Ahoj všichni,
zatím jsem byl jenom čtenář, protože mám GS teprve asi 1000km ale včera se mi stala dost nepříjemná věc, že se miláček zastavil a už nešel nastartovat.Chcíplo to při volnoběhu, jako když tam nejde benzín. Když to nechám chvíli stát, tak to jde zase nastartovat ale po pár vteřinách to zase zhasne. Podle mě tam přestal jít benzín (pro šťouraly podotýkám,že nádrž je skoro plná) Naštestí to bylo jen asi kilák od garáže, takže to bylo trochu o posilování a moto je v bezpečí. Díky za každou radu, upřesňuju, že je to GS 1200 r.v. 2005...Petr
Kdyby sis vypl il jeste aspin bydliste nasmerujem te nekam na servis.
Jinak regulator je na leve pulce nadrze kdyz sundas ten kryt s se znakem tak podnim je stribrna nebo uz cerna zebrovana vec. Povols dva 20 torxy a vyndas ven a to by chtelo zkusit vymenit
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Cycli napsal:
Tonda s tím má taky své zkušenosti. Když si koupil 1200 tak mu vyplivlo čerpadlo, teda spíš relé. Překlenoval ho natvrdo a dal si vypinač na řiditka. No a jezdil dál. Zbytek musí popsat on, ale snad mu to vyměnili i v záruce.
Jo jezdil jsem s tím nouzově asi týden než mi to z Německa poslali na záruku.
Jinak postup pro případnou nouzovou opravu je následující: Vyšroubovat torx šrouby co drží relé, odpojit z něj zástrčku, vysunout relé, vyndat zástrčku co vede do čerpadla. Do zástrčky k čerpadlu vedou dva dráty - žlutý a modrý. Kousek nad zástrčkou je potřeba oholit oba dráty, na ně připojit delší dráty k baterce ( na žlutý připojit plus pól baterky a na modrý minus pól) a potom izolačkou spoje zaizolovat. Zástrčku zastrčit zpět a relé nechat volně viset - zástrčku co vede do něj už nechat odpojenou. Drát k minus pólu si někde po jeho cestě rozstřihnout, konce oholit a smotat k sobě, a podle potřeby rozmotat aby se dal obvod čerpadla odpojit po zastavení a vypnutí zapalování. Postup pro startování je následující - smotat k sobě dráty minus pólu (rozjede se čerpadlo), otočit klíčkem a nastartovat. Čerpadlo sice jede pořád, palivo se vrací do nádrže přes zpětný ventil. Mám to vyzkoušený, najel jsem s tím cca 600km a kámoš skoro 1000km, když mu to odešlo v Itálii. Potvrdili mi to i mechanici v Německu, že se to dá nouzově takto vyřešit. Upravil Tonda dne 26.05.2009 12:26[/url]
Upravil walda dne 15.08.2016 09:40
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Zdar, pokud by jsi měl zájem, můžu ti půjčit regulátor ze svojí motorky na vyzkoušení, jezdím na ní do přerova každý den, pokud neprší. Klidně se ozvi. Tel. mám v profilu.
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Včera jsem byl v garáži, motorko po vyschnutí normálně běží, po rozdělání nikde stopa po oxidaci, každopádně do budoucna mě čeká pro klid duše asi výměna, protože dovnitř reglu nevidím. Dá se ještě využít nějakým způsobem ta svolávací akce? Co pro to můžu udělat? Dokázal by někdo zjistit podle WIN jestli se mě to týká? Podle stříbrné barvy žebrování bych řekl, že asi jo ale vůbec netuším, jak to zařídit,.....
pošli mejla s VINkem do brněnskýho renocaru s dotazem, zda se tvojí motorky týká svolávací akce http://www.renoca...tina/w-62/ nebo si tam zavolej a pokud se tě svolávačka týká, tak si zrovna domluv termín a je to
Upravil Tomano79 dne 16.08.2016 11:34
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Také jezdím každej den pokud nech..je do práce v Přerově a ještě jsem žádnou 12tku ráno ani odpoledne nepotkal. Asi jezdíme každej na jiné straně města
Od 8.2.2019 www.german-sh.it
Pekelnik: jezdím do Předmostí zadem od Lýsek, městu se pokud možno vyhýbám
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Já bydlím v místní části Újezdec a dělám naproti pekárny Racek,takže je to jasné proč se nemůžeme potkat. Jak ti bávo pojede dáme nějakej trip.
Od 8.2.2019 www.german-sh.it