ripper napsal:
Tak na začátek jedna hloupá - proč bych si ji měl pořídit?
Pokud chceš navigaci, se kterou se dá skutečně jet někde od bodu k bodu a využívat funkce, které jsou v navigacích GPSMAP běžné ale v Zumu je nenajdeš, tak není moc co řešit, protože nová se dá koupit jen ručka s malým displejem a pomalým procesorem (64) nebo takhle nová 276.
V podstatně to je stejná otázka jako "proč bych si měl pořizovat čistokrevný 4x4 offroad auto? Pokud jezdíš po silnici, je to jen póza nebo se chceš úmyslně sebemrskat (majitelé Defenderů prominou) a bude lepší koupit luxusní SUV. To je Zumo. Ale pokud potřebuješ navigovat po bodech vzdálených 15km v poušti, tak tyhle navigace jsou fakt užitečný. Otázka by byla spíš - proč bych si měl pořídit 276Cx nebo OffroadNavi, to by bylo přesnější.
A tam bych řekl - hodně lidí nezvládá pracovat s navigací která má sever nahoře a když jedeš na jih, tak jedeš na mapě dolů. Ne že by to byl takhle od počítače problém ale v praxi se pak ukáže, jako například před 14 dny v Maroku, že i člověk který umí ovládat OffroadNavi a dokonce má pomocnou menší vektorovou navigaci, odbočí namísto vpravo vlevo a skončí 170km od zbytku výpravy, protože si neuvědomil, že jede na jihovýchod a na navigaci je to všechno převrácený. Jinak displej 276Cx nemá vůbec konkurenci, je to fakt někde jinde. Vektorové mapy umí vést i v terénu, což rastrové neumí a některé funkce pokročilého trasování jsou v 276Cx dotažené k dokonalosti (jízda po části prošlé nebo dohrané stopy např.). Já mám oboje a podle mě se ty navigace hezky doplňují ale protože s 276 a 278 jezdím deset let, tak všechno nejdřív řeším na vektorové. Ale 7" s rastrovou mapou je fajn pomůcka. Ale taky nemám rád to pevné zobrazení "sever nahoře" a nemožnost kombinovat rastrový podklad s vektorovou mapou ve vrstvě, což 276Cx umí.
Takže tak...
Já bych to zjednodušil asi takhle:
- máš starou 176, 276, 278 nebo 378 a používáš jí?
- jezdíš autem nebo na motorce opravdu offroad?
- jezdíš nebo chceš jezdit nějaké amatérské rallye kde se jede od bodu k bodu podle GPS?
- špatně vidíš a všechny navigace ti zatím přišly jako málo viditelné za jízdy?
Pokud na některou z těch otázek odpovíš ANO, tak bys o 276Cx měl uvažovat.
Upravil TomasTT dne 03.11.2016 15:06
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Prvni veta staci abych odpovedel. Celou dobu jsem jezdival s GPSMAP navigacema tema rucnima a byl js
em nadmiru spokojen a po tom co zrusily project Colorada a 64 je opravdu pomala.mi nezbylo nic vic nez koupit ZUMO ano zvykl sem si na pridane funce usnadnujici planovani a zvysujici konfort (pocasi, telefoni seznam, kolony, kamery atd.), ale proste funkce GPSMAP navigaci me chybi a nahrazoval jsem to jinak. Proto ozelim ukazovani razeni do pruhu, informace o kolonach, atd., hudbu a ovladani telefonu, ktere uz diky outdoor telefonu a drzaku x od ramu nepotrebuju vubec a radeji koupim novou GPSMAP
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Schreku a který funkce, co Ti jak píšeš chybí, myslíš.
Mě napadá akorát možnost měnit velikost popisků a čitelnost displeje.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Hardware - display, ovladani, vetsi vydrz baterie a ac i reknes blbost tak provoz na AA baterie
Software - profilove aktivity- stim souvisi navigace od bodu k bodu atd. hlavne si nastavit pekne bodfy po kratkych usecich cca 2-5 km a jedes po nich bez nutnosti mit cestu , funkce pri plavbe na lodi, pocasi konecne i v CR, moznost zobrazeni vice POI najednou , nez treba v ZUMO jen 3 predvolenny, treba v 64 jsem mel zaple vsechny a nemusel jsem davat vyhledavani a jen sem si nasel rychle ikonu a bylo to
jeste geocaching a je tam vsechno
Jak jsem napsal jsem odjakziva zvyklej na outdoorovy navigace a GPSMAP, do zuma 590 jsem sel jen na prechodnou dobu , jelikoz mi odesla moje 62PRO a 64 neprinesla nic lepsiho a Colorado se dale nedelalo, skoda Colorado kdyz jsis zvyknul na Roll kolecko byla super velke a krasnej display a funkce GPSMAP
Jinak podle me te jakakoliv GPS vzdy a vsude dovede, jde o to jestli chces neco vic ci min a jake informace po ni chces.
Upravil schrek dne 03.11.2016 17:17
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tady máte porovnání displejů...
Nemám tady teď X720 jinak bych jí tam dal taky a přišlo mi nefér dávat tam X710 která má displej fakt nekonkurenční... Ještě můžu natočit to samé a přidat třeba Montanu nebo 64 Gpsmap ale je to myslím zbytečný.
Jen jak jsem to tam aranžoval, tak přijel jeden zákazník a ani si nesundal helmu a volal na mě - ta největší svítí nejvíc. Myslel 276Cx. Je to fakt drastický rozdíl.
Klikněte na tu ikonu vpravo dole aby se video otevřelo na youtube nebo zvětšené v plné velikosti (je to v HD) jinak nemá moc smysl se na to dívat v tom náhledu.
Myslím si, že nejde porovnávat LCD navigací s dotykovou vrstvou a bez dotykové vrstvy. Nedotykové LCD bude vždy jasnější a lepší za jakýchkoliv podmínek. Platí to i při výdrži baterií...
právě proto mám na turistiku, na kolo, na běžky navigaci eTrex 30 (nedotykové LCD, napájení 2×AA baterie)...
Jasně že dotykové budou vždycky lepší ale z pohledu uživatele který hledá navigaci na motorku tak je někdy jedno jestli s nebo bez dotyku. Někdo má tlačítka rád, někdo je z nich nešťastný. každopádně jsem chtěl především ukázat, že nový displej je o hodně lepší než byl displej na 276/278C který je taky nedotykový.
Co se týká výdrže baterek tak odběr dotykové vrstvy je skoro zanedbatelný ale problém je, že podsvícení u dotykových modelů má větší odběr - pokud se nepoužije transreflexní displej, což u turistických navigací není myslém v žádné dotykové navigaci na trhu. Když se vypne podsvícení úplně, tak mi Montana vydržela stejně dlouho jako 60CSX.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nevim - prototyp jsme meli "tajne" na vystave - kdo ho chtel videt, ten ho videl. Byl na Intercontinental Rally a mame k jeho konstrukci par pripominek. Plan vyroby byl 1.ctvrtleti ale jestli budou predelavat to, co se nam nelibilo, tak urcite dojde k posunu. Druha moznost je udelat dve verze - standardni (ala drzak na 595) a extreme s upravami co jsme navrhovali. Uvidime. Ten z vystavy posilame zitra vyvojarum do Nemecka
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...