* bezpečnost cross přileb na silnici?
* carbon/kevlar vs. plast (výhody/nevýhody)?
* do jaké hmotnosti se vejít?
* výhled (je lepsí integrálka, cross nebo kokos )?
Otevírám toto téma, protože toužím po crossové přilbě (teď mám výklopku - zdá se mi těžká a taková bez výhledu a navíc neustálé problémy se zamlžováním).
Pojďte rozjet diskusi. Zkušenosti, rady, tipy!____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
měl jsem vyklápěčku 2 roky..spokojenost..ale spadla mi a praskla ta výklopná část*pissed*..takže jsem rád, že jsem jí nemusel nikdy naostro testovat..pak jsem našel na ebay krosovou Onealku(carbon/kevlar)..tady se prodávala za 10 a já jí koupil i s poštovným novou za 3,5 z US(no nekup to) koupil k ní brýle thor a jsem spokojený..na děšt a sníh to moc není, ale dá se to podchytit..nevím jestli je hlučná..je mi to dvacet..jinak je celkem lehká a to že mě jí bere z hlavy vítr jde cítit až tak při rychlosti 150 +..což je u mě vyjímečně, takže neřeším..mám přilbu na pořád..možná za 3 roky vyměním polstr a časem nový brýle..
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
JaraGS napsal:
měl jsem vyklápěčku 2 roky..spokojenost..ale spadla mi a praskla ta výklopná část*pissed*..takže jsem rád, že jsem jí nemusel nikdy naostro testovat..
To bud opravdu rad, ten chlapek z prilozeneho linku pevnost vyklapecky otestoval, byla to Schuberth Concept a vylecilo ho to z dalsiho pouzivani tohoto typu prilby
nebudu sem davat fotky, jsou v tom vlakne
Takže tak nějak dedukuju, že když si vyjedu dost často po silnici tak koupit 100% carbon/kevlar plast určite ne?
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
to JanVan: pokud budeš jezdit v enduro přilbě na silnici, čí více méně silnici, není hmotnost až tak zásadní, jedinná nevýhoda oproti uzavřené přilbě je výrazně horší aerodinamika (ať čistě otevřená, nebo s plexi)...pokud ale chceš jezdit offroad a to těžký offroad, potom je cítit u přilby každý gram...i proto chci svou součanou KBC vyměnit za Airoh Stelt (nemám ji ještě, neboť vybraný model byla barevnost 2008 a již neměli v mé velikosti ), který má 950-1000g dle velikosti...
Já začínal jezdit v integrále... pak jsem dloooouho jezdil ve vyklápěčce od Airohu(mmch super helma) a teď už třetí rok jezdim v krosový UVEXce( karbon/kevlar) A jsem spokojenejv
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
JanVan: Mám enduro helmu Airoh a vyklápěčku Schubert. Jezdím na Dakaru 04 s obyč plexi a při rychlostech vyšších než cca 80 km/hod si s Airohou připadám jak fackovací panák...a ten rambajs Takže já Airohu pouze na pracovní cesty (tzn. do lesa) a jak jedu víc než 5 km a po silnici tak nazouvám Schuberta a je klid.