Ahojte.
Celkom by ma zaujímala štatistika predaja a spokojnosti s prilbou AVENTURO. Zaujímal by ma pomer predaných prilieb a už mnou spomínaných problémov ako vŕzganie, vypadávanie lícnic či odpadávanie spodného deflektora...
Sledujem aj diskusiu vo vlákne od TT...a musím podotknúť že prístup TT k problémom s AVENTUROM sa mi celkom pozdáva. Vymeniť vŕzgajúcu prilbu počas sezóny alebo po sezóne za novú...to poteší. Už si len počkať na tie piny či to bude s nimi OK a samozrejme vyriešiť ten deflektor....
Upravil Bedo dne 12.08.2015 17:22
Béďo
nebudu hlasovat, protože mi tam chybí varianta "jsem spokojen, ale je tam pár dětských nemocí"...koupil bych i tak U cant buy happiness but u can buy a motobike and that´s pretty close......true story!!!!!!
Myslím, že když tady není vidět, kdo hlasoval, tak těžko můžeš věřit tomu, že budou hlasovat jen majitelé Aventuro případně Nexx Voyager...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Myslím, že je to zbytočné hrotenie situácie, popravde by som musel kliknúť na obe možnosti, lebo som spokojný s helmou (aj ked nemám s čím porovnávať, lebo je to moja prvá ) ale deflektor som tiež stratil, je to troška jednoznačne postavená anketa
A zajímavé, že se stejně nehrotí přilby Nexx, kde je situace absolutně identická
Každopádně když je jasné, že všechny prodané helmy mají problém s volným bradovým deflektorem, tak by tahle anketa mohla leda tak ukázat, kolik lidí ho používá. Všechny nelepené helmy vržou a Touratech je vymění za lepené. Lícnice jsou vyřešené - nová konstrukce spodních pinů problém řeší i v případech, kdy mají lidi silnější tváře nebo velikost lícnic neodpovídající jejich obličeji (v takovém případě by si měli pořídit menší lícnice, když jim helma na hlavě sedí dobře a jen lícnice moc tlačí - vyrábí se ve třech tloušťkách a rozdíl mezi tou nejsilnější a nejslabší je docela výrazný). Deflektor se řeší a zcela jistě přijdou s nějakým fungujícím řešením pro ty, kdo ho tam chtějí mít. Takže pokud by lidi odpovídali na tuhle anketu správně, tak nikdo nemůže napsat, že ta přilba je úplně OK, protože minimálně ty deflektory vyřešené nejsou ale měla by tam být volba "přilba mi vyhovuje tak jak je, deflektor nepoužívám" nebo něco takového. Problém vrzání bude mít asi 1/6 vyrobených přileb. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nemam dovod hrotit situaciu a ani neobjektivne kritizovat TT. Sam mam na moto kopec doplnkov od TT a som max spokojny, povazujem TT za firmu ktora vyraba kvalitne vyrobky. AK ALE vedeli ze Nexx ma rovnake problemy...mozno stacilo aby s informaciou o probleme vysiel TT sam od seba aj s riesenim...pretoze vymena celej prilby za novu je tah serioznej spolocnosti (ak som ta TTomas spravne pochopil) Momentalna diskusia k probleme a aj stanovisko TT je podla mna ok. Na rovinu.....ak to bude vsetko ok...buduci rok si AVENTURO kupim TTomas u vas
Béďo
Bedo napsal:
Nemam dovod hrotit situaciu a ani neobjektivne kritizovat TT. Sam mam na moto kopec doplnkov od TT a som max spokojny, povazujem TT za firmu ktora vyraba kvalitne vyrobky. AK ALE vedeli ze Nexx ma rovnake problemy...mozno stacilo aby s informaciou o probleme vysiel TT sam od seba aj s riesenim...pretoze vymena celej prilby za novu je tah serioznej spolocnosti (ak som ta TTomas spravne pochopil) Momentalna diskusia k probleme a aj stanovisko TT je podla mna ok. Na rovinu.....ak to bude vsetko ok...buduci rok si AVENTURO kupim TTomas u vas
Pochopitelně že nevěděli, přece by nedělali stejný systém kdyby to věděli. Nexx Voyager šel na trh až o chvilku později ale první prototypy byly představené současně (Intermot 2014). Touratech s řešením sám od sebe pochopitelně vyšel - viz úprava štěrbiny na deflektor, teď ty nové piny ale když výrobu 100% zajišťuje Nexx, tak pochopitelně Touratech, který od nich dostává hotové zabalené helmy v krabici, nemůže z těch přileb vylamovat nějaké díly a lepit tam něco jiného jen pro sebe apod. Nebo jsem nepochopil, jak to myslíš.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bedo napsal:
Nemam dovod hrotit situaciu a ani neobjektivne kritizovat TT. Sam mam na moto kopec doplnkov od TT a som max spokojny, povazujem TT za firmu ktora vyraba kvalitne vyrobky. AK ALE vedeli ze Nexx ma rovnake problemy...mozno stacilo aby s informaciou o probleme vysiel TT sam od seba aj s riesenim...pretoze vymena celej prilby za novu je tah serioznej spolocnosti (ak som ta TTomas spravne pochopil) Momentalna diskusia k probleme a aj stanovisko TT je podla mna ok. Na rovinu.....ak to bude vsetko ok...buduci rok si AVENTURO kupim TTomas u vas
Pochopitelně že nevěděli, přece by nedělali stejný systém kdyby to věděli. Nexx Voyager šel na trh až o chvilku později ale první prototypy byly představené současně (Intermot 2014). Touratech s řešením sám od sebe pochopitelně vyšel - viz úprava štěrbiny na deflektor, teď ty nové piny ale když výrobu 100% zajišťuje Nexx, tak pochopitelně Touratech, který od nich dostává hotové zabalené helmy v krabici, nemůže z těch přileb vylamovat nějaké díly a lepit tam něco jiného jen pro sebe apod. Nebo jsem nepochopil, jak to myslíš.
TTome, máš pravdu že TT prilby dostáva zabalené a naozaj nemôže niečo na nich sám opravovať. Súhlasím. Dokonca aj postoj ohľadne výmeny prilby keď nie je lepený polystyrén je SUPER. Myslel som to tak že keď sa dozvedel o problémoch 1/6 predaných prilieb, mal reagovať TT skôr...ale uznávam že nejaký čas trvá vyhodnotenie takýchto "závad" na prilbe...
Béďo
Bedo napsal:
Nemam dovod hrotit situaciu a ani neobjektivne kritizovat TT. Sam mam na moto kopec doplnkov od TT a som max spokojny, povazujem TT za firmu ktora vyraba kvalitne vyrobky. AK ALE vedeli ze Nexx ma rovnake problemy...mozno stacilo aby s informaciou o probleme vysiel TT sam od seba aj s riesenim...pretoze vymena celej prilby za novu je tah serioznej spolocnosti (ak som ta TTomas spravne pochopil) Momentalna diskusia k probleme a aj stanovisko TT je podla mna ok. Na rovinu.....ak to bude vsetko ok...buduci rok si AVENTURO kupim TTomas u vas
Pochopitelně že nevěděli, přece by nedělali stejný systém kdyby to věděli. Nexx Voyager šel na trh až o chvilku později ale první prototypy byly představené současně (Intermot 2014). Touratech s řešením sám od sebe pochopitelně vyšel - viz úprava štěrbiny na deflektor, teď ty nové piny ale když výrobu 100% zajišťuje Nexx, tak pochopitelně Touratech, který od nich dostává hotové zabalené helmy v krabici, nemůže z těch přileb vylamovat nějaké díly a lepit tam něco jiného jen pro sebe apod. Nebo jsem nepochopil, jak to myslíš.
TTome, máš pravdu že TT prilby dostáva zabalené a naozaj nemôže niečo na nich sám opravovať. Súhlasím. Dokonca aj postoj ohľadne výmeny prilby keď nie je lepený polystyrén je SUPER. Myslel som to tak že keď sa dozvedel o problémoch 1/6 predaných prilieb, mal reagovať TT skôr...ale uznávam že nejaký čas trvá vyhodnotenie takýchto "závad" na prilbe...
No já jsem se o vrzání dozvěděl až tady na fóru. Nikdy nikdo tady nebyl že by mu to vrzalo. Nicméně evidentně v německu se to řešilo, když v březnu změnili výrobní postup a začali to lepit. Když jsem udělal konkrétní dotaz na "vrzání", obratem mi poslali informaci o výměně. Proč o tom nevěděli v Rakousku, to nevím. My jsme byli první, kdo požadoval "náhradní" lícnice různých velikostí na výměnu - nikdo nikde to neměl potřebu řešit, my jsme to chtěli, tak ten díl zavedli do nabídky. Možná je to fakt o přístupu, v různých zemích to mají jinak, někde je prodej doplňků jen jako vedlejší kšeft k prodeji motorek, někde helmy vůbec neprodávají nebo spíš mají jeden dva kousky skladem a všechno objednávají... Nevím. Nicka z rakouského obchodu znám dobře, je to aktivní člověk, investoval do nové prodejny ale byl těžce nemocný, nebývá tam pořád a možná jsi natrefil na prodavače, který to prostě řešit nechtěl, nechtěl nikam psát ani volat.. Nevím.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bedo napsal:
Nemam dovod hrotit situaciu a ani neobjektivne kritizovat TT. Sam mam na moto kopec doplnkov od TT a som max spokojny, povazujem TT za firmu ktora vyraba kvalitne vyrobky. AK ALE vedeli ze Nexx ma rovnake problemy...mozno stacilo aby s informaciou o probleme vysiel TT sam od seba aj s riesenim...pretoze vymena celej prilby za novu je tah serioznej spolocnosti (ak som ta TTomas spravne pochopil) Momentalna diskusia k probleme a aj stanovisko TT je podla mna ok. Na rovinu.....ak to bude vsetko ok...buduci rok si AVENTURO kupim TTomas u vas
Pochopitelně že nevěděli, přece by nedělali stejný systém kdyby to věděli. Nexx Voyager šel na trh až o chvilku později ale první prototypy byly představené současně (Intermot 2014). Touratech s řešením sám od sebe pochopitelně vyšel - viz úprava štěrbiny na deflektor, teď ty nové piny ale když výrobu 100% zajišťuje Nexx, tak pochopitelně Touratech, který od nich dostává hotové zabalené helmy v krabici, nemůže z těch přileb vylamovat nějaké díly a lepit tam něco jiného jen pro sebe apod. Nebo jsem nepochopil, jak to myslíš.
TTome, máš pravdu že TT prilby dostáva zabalené a naozaj nemôže niečo na nich sám opravovať. Súhlasím. Dokonca aj postoj ohľadne výmeny prilby keď nie je lepený polystyrén je SUPER. Myslel som to tak že keď sa dozvedel o problémoch 1/6 predaných prilieb, mal reagovať TT skôr...ale uznávam že nejaký čas trvá vyhodnotenie takýchto "závad" na prilbe...
No já jsem se o vrzání dozvěděl až tady na fóru. Nikdy nikdo tady nebyl že by mu to vrzalo. Nicméně evidentně v německu se to řešilo, když v březnu změnili výrobní postup a začali to lepit. Když jsem udělal konkrétní dotaz na "vrzání", obratem mi poslali informaci o výměně. Proč o tom nevěděli v Rakousku, to nevím. My jsme byli první, kdo požadoval "náhradní" lícnice různých velikostí na výměnu - nikdo nikde to neměl potřebu řešit, my jsme to chtěli, tak ten díl zavedli do nabídky. Možná je to fakt o přístupu, v různých zemích to mají jinak, někde je prodej doplňků jen jako vedlejší kšeft k prodeji motorek, někde helmy vůbec neprodávají nebo spíš mají jeden dva kousky skladem a všechno objednávají... Nevím. Nicka z rakouského obchodu znám dobře, je to aktivní člověk, investoval do nové prodejny ale byl těžce nemocný, nebývá tam pořád a možná jsi natrefil na prodavače, který to prostě řešit nechtěl, nechtěl nikam psát ani volat.. Nevím.
presne si to vystihol..najprv mi predali prilbu aj s DPH aj keď sme deklarovali že som plátca DPH..dali mi iba nejaký doklad, že mi pošlu DPH späť..celé nezmysel. potom nereagovali na 3 maily kde som im vysvetľoval že čakám na doklad o kúpe a že trvám na vrátení DPH, no a medzitým som im aj popísal problém s AVENTUROM....HRALI MRTVEHO CHROBAKA až pokiaľ som tam neprišiel osobne a ( o dva týždne)....trošku som tam bol nahnevaný...vrátil mi šéf plnú sumu za prilbu ospravedlnil sa za zamestnanca. Spomenul že o vypadávaní lícnic viete aj Vy Prahe ( podľa mňa vám volal, lebo bol celkom nemilo prekvapený že Vy niečo viete a ON NIE...aj mi to vlastne povedal že sa to dozvedel od Vás) vŕzganie bolo tiež preňho novinka. Ale bol tam chlapík čo mal tiež AVENTURO a keď ma počul ako som vytočený, pridal s k debate že on má presne ten istý problém ako. Takže opäť "ľudský faktor.."
Upravil Bedo dne 12.08.2015 17:21
Béďo
Proto jsem psal, že to nejspíš nevěděli, protože Nick mi před časem psal na FB a ptal se na ty zkušenosti. My jsme prodali helem asi stovku a dalších padesát máme skladem. Oni jich prodali mnohem méně a řekl bych že jejich zákazníci nejsou tak nároční a neřeší všechny detaily - což může být taky tím, že pro leckoho v cizině je helma naprosto spotřební věc, kterou mění co dva roky a její hodnota je možná jako pro nás kdyby stála třetinu. Nevím.. Nick je fajn ale jeho zaměstnance neznám a ono to je asi podobný všude. Myslím že i u nás se ledacos zlepšilo když jsem prakticky celou sezónu na krámě - sice nedělám jinou práci, kterou jsem chtěl dělat (videa...) ale přijde mi lepší být tady a mít přehled co se děje a řešit některé věci s lidma a nespoléhat ve všem jen na personál. U Nicka to možná bylo stejné.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...