ahoj, dneska jsem se jel trochu provětrat (celkem zima 2st.),ale.....
Mám novou baterku,než jsem vyjel dal jsem ji do motky(z nabíječky) a jel.
Po cca 3hodkach a cca120km jsem prijel zpátky a vypnul.
Za 2 min znovu chtěl nastartovat a při diagnostice mi to ukazalo -DWA a pulka baterky-. Ale normálně to startlo..
Znamená to že mi nefunguje dobíjení?, nebo zima?, nebo něco?,nebo nic?
Předtím se starou baterkou jsem tu hlášku nikdy neviděl...
Díky za rady ...
AHoj,
napis jeste co mas za motorku, z popisu jsem pochopil ze mas GS 1200, ale je dost dulezity rocnik. Pokud by jsi mel motorku s posilovacem, tak by zalezelo jak jsi jezdil, zda jsi jel pomalu a casto jsi brzdil. Pak by se mohlo stat, ze ti nestacilo dobijeni na baterce.
GS s posilovacem jsou na to decela nachylne, proto se prestal montovat a jeste se zvysil vykon alternatoru.
BMW GS 1200, Yamaha XTZ 750 www.roadbook.cz
jasně zapoměl...
jedná se o 12oogs 2005, s el. posilovačem...
jestli ale takhle ždíme baterku, tak si neumím představit nechat ji
při 0 stupních venku a ráno nastartovat (spíše nenastarovat)
nebude závada spíše na mém přijímači?
díky za info
miky napsal:
ahoj, dneska jsem se jel trochu provětrat (celkem zima 2st.),ale.....
Mám novou baterku,než jsem vyjel dal jsem ji do motky(z nabíječky) a jel.
Po cca 3hodkach a cca120km jsem prijel zpátky a vypnul.
Za 2 min znovu chtěl nastartovat a při diagnostice mi to ukazalo -DWA a pulka baterky-. Ale normálně to startlo..
Znamená to že mi nefunguje dobíjení?, nebo zima?, nebo něco?,nebo nic?
Předtím se starou baterkou jsem tu hlášku nikdy neviděl...
Díky za rady ...
nazdar,
ja mam r.v. 5/2006, tzn. jeste taky s posilovacem obou brzd, ale mel jsem jiny problem, motorka me sama vybila 2 baterky v 1 sezone, vzdy to bylo v garazi, kdyz jsem 7-14 dni nejezdil, alarm byl vyply, zamcene riditka, klice v kapse, zadne pridavne spotrebice ani gps NEMAM!; vybyti v obou pripadech vypadalo tak, ze bez zateze na baterce bylo asi 7V, to se muze provest snad jenom primym zkratem svorek + a - nicmene vse me funguje a s novou 3ti baterkou v poradi, mam zatim klid, sezona 08, o.k. nutno podotknout ze, jeste v zarucni prohlidce panove v autecu prohlasili, ze soudruhum z ndr to nektere kusy tehle stroju obcas delaji... mam v ridici jednotce nahrany uz opraveny firmware, ktery tyhle problemy resi a i nejaky odpojeny zbytecny kablik od palubni desky. nicmene proto uz sebou vozim v kufru "startovaci kabely". uz jsem je i pujcoval jinemu kolegovi, takze zbytecne urcite nejsou . vyzkousej si pro jistotu voltmetrem, kolik ti motorka normalne dobiji, mela by davat kolem 14V, idealne uz pri volnobehu, ale je lepsi zkusit s trochou vice plynu. pokud jsi mel novou baterku, navic sundanou prave z nabijecky, a najel jsi pres 100km, tak dobre fungujici baterka nemuze udelat to co popisujes... ale urcite nejsi sam, kdo ma problemy vseobecne s elektikou GS. je to pojizdna elektrarna s "malym" alternatorem a hodne nevypocitatelnymi spotrebici, alter. u GSA 720W uz se zda byt lepsi, baterie 12V12Ah je naprosty zaklad, 14Ah je normal ale pro tento stroj zadny zazrak . co se tyce spotreby posilovace brz, tak aby vybyly nabitou baterku, musel bys pul cesty jet z kopce na N - bez rychlosti - tzn. na volnobeh. alternator sice nema vlastnosti jako motor, ze ma max. vykon v 7000ot.; ale pri otackach cca 2500ot. uz by mel davat temer max. vykon to vetsinou u tohoto motoru clovek ma, neni to zadny diesel, ale 2 valec na benzin... pripady, ktere vetsinou popisovali vybyti casto i starsi baterie, byly vetsinou z terenu, kdy ma clovek nohy na zemi, neustale brzdi, spojkuje a jede na malo plynu - volnobeh z kopce, atd... nektere pripady i v zime, kdy pri teplote 0st. muze mit baterka klidne o 30-40% mensi kapacitu, 8Ah nic moooc
cili zaverem, nevim jak dlouho GS mas (ja zacnu 3 sezonu), ale kdykoli cekam problem s baterkou v CR docela pohoda, zavolas si, domluvis se ale stat se to v rumunsku v horach, pekny problem je na svete pokud "autorizovany servis" autec praha uz ten nazev je parodie na servis, viz jine prispevky i vlastni zkusenosti (napr. pan komarek v odd. nahr. dilu, kdy z 5 ukonu udela 4 spatne), krci rameny nejsou to zadne ruzove vyhlidky. kdo rika, ze takove problemy nema, at je rad a rychle to zaklepe na poradny dubovy stul jak se zda neni to chyba ale vlastnost
vseho moc i elektroniky skodiii..
Upravil rafo dne 30.01.2009 07:48
Zo všetkými týmito "neduhmi" sa dá vysporiadať ... nejazdi na neutrál ale si vždy zaraď taký kvalt ako treba, samozrejmä brzdi motorom ..ak sa dá ,nauč sa zhasínať kľúčom /neostaneš svietiť/...ak sa vraciaš večer domov a svietiš prídavnými ,hreješ hefty, dobíjaš dáke príslušenstvo ... tak ja osobne to všetko pol hod. pred príjazdom povypínam ... Po umývaní si ošetri spínače pred. a zad. brzdy aby ti to neostávalo visieť ... berie to potom šťavu ako hovädo... Na oplátku sa ti ta elektronika odvďačí bespečnosťou ako žiadna iná...motorka...
Cesta je cieľ ...
no rafo, jak to tak sleduju tak máš fakt smůlu....já mám stejný měsíc i ročník jako Ty, ale problémy s baterkou či dobíjením zatím žádné (klepu na pořádný dubový stůl)
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
pivos napsal:
no rafo, jak to tak sleduju tak máš fakt smůlu....já mám stejný měsíc i ročník jako Ty, ale problémy s baterkou či dobíjením zatím žádné (klepu na pořádný dubový stůl)
mam to privezene z nemecka, kde to 1 rok jezdilo, tzn. ze rok 2007 co byly tyto 2 drobne problemy se moto asi aklimatizovalo cela sezona 2008 uz bez problemu... jen aby to vydrzelo ale jak sem psal dle ohlasu i zkusenosti ze servisu, nektere stroje tohle obcas udelaji...
stejne mam ale podezreni na autec, kdyz mi tvrdili, ze v rid. jedn. uz to mam upravene, mam stejne pocit ze me to prehrali na novy firmware, bo 2007 2x, v kvetnu 2008 sem byl v autecu - servis jeste zarucni a pekne jsem jim vypalil do ksichtu co to prodavaji... od kvetna 2008 uz to neudelalo nejaka divna nahoda. proste neni nad odborny, odporny servis...
Upravil rafo dne 30.01.2009 11:55
Měl jsem podobný problém. Mám 07/2004 a (až) na podzim 2007 odešla ta originální baterka, na jaře 2008 druhá. Naložil jsem tedy potupně svého Béďu do dodávky a odvezl jej do Prostějova k panu doktorovi Cyrilovi. Ten mi pak říkal, že u některých kusů 04-05 to dělá řídící jednotka, která zůstane i po vytažení klíče aktivní (nebo mi to možná říkal jinak, ale já jsem to takhle pochopil). Přehrál mi software, udělal servis a zatím všechno ok.
Přes zimu jsem to 2x hodil na "chytrou" nabíječku a zatím kdykoliv jsem přišel s absťákem do garáže a vrknul, abych si alespoň zabublal, chytlo to hned.