Ukazatel paliva,hodiny a teplota motoru,pral jste se s tím už někdo a případně vyhrál? Po zapnutí někdy naskočí a někdy ne. Proud do něj jde ale stále,chyba musí být v budíku,jedíný co jsem tak nějak zjistil že když je tepleji tak budík naskočí,nebo když ho zahřeju třeba horkovzdučkou. Nebo jedině čekat na teplo
tomaspelant napsal:
Ukazatel paliva,hodiny a teplota motoru,pral jste se s tím už někdo a případně vyhrál? Po zapnutí někdy naskočí a někdy ne. Proud do něj jde ale stále,chyba musí být v budíku,jedíný co jsem tak nějak zjistil že když je tepleji tak budík naskočí,nebo když ho zahřeju třeba horkovzdučkou. Nebo jedině čekat na teplo
Díky za názory rady. :-)
To je zralý ho dát nějakýmu elektrikáři na hraní,aby zkontroloval tišťáky a případný studený spoj přeletoval.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Vrátí tě to ke kořenům. Nebudeš čumět na budíky ale kochat se krajinou. Akorát benzín se hůř měří klackem. Ostatní údaje jsou v podstatě nepotřebné.
co mě nezabije , to mě posílí
georg napsal:
Vrátí tě to ke kořenům. Nebudeš čumět na budíky ale kochat se krajinou. Akorát benzín se hůř měří klackem. Ostatní údaje jsou v podstatě nepotřebné.
Měl jsem na 1150GSA problém s FID, zničeho nic se mi po každém vypnutí zapalování hodiny vynulovaly. Tak to zlobilo několik měsíců a bez jakékoliv opravy to začalo zase fungovat a víc než rok chodí stále. Nechápu. Kdyby se to mělo opakovat, asi koupím celý panel na inzerát.
Krizus napsal:
Měl jsem na 1150GSA problém s FID, zničeho nic se mi po každém vypnutí zapalování hodiny vynulovaly. Tak to zlobilo několik měsíců a bez jakékoliv opravy to začalo zase fungovat a víc než rok chodí stále. Nechápu. Kdyby se to mělo opakovat, asi koupím celý panel na inzerát.
Tak to máš asi pravdu,nechám to taky být. Bude to obdobný problém. Trochu mě to sere,uvídím jak se to bude chvat v běžném používaní,pak ho případně budu hledat někde.
Taky to mám na 1150 GSA r.v.2003 ale to bude asi stejné i jiných modelů?
Upravil tomaspelant dne 19.02.2016 14:24
tom3
Mě podivně ukazoval FID stav paliva a teplotu motoru. Lítalo si to obojí, jak chtělo od nuly do maxima, občas si to zmizelo a občas šlo OK.
Koupil jsem starší FID a bylo to stejné, takže se ukázalo, že byl nemocnej palivoměr.
Po výměně sběrné destičky polohy plováku to zase už asi 6 let fachá no problemo.
Hodiny a ukazatel kvaltu ale při závadě fungovaly.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Kluci mě divně ukazuje palivomer, když dám plnou tak na displeji ukazuje že není plná. Když ale jedu už se skoro prázdnou nádrží, tak hladové oko nesvítí a někdy mi už mizí i všechny čárky. Blbne tedy palivomer nebo displej?
mi5 napsal:
Kluci mě divně ukazuje palivomer, když dám plnou tak na displeji ukazuje že není plná. Když ale jedu už se skoro prázdnou nádrží, tak hladové oko nesvítí a někdy mi už mizí i všechny čárky. Blbne tedy palivomer nebo displej?
Jirka
ááá tak tohle řeším taky! poslední čárka při plný nádrži chybí a když zmizí všechny čárky, tak ujedu ještě 150 km ale moc se na to nespoléhám, abych na to nedojel a zto doslovně
Typuji to na palivoměr.
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
Mě zlobí displej se zařazením rychlosti... Jednou jsem startoval se zařazenou jedničkou, pustil spojku bez plynu, koplo to, chcíplo a pak mi to ukazovalo jen rychlosti 1/2/4/6. údajně jsem si hnul se snímačem rychlosti. po týdnu se to srovnalo a ukazovalo v pohodě, po týdnu v dešti to zase blblo.. záhada.
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
mi5 napsal:
Kluci mě divně ukazuje palivomer, když dám plnou tak na displeji ukazuje že není plná. Když ale jedu už se skoro prázdnou nádrží, tak hladové oko nesvítí a někdy mi už mizí i všechny čárky. Blbne tedy palivomer nebo displej?
Jirka
ááá tak tohle řeším taky! poslední čárka při plný nádrži chybí a když zmizí všechny čárky, tak ujedu ještě 150 km ale moc se na to nespoléhám, abych na to nedojel a zto doslovně
Typuji to na palivoměr.
Dělá mi to úplně stejně. Dám plnou až po víčko a vrchní čárka se nerozsvítí, jen někdy při zhoupnutí motoky na hlavním stojanu problikne.... nemůže být pootočená celá příruba s čerpadlem?
Jen dodám že problém nastal po výměně origo malé nádrže za adv 30l. Konektor jsem zkoušel prostříknout ale bez úspěchu.
Upravil namork1 dne 21.02.2016 22:05
Mi5 a Kamibart : napiste nebo zavolejte Servisakovi. Mel jsem ty stejny problemy a byla to kktina. Jen si zaboha nemuzu vzpomenout, co to bylo a nechci Vam psat blaboly. Me s tim tenkrat pomohl
Edit : pri natankovani plne nadrze mi fid ukazoval jen 3/4 nadrze a pri zarazeny 6ce mi fid ukazoval 5ku. Tusim ze to byl zoxidovany konektor...
Upravil Kubrt dne 21.02.2016 22:04
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
mi5 napsal:
Kluci mě divně ukazuje palivomer, když dám plnou tak na displeji ukazuje že není plná. Když ale jedu už se skoro prázdnou nádrží, tak hladové oko nesvítí a někdy mi už mizí i všechny čárky. Blbne tedy palivomer nebo displej?
Jirka
ááá tak tohle řeším taky! poslední čárka při plný nádrži chybí a když zmizí všechny čárky, tak ujedu ještě 150 km ale moc se na to nespoléhám, abych na to nedojel a zto doslovně
Typuji to na palivoměr.
Dělá mi to úplně stejně. Dám plnou až po víčko a vrchní čárka se nerozsvítí, jen někdy při zhoupnutí motoky na hlavním stojanu problikne.... nemůže být pootočená celá příruba s čerpadlem?
Jen dodám že problém nastal po výměně origo malé nádrže za adv 30l. Konektor jsem zkoušel prostříknout ale bez úspěchu.
no já bych to viděl, že něco je posunutý nebo pootočený, prostě drobnost (snad)
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
kubrt napsal:
Mi5 a Kamibart : napiste nebo zavolejte Servisakovi. Mel jsem ty stejny problemy a byla to kktina. Jen si zaboha nemuzu vzpomenout, co to bylo a nechci Vam psat blaboly. Me s tim tenkrat pomohl
Edit : pri natankovani plne nadrze mi fid ukazoval jen 3/4 nadrze a pri zarazeny 6ce mi fid ukazoval 5ku. Tusim ze to byl zoxidovany konektor...
No jak píšeš, bude zřejmě volovina (doufejme), každopádně jezdit se s tím dá. Ale ten pocit, že je to v pořádku, je lepší :-)
Konektor je taky kapitolka sama pro sebe... v Alpách manželce Erko chcípalo při náklonu doleva. Vibrace a náklon způsobilo vychýlení uvolněného drátku v konektoru a mašina zhasla... 3 hodiny jsem to hledal
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
On totiž pán predmnou prej měnil filtr v nadrzi, tak tipuji že to bude ono. Ale ji mi divné, že se nerozsviti hladové oko. Jedině že to je ještě nějak udělaný.
mi5 napsal:
Kluci mě divně ukazuje palivomer, když dám plnou tak na displeji ukazuje že není plná. Když ale jedu už se skoro prázdnou nádrží, tak hladové oko nesvítí a někdy mi už mizí i všechny čárky. Blbne tedy palivomer nebo displej?
Jirka
Tohle mi kdysi začala dělat 1100GS po prvním pádu. Nic se nestalo, bylo to v malé rychlosti někde na poli, ale něco se v nádrži hnulo a od té doby to takhle blblo. To samé první 1150GSA, u nové motorky OK, pak jsem s tím někde v Rumunsku žuchnul a začalo to blbnout. Když jsem koupil současnou 1150GSA, už tehdy byla starší, blblo to od začátku. Natankuji plnou a jedna čárka mi chybí, občas se tam po pár km doplní. To samé prázdná nádrž, čárka už žádná a kontrolka ještě nesvítí.
Už to neprožívám - plnou nádrž poznám a při prázdné se řídím kontrolkou a ne čárkami, ta se rozsvítí vždycky stejně a dojezd je ještě dostatečný.
Když já na tu kontrolku 100 km od domova nemám chuť čekat. Byl jsem zvyklí na kohouty, kde mi jasné motorka dala najevo, kdy je prázdná nádrž. Je to takový divný no.
Takže kontrolka se vždy rozsvítí jo?
Upravil mi5 dne 22.02.2016 12:20
mi5 napsal:
Když já na tu kontrolku 100 km od domova nemám chuť čekat. Byl jsem zvyklí na kohouty, kde mi jasné motorka dala najevo, kdy je prázdná nádrž. Je to takový divný no.
Takže kontrolka se vždy rozsvítí jo?
Nalož si 5litrů benálu do kanystru na mašinu, a jezdi kolem komína až do sucha... a uvidíš :-) svítí/nesvítí
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem