Ahoj, dal jsem na GS r.v. 2005 kompletní svody bez kat. vč. koncovky od BOS (s homologací) Když jsem měl na motorce origo výfuk a svody s kat. tak jsem dělal velký servis vč. synchra a vůlí. Teď mě nakopnul kamarád jestli jsem něco seřizoval kvůli tomu laďáku. Kdysi mi někdo říkal, že si s tím poradí elektronika (a z toho jsem možná chybně vycházel). Nikde se mi nepodařilo dohledat nic z čeho by se dalo vyjít. Řešil to někdo? Je potřeba nějaké seřízení?
Za 14 dní máme vyrazit do Itálie tak budu rád za jakoukoliv radu, abych si tou cestou nepřivodil nějakou potíž
frona napsal:
Ahoj, mohl by jsi napsat jak je znatelný rozdíl výkonově, průběh výkonu, spotřeba, případně jak zvukově jestli to nedělá velkej kravál? Dík
mozno ti pomoze moj prispevok
na moju poslednu R 1150GSA 2002 (jednosvieca) som si svojho casu zakupil set BOS.
Y-zvod, ladak a cip do riadiacej jednotky. Vyrobca udaval narast 4.5HP ked osadis vsetky tri komponenty (co mi osobne pride ako realna a dosiahnutelna hodnota)
pocitovo som to okrem zvuku nepocitil + opat pocitovo sa mi zdalo ze R 1150GS najviac ozila ked som jej v serii zadelil vzduchovy KN filter
live fast, die young be wild, have fun