Zdravím všechny, chtěl bych požádat o radu , pomoc, moje BMW R1200 GS Adventure ročník 2007, najeto relativně málo km, nicméně mě zlobí problém s palivem. Dle mého názoru zůstává benzín v pravé části nádrže, je to znatelné pokud jedu např. po dálnici 120km/h tak benzin dle ukazatele rychle mizí i přesto, že vím nádrž byla plná a počet ujetých km neodpovídá úbytku paliva dle ukazatele. Pokud jedu volně nebo chvíli stojím s nastartovaným motorem stane se ze pak je paliva opět více. Stalo se také že jsem jel dokud se moto nezastaví až dojde benzin , převrátil jsem moto na levý bok a benzin přeteče do levé části nádrže kde je čerpadlo a pokračuji dál. prosím o pomoc či radu jak toto opravit , děkuji všem.
Upravil Floyd dne 17.04.2018 08:07
V prave pulce nadrze je precerpavani je zavysle na tlaku cerpadla to tonprecerpava zpateckou. Takze zkontrolovat jestli to treba neni vypadle. Muze to tez delat i elektronika ale to je nepravdepodobne nebo zaneseny giltr.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
no ono to přečerpává ale znatelně méně , pokud jedu volně nějaké okresky s kamarádem oba stejně natankovali tak nádrž vyjedu a dotankuji hodně podobně jako on. Ten můj problém nastává převážně když se přesouvám po dálnici a je větší zřejmě odběr se to co moto nespálí a přepadem jde do pravé půlky nádrže dle mého laického názoru.
OK já bych tedy asi zkusil čerpadlo a pak ten " bez údržbový neměnitelný " filtr ? Co myslíš ?
Upravil Floyd dne 17.04.2018 08:42
To je také varianta , nicméně o takové akci nevím ,že nějaká probíhá nebo by měla přijít. Svolávací akce jsou na te motorce dělané všechny nedávno dělali unašeč a zároveň mi říkal technik v BMW , se dělalo nějaké zesíleni u čerpadla ty asi nejlépe víš co to obnášelo.
Upravil Floyd dne 17.04.2018 09:04
Floyd napsal:
ok tak já zkusím vyměnit čerpadlo , pokud by to stále nešlo tak ještě ten filtr.
Filtr to nebude. Delalo mi to to same a to i s novym cerpadlem. Proste duch. Mrkni jestli tam mas dobre v nadrzi danou tu precerpavaci hadici...jestli neni zlomena. Ja to nakonec vyresil propojenim ledvin u spodu a od te doby jsem nemel problem. Sice je to na prasaka,ale fungovalo to perfektne a navic jsem vyjezdil benzin do mrte...celych 35litru.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
OK juknu na tu hadici. Propojeni ledvin myslíš hadici nebo trubku na spodu navrtat u spodku nádrže ? To bych asi zkusil předtím počechrat ten filtr vrtačkou už jsem takový názor slyšel v podstatě ten filtr vyřadit a dat tam výměnný ...., nebo koupit celé to zařízení s filtrem a čerpadlem.
Na čem záleží jestli mi při svolávačce dají nové čerpadlo, nebo jen výztuhu?? Mám svolávačku před sebou a raději bych když už, tak čerpadlo nové.....
Díky za info.
Pokud se rozhodneš pro nové čerpadlo tak delší dobu zpět ho tu někdo nabízel v inzerci, tuším nové z reklamace a nemohl ho udat tak zkus pohledat zda ho ještě má, bo to proti novému od Bmw byl docela rozdíl v ceně.
brtnik napsal:
Na čem záleží jestli mi při svolávačce dají nové čerpadlo, nebo jen výztuhu?? Mám svolávačku před sebou a raději bych když už, tak čerpadlo nové.....
Díky za info.
Záleží, jak příruba vypadá - jestli to okolo není popraskané, tak dostaneš jenom výztuhu. Jestli je to popraskané, tak celé čerpadlo.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já vás všechny zdravím, jsem tu nový.
Má tež R1200 GSA 2007 dovoz UK. Má též problém z palivem, ukazatel ukazuje 0 a dojezd 20km a když tankuji tak vždy jen okolo 13 litru max. A nedávno mi to nedalo a naklonil jsem to na levou a hned to ukazovalo půl nádrže. Nevíte někdo v čem je zakopaný pes. Mám moto cca rok, a nemám s tím moc zkušenosti. Díky za info.
Buď chyba v mechanické pumpě, která přečerpává palivo z pravé strany do levé. Nebo nedostatečný tlak benzínové pumpy (buď ucpaný filtr v přírubě nebo vadný regulátor) - tím pádem není dostatečný proud paliva ve vratném potrubí ( "vracečka" pohání to mechanické čerpadlo na přečerpávání paliva z P do L strany).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Panové zdravím, rád bych se podělil s vyřešením problému přečerpávání paliva. Celkem dost dlouho mě to trápilo , pročítal všelijaké zahraniční i domácí fora až nějaký Australan popsal vyřešení problému s přečerpáváním , tak jsem se letos na jaře rozhodl vyřešit. Přečerpávací - vratné čerpadlo tam žádné není jen plastové udělátko jenž funguje na principu hydrodynamického tlaku ten zařídí palivové čerpadlo.Tudíž je potřeba nádrž dolu , vydat přírubu s čerpadlem a filtrem a propláchnout ten " bezúdržbový doživotní palivový filtr " roztok benzinu a čističe na palivové soustavy video najdete jak na to na youtube , v mém případě jsem proplachoval cca 2mi litry benzinu a stejně nevycházel zcela čistý, nicméně zpočátku to bylo černé jako cola !!! Já jsem i měnil palivové čerpadlo koupil jsem Quantum - důležitý je správný průměr aby pasovalo do original držáku a samozřejmě tlak čerpadla. Výsledek se dostavil a jsem schopen vyjezdit nádrž do sucha viz foto ze stojanu , ale moto ještě nezastavila že by došel benzin.
Upravil Floyd dne 27.10.2019 10:12
ještě přidám odkaz na to video čištění filtru ale pokud si někdo není jistý sundáním nádrže tak raději požádat tady kolegy co mají se servisem a opravami zkušenosti. PS s tím kompresorem opatrně.
https://www.youtube.com/v/v7w6d6YrWv0
Nicméně Já osobně si stejně myslím že můj případ bylo laxně fungující čerpadlo , poprvé se mi motorka zastavila "bez benzinu" cca v 18tis najetých km a nemyslím že tou dobou byl filtr zanesený. Dále moje zkušenost nekupovat předražené čerpadlo BOSCH od BMW možná toto byl důvod proč výměna nepomohla Luckymu viz výše , já tam dal čerpadlo s průtokem jednou takovým cca 220l/h to originál má 105l/h ale funguje od výroby tak asi ok. Nicméně je jednou tak drahé atak nebyl důvod ho kupovat.
Když bude někdo potřebovat více info pište.
Tem sáček jako filtr do vysavače je zajímavej. Na Vstromu jsem měl taky zasraný čerpadlo od asi nekvalitního benzínu. Začlo to zlobit po natankování na Shell. Ale to už mohla být poslední kapka.