Zdravim.Smykala mi spojka tak som rozobral motor a prisiel som na to ze mi tecie gufero od motora.Idem vymenit tie 2 gufera od motora a lamelu.Preto ze spojka bola robena pred 11000km a davalo sa tam vsetko nove tak teraz neviem ci mam menit aj pritlacak alebo staci len lamelu?Tak isto neviem ci mam vymenit gufero na prevodovke alebo ho nechat tak ked bolo uz raz menene.
dakujem.
Ved ja si myslim to iste, vymenit lamelu nove gufero nove srouby na zotrvacnik a na pritlacak.
Este otazka, ked som dal dolu spojku a isiel som dat dolu zotrvacnik tak pod sroubamy ktrore drzia zotrvacnik by mala byt podlozka aspon podla manualu no ja som ju tam nemal.Neviem ci to nema byt na vsetkych modeloch alebo mne to tam niekto zabudol dat?
Jestli se jedná o motocykl R1150GS jak je v nadpisu, tak pod šrouby u spojky žádné podložky nejsou - jsou tam šrouby s nákružkem. U setrvačníku je jedna velká podložka s pěti dírama pro šrouby a jednou dírou (ve středu podložky) pro vypínací tyčku spojky, co jde do zápichu v klikové hřídeli. Vějířové podložky pod šrouby spojky jsou u R1100GS, R, RT, RS.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Presne ta velka podlozka z 5 dieramy tam neni.Moje srouby sli cez taky tanier cca 12cm na zotrvacnik.Este som gufero neosadil.Objednal som na to ten origo pripravok.
zdravím páni mam taký dotaz pred letom som menil spojku a dal som tam takúto lameluhttp://www.bmwmot...a-bmw-p356 , pri rozjazde v plnej polnej so spolujazdcom je strašne uskakána a pracuje doslova On/Off je to normalne ? alebo si treba zvyknuť alebo som niečo podcenil?
Upravil furgon dne 09.02.2016 08:45
[img][/img]
Nemůžu to nikde dohledat..prosím, jaká je minimální síla lamely spojky na 1150gs? Je 5,2 mm dost nebo spíš ke konci životnosti?
Upravil tomtom dne 22.02.2016 22:06
Díky za info ..měřil jsem to od startéru ..nemám to rozdělané a tak to zatím ještě asi nechám. Mám pocit, že mi to párkrát v zátěži proklouzlo a nevím, zda je to lamelou nebo kardanem. Na ten ještě musím mrknout.
Upravil tomtom dne 22.02.2016 22:31