Zdravím, potřeboval bych radu co by mohlo být s naším GS. Najednou z ničeho nic při cestě do práce asi po 5 km jízdy padly otáčky a motorka přestala jet.
Do cca 2500 ot. Jede uplně normálně, startuje perfektně, ale jakmile se dostanu nad 2500 tak začne vynechávat, jakoby kašlat, otáčkoměr lítá nahoru dolů.. Když nechám zas otáčky padnout tak vrčí úplně normálně..
Vzducháč je čistej.
Kdybyste někdo věděl co s tím byl bych moc rád.. Díky
Zkus mrknout na kabelovy svazek za nastavovanim predpeti zadni pruziny, jestli neni prodreny. Mel jsem obdobny problem a podobna rada me spasila;-) jsem na mobilu, tak se priznavam, ze se mi nechce dane tema hledat, ale to jiste zvladnes;-)
Svazky už jsem se snažil kontrolovat a zatím jsem poškození nikde nenašel..
Ale jdu to omrknout radši ještě jednou.
Upravil sovazd dne 12.04.2017 19:16
Tak jsi měl pravdu.. Díky moc za radu. Sundal jsem dekl, očistil snímač, složil a motorka jede.Byl tam slušnej nános těch pilin..
Ale zjistil jsem další problém, kdy jsem vypouštěl olej tak jsem vypustil 1 bílej zub z nějákýho kola co to může být? Od vodní pumpy? Je oprava složitá?
blazin napsal:
to Sovazd: Prosím Tě, kolik to má najeto??, že se ulomí zub(byť plastový) mi přijde docela drsný....díky za info, P.
Tak jsem přefiltroval vypuštěný olej a našel jsem tam ještě drobné kousky černého plastu, tipuju vodící lišta rozvod. řetězu.. Tak je možný, že se kousek dostal do toho kola a ulomilo to zub? Asi to vypadá na návštěvu nějákého servisu.
Kolik má KM si netroufám odhadnout.
sovazd> nepanikar, vodici lista je jako kamen a neni duvod, aby se z ni neco lamalo, pokud uz rozvodak nebyl jako ksanda. Navic bys to snadno poznal minimalne na hlucnosti.
Ty cerny kusy budou imho z druhyho kola pohonu cerpadla. Podivej se sem: http://f650.com/f...ike!/page3 ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Hlavně bych na tvém místě taky začal řešit tu volnobezku. Resp. Ty piliny co jsi měl na tom snimaci, tak jsou z vybrusujici se volnobezky. Procti si to vlákno co ti nahoře postnul xHackerM...
Tak jsem sundal víko spojky a lišta blíž přednímu kolu byla rozlámaná + jeden ulomenej zub z toho bílého kola..
Dám tam novou lištu aniž bych musel sundávat vršek motoru? Jakým způsobem tam drží? Stačí ji jen zespoda nějak zacvaknout?