Chci si koupit R1100GS a mám vcelku bobky z toho, že se mi stane něco s převodovkou nebo rozvodama a já budu muset půlit motor. Už jsem si toho zažil dost s bývalým dvoutaktem když jsem mu dělal GO. Nejsem žádný mechanik, jsem ajťák/programátor
Mám na to doma vybavení, mnoho typů SKF stahováků na ložiska, nátluky na ložiska, univerzální stahováky, po elektronický jeřáb. Ale motory obvykle chcou nějaké speciální přípravky na půlení, většinou přímo zkonstruované pro ten motor.
Jak to, prosím vás, má vymyšlené BMW u těchto motorů?
A ještě jedna otázka: když bude problém s převodovkou, je to pálka prý za 25000,- nicméně na tyhle BMW existuje spousta použitých náhradních dílů, jsou k tomuto úkonu použitelné?
Nezlobte se ale ještě jeden dotaz: proč je tak málo těhle GS ve variantě pouštní žluté? http://www.motork...19850.html
Na mobile.de jsem nenašel ani jedinou.
Jezis, estes nic nekupil a uz chces pulit motor ? 1100 neni jawa 250... prevodovka je zvlast a kdyz se ti naahodou vysipe a nebudes se stim chtit delat tak koupis za 10 druhou...jinak kalaharek moc neni to mas pravdu.
Kupredu spatki ni krok...
A když ti to přestalo jet, zkoušel jsi vystoupit a pak zase nasednout?
Tímto postupem ajťák přeci opraví skoro všechno.
Motorku si nech skouknout už při výběru někým, kdo se v tom vyzná a pak až budeš něco opravovat, tak to dej někomu,kdo tomu rozumí. Poskládat motor není jen o přípravcích a momenťáku, ale taky musíš vědět co, kde kdy ohřát, pojistit tmelem, kde a čím vymezit nejrůznější vůle, tu a tam něco vyvážit atd....
Jinak s pocitem dobře odvedené práce naděláš za své peníze a čas jen víc škody než užitku.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Já bych si takovou motorku vůbec nekupoval. Je jich "mraky" a těch poruch - samé kardany, konc. převody, spojky a nevím co ještě...[right]
Kup nazpět dvoutakt, tam můžeš "půlit" dle libosti...