Zdravim,prodal jsem svuj stroj a vazne uvazuju o GS 1200 nebo GSA,moc se mi libi,ale co jsem tak kolem toho cetl,ma to mensi problem s r.v. do 07 a to v el.posilovaci brzd.Kdyz se brzdi nestiha alternator davat proud a posilovac muze vytlouct baterku nebo tak nejak mi to bylo receno a ted mne zajima:jak moc je to omezujici v praxi? Da se to vymenit za mechanicky jako je na modelu 07 pripadne kolik by to stalo? Na GSA je silnejsi alternator jsou tam taky stejne problemy nebo je to lepsi? Nerad bych daval pokazdem dojeti domu baterku v garazi na nabijecku a pri delsi ceste se klepal jeszli vydrzi....motorku bych si chtel dost vybavit a pocitam,ze si ji pak nekolik let necham a nechci slapnout vedle. Nebo mam priplatit a koupit model 07? Za ten rozdil jsem pocital doplnky od TT..
PS:klidne muzete napsat i jine negativni zkusenosti (pry i nejak tece z prevodovky do spojky olej) s timto strojem,ale i kladne a jak jste spokojeni,nechystam se na cestu kolem sveta,ale par vyletu po zapadni i vychodni evrope s tim chci absolvovat a za kazdou zkusenost budu rad.Dekuji
Asi ti napíše víc lidí ale podle mě je to tak, že o každou motorku se musíš starat, jinak s ní budou problémy. Já když s Yamahou nejezdím tak taky za nějakou dobu nenastartuju, protože startér je tam na doraz a má problém ten motor utáhnout když je baterka ne 100% nabitá. A všem gelovkám dobře prospívá když jsou na udržovací nabíječce. V praxi to je jen pár případů, kdy opravdu někdo vyjel s hodně vybitou baterkou a pak při dlouhé jízdě z kopce (třeba spali na grossglockneru a sjížděli desítky kilometrů skoro na volnoběh) dole na benzínce nemusel nastartovat, protože to napětí zatím kleslo pod tu minimální hodnotu. Ale kolik je takových případů v porovnání s desetitisíci jezdících motorek? Toho bych se nějak asi už nebál, zejména když nechceš tu motorku na nějakou extrémní cestu apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tak nejak je to jak to pise TomasTT, mne se nepodarilo na 1200 nikdy takhle vybit baterku, ale nechal jsem dvakrat zapnuty klice....no ale to je o necem jinem........na druhou stranu ale ja osobne mel i jiny, daleko vzacnejsi problem.
to elektricke cerpadlo posilovace brzd me opustilo na jednom celodennim terennu a vratit se z hor domu dolu nebylo nejprijemnejsi,, proto jsem rad, ze od toho systemu nakonec upustili a na nove GSA mam jiz klasicke reseni a brzdy pri tom zustavaji vynikajici
prekopat ale brzdy z jeden verze na druhou asi nejka lehce nejde
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Posilovac ma najvacsi odber pri opakovanom brzdeni - vtedy alternator nestiha dobijat bateriu a moze prist k jej uplnemu vymlateniu. Adventure maju silnejsi alternator. Co je horsie - motorka je "poistena" koli fukncnosti brzd a pri slabej kapacite baterie nejde nastartovat. Treba si davat pozor pri jazde z kopca a mat zaradenu rozumnu rychlost, nechat brzdit hlavne motor a neist stale len na brzdy. Takto sa da pekne vyhnut problemu s posilovacom aj bateriou. V terene to moze byt problem.
Ja mam model 2007 GS a manzel ma 2006 GSA. Mne tam uz nic nebzuci, jemu ano. Aj by ma zaujimalo, ako to v mojej moto funguje, len sa k tomu neviem nikde dostat. Brzdnu ucinnost mam perfektnu, nevidim rozdiel v brzdeni medzi nasimi motorkami. Dokonca aj bateriu mam rovnako silnu ako GSA. Takze na tom bude dost pravdy o probleme s bateriami a brzdami na modeloch GS do r.v.2007.
Jeste se zeptam zda mel nekdo problem s imobilizerem cili s EWS?? Proste se chci o GS GSA 1200 dozvedet co nejvic a jak ctu tak se objevuji ruzne problemy,o imobilizeru jsem slysel ze pry pomerne casto nekoho nechal na 1200 GSA na holickach,proste se neco rozsvitilo a nastartovat nejde,to se mi stat nekde daleko tak budu pekne v haji...pry na vychod jedine s 1150,me se to nejak nezda preci BMW neudela svuj nej model takhle smejdskej,ze se s tim clovek bude bat nekam dal jet,nebo opravdu ano?? Motorku chci na delsi cas a 1200 GSA je muj sen 1150 GSA by mi taky stacila,ale tolik se mi uz nelibi,proste se mi to zda uz stary ale zase nechchi aby ta motorka nekde nechala...
Kdo ví..................nějak se po něm slehla zem,na to jakej to byl z počátku boom.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
O posilovači to je tk jak popisují výš a ten imobilizér už nechal spoustu lidí na holičkách. Je to taková dětská nemoc nových věcí. Když jsem dělal v originál servisech, tak na nových modelech se měnilo spousty věcí, které byli špatné. Něco drnčelo, něco praskalo a taky samosebou něco selhávalo. Ale vždy se všechno nějak řešilo a vyřešilo. Takže to určitě u BMW nebude jinak. U 1200 obyč se dříve hodně mluvilo o různých závadach v elektronice, dnes už jen minimálně. Taky byl problém s 1200gs projet brod aby ti nezdechnul motor atd atd... Chvíli to určitě potrvá ale nakonec se to zase vychytá k dokonalosti.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
A proto je lepší brát modelovou řadu 07 a nebo si počkat na 08,kde by měl bej údajně nějakej facelift + pár změn.Ale 1200ADV je prostě úchvatná motorka
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis