Ahoj, prosím o radu. Moje dvanactka 2007 před křižovatkou, při podřazení třeba ze 4 na 3 nebo i ze 3 na 2 stupeň zdechne, budíky nezhasnou. Nestalo se mi to často, v průměru 1x za 1tis. km, ale štve mě to. Po nastartování hned chytne a jedu dál. Mohu nastartovat i za jízdy se spojkou a také chytne. Bylo mi řečeno, že to může být potenciometr, ale ten jsem vymenil za novy a nedavno mi to udelalo znovu. Vyfuk mam ladak, ale udelalo mi to i s origošem. Svíčky nové, benzín nový, filtr vzduchu novy...Byl jsem i v servisu a nic je v tu chvili nenapadlo, diagnostika nic neukazovala. Napadá vás něco? Dik za připadné rady.
Čaute mám kamoša čo ma Advika 2008 a robilo mu to tiež, tak to dal do servisu a údajne to bol ten servomotor voľnobehu, len nemali nový, tak mu ten starý nejak vyčistili a od vtedy sa mu to nestalo. Ja mám Advika 2010 a tiež sa mi to už stalo ale veľmi zriedka ešte to neriešim ..
BMW R1200GSA r.v.:2010
Ahoj, domluvil jsem se v Cartecu, provedli diagnostiku, nastavení nulových hodnot s ohledem na čislo/regulátor otáček volnoběhu. Povedlo se. Nechcípá mi to. Ujel jsem s tím zatím kolem 150 km, nezdechlo ani jednou. Sám sem si to rozebral a zjistil, že levé čidlo se uvnitř hýbe, což jsem si s nimi potvrdil, že není OK. Tak se pokusím toto sehnat za rozumnější peníze, než nový origo. Pak samozřejmě bude muset jít opět na seštelování.