Ahoj kluci,
při výměně oleje se mi podařilo zlomit 1 z těch 4 šroubů, co drží kryt pod motorem, máte s tím někdo zkušenost? Půjde to vytahovakem (proti směru) pomalu dostat ven?
Diky za radu,
ludas
ludas přiložený následující obrázek:
Ja som to riesil odvrtanim a narezanim noveho zavitu. Pripadne to vyvrtaj a daj tam iba zavit zaliaty tekutym kovom na ktory potom nasrobujes matku
Upravil PEPOBMW dne 20.11.2017 09:35
pepoBMW napsal:
Ja som to riesil odvrtanim a narezanim noveho zavitu. Pripadne to vyvrtaj a daj tam iba zavit zaliaty tekutym kovom na ktory potom nasrobujes matku
proč si myslíš, že tam je ten silenblok. Když s tím někde škrteneš o spodek, tak se utrhne a dá se jednoduše vyměnit. Zaliješ li tam závit zaděláš si na případný problém.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
... sikovny svarec - maticku a heftnout ji na ten zbytek zalomeneho šroubu a vytocit. Kryt patri na silentbloky... ne na srouby...
Upravil Bubak dne 20.11.2017 15:32
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
pepoBMW napsal:
Ja som to riesil odvrtanim a narezanim noveho zavitu. Pripadne to vyvrtaj a daj tam iba zavit zaliaty tekutym kovom na ktory potom nasrobujes matku
proč si myslíš, že tam je ten silenblok. Když s tím někde škrteneš o spodek, tak se utrhne a dá se jednoduše vyměnit. Zaliješ li tam závit zaděláš si na případný problém.
neviem či je to až tak tragické miesto. Je tam výrez ktorý maticu "skrýva" ale jasne že čo trčí nie je dobre.
pepoBMW napsal:
Ja som to riesil odvrtanim a narezanim noveho zavitu. Pripadne to vyvrtaj a daj tam iba zavit zaliaty tekutym kovom na ktory potom nasrobujes matku
proč si myslíš, že tam je ten silenblok. Když s tím někde škrteneš o spodek, tak se utrhne a dá se jednoduše vyměnit. Zaliješ li tam závit zaděláš si na případný problém.
neviem či je to až tak tragické miesto. Je tam výrez ktorý maticu "skrýva" ale jasne že čo trčí nie je dobre.
Když chytneš originálním šusplechem (přidělaným bez silentbloků) o něco hodně tvrdého a pevného (co neuhne), tak klidně urveš kus spodní části bloku motoru (olejové vany) - nebudeš první ani poslední. Ale každý svého štěstí strůjce...
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
pepoBMW napsal:
Ja som to riesil odvrtanim a narezanim noveho zavitu. Pripadne to vyvrtaj a daj tam iba zavit zaliaty tekutym kovom na ktory potom nasrobujes matku
proč si myslíš, že tam je ten silenblok. Když s tím někde škrteneš o spodek, tak se utrhne a dá se jednoduše vyměnit. Zaliješ li tam závit zaděláš si na případný problém.
neviem či je to až tak tragické miesto. Je tam výrez ktorý maticu "skrýva" ale jasne že čo trčí nie je dobre.
Když chytneš originálním šusplechem (přidělaným bez silentbloků) o něco hodně tvrdého a pevného (co neuhne), tak klidně urveš kus spodní části bloku motoru (olejové vany) - nebudeš první ani poslední. Ale každý svého štěstí strůjce...