To muze byt napriklad osolichanim unasecich segmentu ozubenych kol v prevodovce. Stavalo se to do r.v. 1997 a vetsinou v prvnich 50tis km. Od roku 97 zvysily pocet segmentu ze 3 na 5, cimz odstranily tuto nemoc. Ale muze nastat i u novejsich rocniku. U starsich je to horsi, ze vymena je nakladnejsi, protoze se meni kolecko i s hrideli stromecku, cili je to za ranec penez. Novejsi uz to maji jinak. Ja mam tento problemovy typ a mam najeto pres 130tis km bez zasahu do prevodovky, takze to neni bezna zavada, ale jen jedna z moznych, ktera se projevovala,jak pises.....
Taky se takto muze projevovat opotrebovana lamela spojky, ta mi klouzla vzdy taky na trojku a jen obcas. Na ostatni kvalty drzela.
Anebo neco uplne jineho....
Upravil Hrabe_X dne 02.06.2017 15:59
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Raději to nech někde skouknout odborníkem, ať tě to nikdy nenechá. Pokud by to byla fakt lamela, sezónu ještě odjezdíš.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
mně to dělá taky, když jedu plnej, tak ne, jak to lechtám, tak to tam přeskočí...byla u mě je to zřejmě zmiňované segmenty, kterými kolečka drží v sobě při zařazené rychlosti. už mi v garáži leží převodovka novějšího typu...ještě mě napadá....když ti to cukne při vytáčení trojky a pak bys ubral a brzdil motorem, cukne to znova, jakoby se to vrátilo?