Máte s tím někdo zkušenosti? Podle mě to může lehce zvýšit nebo snížit podledlovku nad zemí, nikoli zdvih. Podle toho textu mi to spíše přijde k užitku na jezdění po silnici než do terénu. Pochlubte se. Má to někdo?
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdetail,11781,e,1231932577-12078,001.1099926298,902,,Tshowrub--001.1099926298,.htm
Paji přiložený následující obrázek:
Přesně jak píšou v tom popisu na MV Motorrad: při stejným stlačení zadní pružiny docílíš zkrácením délky paraleveru toho, že zvětšíš světlou výšku motorky zvednutím zadku. Zmiňují závodění: zvednou se stupačky (a o málo i válce) od země, takže ji můžeš víc naklopit. Navíc se sníží záklon předního řízení=větší obratnost, menší stabilita. Na zdvih to nemá vliv.
Ale bacha, to co nikdo nezmiňuje: má to vliv na chod stejnoběžného kloubu (kardanu) - ten funguje správně, pouze pokud jsou vstupní a výstupní hřídele ROVNOBĚŽNÉ. Zkrácením paraleveru se změní poměry na kloubu a výsledkem bude mírné kolísání úhlové rychlosti na výstupu (=otáček). Na jízdě to znát příliš nebude, ale na opotřebení částí určitě...
Dle mýho názoru: nanic a nahovno....