Údajně byla v létě svolávačka na 12GS a GSA vyrobené mezi prosincem 2002 a říjnem 2007 na kryty řidítek. Mění je za novější typy z roku 2008, zákazník si je prý finančně hradí sám. Hrozí blokace páček : http://www.webbik...d-problem/
A další info, neověřená, bude svolávačka na všechny 2008 GS a GSA s ESA podvozkem.
Upravil W dne 13.12.2008 14:34
No to snad ne!!! v lete jsem vyresil 2 svolavacky a ptal se jestli je v merku jeste nejaka dalsi a rikali ze ne-e....
Víťa R 1200 GS Adventure 07
ICQ: 137-830-951
Alda napsal:
Neco na tom bude, packy mi o kryty drhnou. Ale jen drhnou a zatim ziju.
Nejlepsi budou stavitelny packy od Wunderlichu, jen mi je nikdo nechce koupit
Tak si řekni Ježíškovi-Lucince.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Pokud vím, tak nejde o klasickou svolávačku. Je to sice vedené jako servisní akce, ale dopisy se neposílají a díly nemění. Servisáci mají zákazníky upozornit, aby si nastavili kryty tak, aby se nedotýkaly páček, popřípadě je seřídit v rámci pravidelných servisních úkonů.
Wing napsal:
Údajně byla v létě svolávačka na 12GS a GSA vyrobené mezi prosincem 2002 a říjnem 2007 na kryty řidítek. Mění je za novější typy z roku 2008, zákazník si je prý finančně hradí sám. Hrozí blokace páček :
Trubička u předního ESA tlumiče, viz obrázek, se může zmačknout, sníží se tak průchod oleje a tlumič má potom jinou charakteristiku, než jaká má být. Záleží na tom, jak je vše namontováno, do jaké polohy je vývod natočen. Výměna se ale preventivně dělá u všech, nová přední jednotka má tu trubičku delší.
Pade přiložený následující obrázek:
Pade - a jak je to u motocyklů dovezených individuálně - já mám např 1200GSA 08´s ESA z Německa. Jde to taky pořešit v Autecu nebo hurá zpátky do Německa?
Pokud je na motocykl "svolávačka", měl by majitele vyrozumět dealer, který motocykl prodal. Vlastní úkon, předmět svolávací akce, může ovšem provést kterýkoli autorizovaný dealer BMW Motorrad.
Majitele dovezených motocyklů většinou nikdo z dealerů ze zahraničí neobesílá, dokonce ani v případě celkem závažných akcí. (To neni propaganda importéra )
Naštěstí při návštěvě servisu (například AuTecu ) technik zjistí, zda na konkrétní motocykl nějaká akce je a udělá se. Ta akce.
Jacobyen napsal:
Ahoj,
ty čísla, které jsi uvedl najdu na motorce či ověřím kde?
Díky Tom
Svolávačka na ESA se týká těchto motocyklů dovezených importérem :
ZU09460
ZU10171
ZU10173
ZU10631
ZU10694
ZU50596
ZU50597
ZU50598
ZU50599
ZU50600
ZU50601
ZU51139
K úplné identifikaci motocyklu BMW stačí vědět posledních 7 pozic z výrobního čísla. V uvedeném seznamu je tedy 12 konkrétních motocyklů (5x R 1200 GS a 7x R 1200 GS Adventure).
Možná se bude hodit toto vysvětlení :
Výrobní číslo motocyklu BMW má, tak jak je obvyklé, 17 pozic, ale k určení konkrétního motocyklu postačíme s posledními sedmi místy.
Příklad :
WB10307A26ZS12345
WB1 - kód výrobce, v našem případě BMW Motorrad
0307 - typ motocyklu
A - varianta motocyklu, v tomto případě otevřená verze, plný výkon
2 - kontrolní číslo
6 - modelový rok
Z - místo výroby, v tomto případě Berlín
S - každý typ motocyklu má svá určitá písmena
12345 - číslo motocyklu
V databázi BMW je pod kódem ZS12345 jediný motocykl a k němu se už hravě přiřadí kompletní VIN s celou specifikací a historií
Ja som mala naposledy problém s rukoväťou plynu - stačilo na dve-tri minúty zapnúť vyhrievanie a nevracal sa mi plyn!!!. Keď sa to stalo prvýkrát, skoro som vletela do križovatky. Nevedela som, čo sa stalo, prečo je zrazu motorka v otáčkach a drží... Našťastie ma to napadlo a prišla som na to, že kryt pravej ruky sa úplne dotýka gumy na rukoväti plynu. Bolo nutné vypodložiť to podložkou. Keď bolo vyhrievanie vypnuté, nebol žiadny problém. Na motorke mám najazdené 15 tisíc km a nikdy predtým tento problém nebol - vyhrievanie som v pohode používala od zakúpenia motorky v r. 2007.
Tento problém považujem za dosť závažný, keď sa niekomu zrazu nevráti plyn, môže nastať naozaj nebezpečná situácia...
Radšej stratiť v živote sekundu, ako v sekunde život...
Svolavacka na kryty pacek- uz v lete me prisel od meho dealera kde jsem moto kupoval nekolika strankovy dopis ohledne tohoto big problemu...... v dopise byly samolepky, ktere se maji nalepit do vnitr do krytu a pak se ma hlidat aby sipka na samolepce byla naproti pacce....vzhledem k tomu ze na mem GSA kryty pacek celkem bezne meni svoji polohu, skoro pri kazdem padu... to samozrejme neresim, automaticky si je hlidam. Ale opet se mi overilo ze stale plati ze koupe motorky v nemecku ma sve vyhody, veskere informace mam hned, i kdyz to je dva roky co jsem ji kupoval stale me informuji a staraji se o me,nemusim nic nikde hlidat a resit jestli se to tyka me nebo ne, nehlede na to ze jsem mel moznost prikoupit CARGARANCI coz je vec k nezaplaceni.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Ahoj,
zajímavé rozebrání, nevěděl jsem...
A nevíš prosím ještě možné varianty a typy ?
Třeba:
WB10303098ZUxxxxx
WB1 - ano, vyrobil BMW
0303 - typ ? (je to "normalni" GS)
0 - varianta ?
9 - kontrolní číslo
8 - rok (je letošní)
Z - a je z Berlína
Ne že by to bylo důležité, ale co má člověk v zimě dělat ...
Pade napsal:
[quote]Jacobyen napsal:
Možná se bude hodit toto vysvětlení :
Výrobní číslo motocyklu BMW má, tak jak je obvyklé, 17 pozic, ale k určení konkrétního motocyklu postačíme s posledními sedmi místy.
Příklad :
WB10307A26ZS12345
WB1 - kód výrobce, v našem případě BMW Motorrad
0307 - typ motocyklu
A - varianta motocyklu, v tomto případě otevřená verze, plný výkon
2 - kontrolní číslo
6 - modelový rok
Z - místo výroby, v tomto případě Berlín
S - každý typ motocyklu má svá určitá písmena
12345 - číslo motocyklu
V databázi BMW je pod kódem ZS12345 jediný motocykl a k němu se už hravě přiřadí kompletní VIN s celou specifikací a historií