Ahoj, potřebuju poradit. Dneska mi z ničeho nic
za jízdy chcipnul motor a uz jsem ne nastartoval.
Čerpadlo a benzin do válců jde, ale neházi jiskru
Na konektoru do zapalovací cívky je trvale 12v.
Zkoušel jsem toto napětí přerušovat a jiskru nehází ani tak.
Testuju tu cívku správně? Měla by takto hodit jiskru, když je ok?
Díky!
Díky za postřeh.
Studené ami teplé jiskru to nehodí žádnou.
Hall mám vcelku pěkný včetně kabelů, jako nový, ale dovnitř samozřejmě nevidím.
Chtěl bych mít jistotu v té cívce, ale nevím, jestli jí testuju dobře...
Má kontakt 15, což je 12v s klíčkem a druhý kontakt nevím, jak pracuje, jestli jako treba u kyvacky, ze se tam objevuje a mizí -
Pokud si dobre pamatuju, tak ve chvili, kdy da Hall impulz, tak ma preskocit jiskra a zavrcet palivove cerpadlo.
Pokud teda pri protoceni motoru (nejlip pomoci racny na remenici) cerpadlo zavrci, tak je Hall v cajku a chyba bude v zapalovani.
______________
R1150R 2004
U mě čerpadlo bylo slyšet, vstřik stříkal, jiskra byla a stejně to byl vadný Hall. Na pohled vypadal jako nový.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E