Zdravím,
řeším pořízení malého endurka k mému GSA.
Moje představa je blbnutí po lesích,polích apod. Nemám důvod pořizovat ostrou bestii... potřebuju lehčí mašinu s papírama a nenáročnou na servis. Cena někde kolem 50 000,-Kč.
Dospěl jsem k mašinám:
1. Suzuki DR - Z 400
2. Yamaha TTR 600
Máte zkušenosti s výše uvedenýma mašinama? Popř. co vy by jste doporučili?
Upravil DanielS dne 26.02.2016 12:13
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Ale ze své zkušenosti už vím, že TTR neni lehké endurko...
Radši si přišetři třeba na 80 000kč a kup KTM 450EXC, nebo něco podobného...
Pokud Tě terén chytne, tak u něčeho podobného stejně skončíš a ušetříš si tím peníze...
Jestli si jen občas sjedeš, tak pokud bude po repasi motoru, tak najezdíš do další repase při hobby ježdění min. 250mth a to znamená nějakej ten rok bez zásahu do motoru. Ložiska a spotřebák...to je jasný. A že se musí měnit olej každách 10mth? No...tak koupíš filtr za 150kč a oleje je tam asi 8dcl...
Upravil zetor dne 26.02.2016 12:45
Nezlob se na mne ale za 50t koupíš leda starou vránu a rozhodně žádné 400 at xr nebo dr a ttr už vůbec není nic lehkého lehké to je pouze v porovnávání s GSA ale žádný větší terén to nedává už vzhledem k výkonu a váze bych Ti také radil to co píše Zika Leda moto o váze od 100 - 120 kg a to je potom jiná jízda koukni na yutube (pod Miroslav Kebrt ) tam jsou ukázky amatérského poskakování naší skupiny KGB a máme moto 1x250 1x300 2x400 a 1x525 a je to ktm,gas gas,beta
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
zetor napsal:
Ale ze své zkušenosti už vím, že TTR neni lehké endurko...
Radši si přišetři třeba na 80 000kč a kup KTM 450EXC, nebo něco podobného...
Pokud Tě terén chytne, tak u něčeho podobného stejně skončíš a ušetříš si tím peníze...
Jestli si jen občas sjedeš, tak pokud bude po repasi motoru, tak najezdíš do další repase při hobby ježdění min. 250mth a to znamená nějakej ten rok bez zásahu do motoru. Ložiska a spotřebák...to je jasný. A že se musí měnit olej každách 10mth? No...tak koupíš filtr za 150kč a oleje je tam asi 8dcl...
Zetore díky! Tohle jsou rady co potřebuji...
Nemám ambice být totální polemrd...spíš si chci vylepšit enduro schopnosti..vyjezdit se v terénu a nekurvit si při tom GSA...
no a co se týká váhy... v porovnání s plně nastrojenou GSA je lehký všechno prostě chci chytnou jistotu v terénu a přiznávám bez mučení, že odkládat GSA se mě vůbec nechce. Doteď jsem jezdil max. polní cesty nebo suché louky a nějak mě to tam táhne víc a víc.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
pavelgsxrv napsal:
Nezlob se na mne ale za 50t koupíš leda starou vránu a rozhodně žádné 400 at xr nebo dr a ttr už vůbec není nic lehkého lehké to je pouze v porovnávání s GSA ale žádný větší terén to nedává už vzhledem k výkonu a váze bych Ti také radil to co píše Zika Leda moto o váze od 100 - 120 kg a to je potom jiná jízda koukni na yutube (pod Miroslav Kebrt ) tam jsou ukázky amatérského poskakování naší skupiny KGB a máme moto 1x250 1x300 2x400 a 1x525 a je to ktm,gas gas,beta
Není důvod se zlobit.... kdybych nechtěl znát názory nebudu se ptát...
Videa luxus - dobrý argument pro malou váhu!
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Hele...měl jsem 1150GSA...k tomu koupil KTM 950 SuperEnduro...na ADV jsem přestal skoro jezdit...tak jsem GSA prodal...sezonu jezdil jen na SERku, ale zase jsem chtěl cestovat, ale taky něco do terénu...tak jsem koupil 1100RT a 650X-challenge. pokud X-challenge prodám, tak další volba bude buď EXC450, nebo 500.
SERko je proti GSA obrovskej rozdíl, ale pořád je to 200kg svině. X-challenge je o dost lehčí, ale pořád to neni ono. Prostě lehkou.
Spousta lidí mi to radila, ale každý si tím musí projít sám.
Pokud ale dáš na tyto rady a s terénem to myslíš vážně, ušetří Ti to peníze...
Přesně tak jakýkoliv TTR XT DR jsou kompromisy a jen stojí penize i kdžy je pár lidí co se s tím spokojí a používají to i v terénu...Ale pulka radosti a dvojnásobek dřiny...
Hernajs tak jo.... Necham si poradit... Penez nazbyt nemam.. Neco prisetrim a zaridim se dle vasich zkusenosti. Netreba opakovat chyby ktere se jednou staly!
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Ja teda nemam ostre enduro ale loni v zime jsem byl trikrat s klukama radit na enduro trati. Byl mi pridelen gas gas 250 2t (98). Hrozne me to bavilo a myslim, ze mi to i hodne dalo. Bylo to takove uceni se driftovat, nejake vyjezdy, sjezdy (co pesky nedas). Kdyz jsem to videl kudy me tahli, myslel jsem ze tam umru, ale ono to jde. Treti den jsem uz zacal i trosicku skakat. Byl jsem nadseny. Pak mi pujcili KTM125 2t tusim 2009 a to bylo zase uplne jinde.
Vysledek techto tri dni je, ze pokud nekdy bude spravna konstalace, pujdu do ostreho endura. Nemusis hned jezdit zavody, ale je to cira radost z jizdy. Bohuzel ted pro to nemam zazemi.
A dalo mi to i jistotu v terenu na velke. No alespon nemam hnede trenky pokazde kdyz mi klouzne zadni kolo.
Splněný sen moje 1100GS
zetor napsal:
Ale ze své zkušenosti už vím, že TTR neni lehké endurko...
Radši si přišetři třeba na 80 000kč a kup KTM 450EXC, nebo něco podobného...
Pokud Tě terén chytne, tak u něčeho podobného stejně skončíš a ušetříš si tím peníze...
Jestli si jen občas sjedeš, tak pokud bude po repasi motoru, tak najezdíš do další repase při hobby ježdění min. 250mth a to znamená nějakej ten rok bez zásahu do motoru. Ložiska a spotřebák...to je jasný. A že se musí měnit olej každách 10mth? No...tak koupíš filtr za 150kč a oleje je tam asi 8dcl...
jencekgs napsal:
Ja teda nemam ostre enduro ale loni v zime jsem byl trikrat s klukama radit na enduro trati. Byl mi pridelen gas gas 250 2t (98). Hrozne me to bavilo a myslim, ze mi to i hodne dalo. Bylo to takove uceni se driftovat, nejake vyjezdy, sjezdy (co pesky nedas). Kdyz jsem to videl kudy me tahli, myslel jsem ze tam umru, ale ono to jde. Treti den jsem uz zacal i trosicku skakat. Byl jsem nadseny. Pak mi pujcili KTM125 2t tusim 2009 a to bylo zase uplne jinde.
Vysledek techto tri dni je, ze pokud nekdy bude spravna konstalace, pujdu do ostreho endura. Nemusis hned jezdit zavody, ale je to cira radost z jizdy. Bohuzel ted pro to nemam zazemi.
A dalo mi to i jistotu v terenu na velke. No alespon nemam hnede trenky pokazde kdyz mi klouzne zadni kolo.
Přesně tak progres jezdce je daleko rychlejší na motorce na to určené - lehké - daleko lepší..
jencekgs napsal:
Ja teda nemam ostre enduro ale loni v zime jsem byl trikrat s klukama radit na enduro trati. Byl mi pridelen gas gas 250 2t (98). Hrozne me to bavilo a myslim, ze mi to i hodne dalo. Bylo to takove uceni se driftovat, nejake vyjezdy, sjezdy (co pesky nedas). Kdyz jsem to videl kudy me tahli, myslel jsem ze tam umru, ale ono to jde. Treti den jsem uz zacal i trosicku skakat. Byl jsem nadseny. Pak mi pujcili KTM125 2t tusim 2009 a to bylo zase uplne jinde.
Vysledek techto tri dni je, ze pokud nekdy bude spravna konstalace, pujdu do ostreho endura. Nemusis hned jezdit zavody, ale je to cira radost z jizdy. Bohuzel ted pro to nemam zazemi.
A dalo mi to i jistotu v terenu na velke. No alespon nemam hnede trenky pokazde kdyz mi klouzne zadni kolo.
Přesně tak progres jezdce je daleko rychlejší na motorce na to určené - lehké - daleko lepší..
Tom
Tome až k tobě pojedu na servis s GSA tak tě trochu vyzpovídám...teď holt něco přišetřím půjdu do něčeho lehkého.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
V terénu rozdíl mezi ostrým endurem a cestovním (ač relativné lehkým) endurem je diametrální...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
jencekgs napsal:
Ja teda nemam ostre enduro ale loni v zime jsem byl trikrat s klukama radit na enduro trati. Byl mi pridelen gas gas 250 2t (98). Hrozne me to bavilo a myslim, ze mi to i hodne dalo. Bylo to takove uceni se driftovat, nejake vyjezdy, sjezdy (co pesky nedas). Kdyz jsem to videl kudy me tahli, myslel jsem ze tam umru, ale ono to jde. Treti den jsem uz zacal i trosicku skakat. Byl jsem nadseny. Pak mi pujcili KTM125 2t tusim 2009 a to bylo zase uplne jinde.
Vysledek techto tri dni je, ze pokud nekdy bude spravna konstalace, pujdu do ostreho endura. Nemusis hned jezdit zavody, ale je to cira radost z jizdy. Bohuzel ted pro to nemam zazemi.
A dalo mi to i jistotu v terenu na velke. No alespon nemam hnede trenky pokazde kdyz mi klouzne zadni kolo.
Přesně tak progres jezdce je daleko rychlejší na motorce na to určené - lehké - daleko lepší..
Tom
Tome až k tobě pojedu na servis s GSA tak tě trochu vyzpovídám...teď holt něco přišetřím půjdu do něčeho lehkého.
Jasne to neni problem, muzes tady okouknout mého Husaberga a pokecame, ale lehký enduro je úplně jiná zábava..akorat bacha- musíš mit s kým jezdit.. Sam to je na pytel...
Tom