Cau vsici,
na podzim jsem odvazel motorku do domoviny po cca 17 tis sezonniho jezdeni bez problemu jen s beznou udrzbou a zjistil jsem, ze se mi nehybe rucka otackomeru, zustala na 1500ot a pak se pohla tak o milimetrik na nejakych 1600...
Kdyz motorku vypnu rucka spadne normalne na 0.
Nevite co by to mohlo byt? Dikec za rady
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
a toz jsem ho vymenil.... a slape v pohode... v tom puvodnim se asi patrne utrepaly draty uvnitr a protoze to nejde kloudne rozdelat, tak jsem to vyresil vymenou...
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
ChipGS napsal:
a toz jsem ho vymenil.... a slape v pohode... v tom puvodnim se asi patrne utrepaly draty uvnitr a protoze to nejde kloudne rozdelat, tak jsem to vyresil vymenou...
Kupoval jsi novy nebo jety? Prave by me zajimalo, na kolik te ta sranda vysla
Po kúpe mi otáčkomer fungoval, až teraz nedávno sa so mnou prestal kamarátiť . Začal robiť presne to isté - ručička na 1500ot pri naštartovanom motore, +100 otáčok počas jazdy. Po vypnutí zapaľovania klesla na 0.
Vyčistil som konektor pod nádržou + pohýbal som káblom a otáčkomer ukazoval dobre, ale len pár km. Teraz je ručička na 2500ot. pri prudšom pridaní sa pohne o 1000 - 2000ot. nahor, ale po vypnutí zapaľovania sa už na 0 nevráti, ostane stále na tých 2500ot.
Meral som aj napätie na troj-konektore pod nádržou:
1-2 -> 13.5V
1-3 -> 13.5V
2-3 -> podľa otáčok sa mení od 0.1V do 0.6V
Dúfam, že je to 'len' problém otáčkomera. Dá sa otáčkomer rozobrať?