tak jsem se po 6 letech opět vrátil k BMW i když už to není GSo. Koupil jsem za dobrý peníz R 1150 R z Rakouska s poruchou na posilovači duálu. Po zapnutí zapalování stále bzučí i po natlakování systému. Na diagnostice to prý hlásí velký tlak v okruhu..... Když zapnu klíček se zmáčknutou brzdou, tak nebzučí a netlakuje.Po povolení brzdy ale opět začne. Při jízdě normálně funguje, ale pouze tak 10 minut a pak to přestane posilovat.
Chci se Vás zeptat, zda-li někdo nevíte, co by to mohlo být. Brzdovky tam je dost, ale budu jí teprve měnit. Nechce se mi ten duální bazmek zatím vyhodit, třeba to bude nějaká blbost, nebo nějaký tlakový spínač.
Díky moc. Denis.
Deny přiložený následující obrázek:
[39.44Kb]
Upravil Deny dne 26.06.2017 13:25
Pomatenost, zvaná BMW.
Ahoj, dík, ale tím to nebude, pístky jsou volné. Po zmáčknutí brzdy teprve posilovač pořádně zabere... Je to o tom natlakování systému a jeho vypnutí. O víkendu budu měnít brzdovku tak uvidíme, jestli tam nebyl nějaký humus.
Jo a GSo už nedám, proto R 1150 R. Z posledního Rumunska jsem přijel vleže...
Dík Deny.
Deny přiložený následující obrázek:
[153.49Kb]
Upravil Deny dne 29.06.2017 16:39
Pomatenost, zvaná BMW.
tak jsem vyměnil brzdovku a zjistil, že posilovač netlačí brzdovku do předního okruhu. Zadek přímo stříká a předek je mrtvej..... V tom přiblblým posilovači jsou dvě čerpadla?
Nevíte někdo, čím to může být? Už jsem odhodlanej ten bazmek vyhodit a brzdit jako na normální motorce. Ale třeba to je nějaká blbost.... Ucpaná trubka to asi nebude....
Dík za případné rady. Deny.
Pomatenost, zvaná BMW.
tak posilovač odstraněn, brzdy propojeny a je klid. Kdyby Jste někdo měl schéma propojení brzdových světel a koncového světla ve velkém konektoru, tak bych byl rád.
Deny přiložený následující obrázek: