám kompresor s nastartovaným motorem, nejen se zapnutým zapalováním, abych šetřil baterii.
Takže pokud budeš mít kompresor s odběrem 5A a zapnuté zapalování, můžeš použít vestavěnou zásuvku.
Pro vyšší odběr si budeš muset udělat zásuvku přímo (přes) pojistku připojenou k baterii.
To karta:
1. asi máš menší kompresor než já :-)
2. RT má (jako jeden z mála BMW motorek) povolených 10A.
To Suky > Ahaaaa. Takze v tom je asi jadro pudla. Muj kompresorek jsem zkousel jen pri nastartovanem motoru a pokud-li mam na RTku rezervu 10A tak super informace . Odber kompresorku jsem nemeril - pro zajimavost muzu zmerit a poslat info do fora.