Mě se líbí, kilometrů bych se taky nebál, ale malinko by mě odrazoval ročník. Myslím že bych raději 97 a výš. Ale zase při jeho nájezdu to je možná jedno
mají 95 plastový nádrže? Ne, že by to vadilo. Jen pro info. Nebo na co u toho dát bacha. Tušim, že je to skoro to samý, co 1150, co se servisu a poruch týče?
odpoledne jí jedem omrknou, máme to za humny
Upravil becka dne 04.09.2016 10:21
hlavně, že je pivo ftlamě
95 meli plastové nádrze.Ale nevím jestli celý ročník.Kazdopádne na 95 rok a minimum vybavy je ta cena dost vysoká.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vychytané ročníky byly ty poslední, 97-98, plechová nádrž je lepší a nejsem si jistý, jestli až 98 neměly úpravu v převodovce, možná to byly už 97. ABS bych se nebál, naopak. Ceny 95 a 97-98 už se moc lišit nebudou, osobně bych šel raději do posledních ročníků, ale špatné nejsou určitě ani dřívější. Jak už jsem někde psal, 1100 je podle mne absolutně nejlepší koupě cestovního endura co se týká "hodně muziky za málo peněz" a to napříč všemi značkami.
Nadrz je plastova uz od pohledu, prohlidnout zespodu jesi neni nekde napraskla nebo nerosi, projet a vyzkouset prevodovku jesi nehuci nebo neskube, pokud k tomu da i ty bocni kufry a vse bude cajk tak by za 80 sla...
Kupredu spatki ni krok...
tak je koupená. Mě se líbila. motor šel krásně potichu, žádný vůle ani průsak oleje.
předek brzdí líp než moje 1150 a to mám panc.hadice a on ne...Jak je to možný???
hlavně, že je pivo ftlamě
řekl bych,že plastová nádrž je to poslední...do r.1995 včetně,byly problémový převodovky...a to dost často...je tady toho o tom na slohovku....stačilo hledat
Jeden takovej "vyvedenej" model 95 máme doma a je to "radost" Nádrž nezradila nikdy,ani když byla napasovaná mezi stromy ale to je vlastně jediný,co nezradilo za ty 2 roky
ale třeba budeš mít štestí,jako spousta jiných...ale jestli ti začnou vypadávat kvalty,tak napíšu-já to říkal
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
řekl bych,že plastová nádrž je to poslední...do r.1995 včetně,byly problémový převodovky...a to dost často...je tady toho o tom na slohovku....stačilo hledat
Jeden takovej "vyvedenej" model 95 máme doma a je to "radost" Nádrž nezradila nikdy,ani když byla napasovaná mezi stromy ale to je vlastně jediný,co nezradilo za ty 2 roky
ale třeba budeš mít štestí,jako spousta jiných...ale jestli ti začnou vypadávat kvalty,tak napíšu-já to říkal
já ti nevím, když ta mašina má už najeté x tisíc a nic se s převodovkou nestalo tak to zřejmě vydrží. Osobně znám čtyři 11ky rok 94-96 a nikdo neměl problém s převodovkou... Obecně se ti může pos.at cokoliv.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Kdysi jsem četl, že pokud nenastanou s převodovkou u těchto ročníků problémy okolo cca 40tis km, tak pak už většinou je v pořádku.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Mr GS napsal:
řekl bych,že plastová nádrž je to poslední...do r.1995 včetně,byly problémový převodovky...a to dost často...je tady toho o tom na slohovku....stačilo hledat
Jeden takovej "vyvedenej" model 95 máme doma a je to "radost" Nádrž nezradila nikdy,ani když byla napasovaná mezi stromy ale to je vlastně jediný,co nezradilo za ty 2 roky
ale třeba budeš mít štestí,jako spousta jiných...ale jestli ti začnou vypadávat kvalty,tak napíšu-já to říkal
já ti nevím, když ta mašina má už najeté x tisíc a nic se s převodovkou nestalo tak to zřejmě vydrží. Osobně znám čtyři 11ky rok 94-96 a nikdo neměl problém s převodovkou... Obecně se ti může pos.at cokoliv.
Tu,o které mluvím,jsme kupovali se 120tis km...teď má 165...sere se všechno...postupně,za to neúnavně Převodovka odešla tak ve 140tis....
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
stepan napsal:
Kdysi jsem četl, že pokud nenastanou s převodovkou u těchto ročníků problémy okolo cca 40tis km, tak pak už většinou je v pořádku.
tak to by mě zajímalo,jak by se to dalo takhle globálně definovat?To je stejná ko.kotina,jak když někdo povídá,že Hall odchází po 100tis.To záleží na tolika aspektech,že to nejde předpovědět.
Možná,že většina jich odešla do 40tis.,ale to přece neznamená,že pak bude klid?Prostě to byly problémový převodovky celkově a ne jednotlivý kusy,a to kvůli určitý konstrukční součástce a tu mají všechny modely do r.96
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
namork1 napsal:
jj u Hallu podle mne nezáleží ani tak na najetých KM jako spíš na stáří a to nikdo neovlivní. Mě odešel v cca 55000km u 16let staré motorky.
PS pro rejpaly: Ano, skutečně věřím tomu že má moje jen tolik najeto.
Znamymu v USA rekli v servisu, ze na halla ma vliv rozpadajici klinak a vlakynka z nej, ktery se chytaji kolem konektoru hallu a tim tam drzi vlhkost.. a tim taky ty konektory odchazi..
Když mi v maďarském servisu vyndali starý Hall tak konektor i kabel vypadal jak nový. Uvnitř kabelu to ale asi bude vypadat jinak. Ještě jsem ho nezkoumal ale nebylo by špatný udělat pitvu.