V minuklém týdnu jsem se ujistil, že montáž tlumiče řízení na 1150 s 21" kolem smysl má. Pokud jsem jezdil s kufry na hrubších pneumatikách, tak se motorka od 130 km/h chovala nervózně nebo se rozvlnila. Za minulý týden jsem najezdil cca tisíc km s velkou kilometrovou porcí po dálnici. Motorka je i ve 160 km /h krásně klidná, paráda. Pokud někdo uvažuje, doporučuji.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
No, poněvadž má ruda tlumič řízení na klasické vidlici, pro nás co máme telever je to docela nepodstatné, jaký má tlumič řízení, protože my musíme hledat jinde
Myslím policejní R1150RT-P měla od výroby tlumič řízení, ten by šel použít i na R1150GS... Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Mě se teda motorka nevlní ani na enduro gumách. Spíš bych řek Rudo že to udělala ta vidlice než ty gumy. No jo no když je to pecka v terénu tak holt si to vybralo jinou daň a to nestabilitu na silnici. Ale to jsi věděl ne?
Použil jsem nějakou lepší čínu za cca 3 tkč.
Já bych netvrdil, že to udělala jen ta vidle. Vzpomínám si, že jsem to na vysokých špuntech s kuframa honil taky po silnici při svižnější a agresivní jízdě.
Proč je tedy montujou na 12ky LC když se je snaží dělat co nejlevněji a draze prodat? Berte to jenom jako info nebo zajímavost, ne návod
Upravil joe dne 23.04.2018 20:04
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Protože výrobní hodnota je nula nula prd a v letáku si tím tu vysokou cenu motorky omluvíš ( co jedna funkce to pár desítek tis navíc)
Tím ale neříkám, že je to k ničemu.. .zmírnění kmitání řidítek je neoddiskutovatelný.... a jako každá zbytečnost se to může (někdy nebo někomu) hodit a u spousty lidí to může být pomyslné zrnko písku na miskách vah při pořizování motorky (pokud už to nemají všechny značky v základu)...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Má to někdo na klasickém teleleveru? Jestli ano napište prosím srovnaní bez tlumiče, případně jaký tlumič tam lze bez nějakého většího bastlení dostat.
já nad tím uvažuju dost. dřív mi na ducati občasné rozkmitání řídíttek až tak nevadilo, no na r1100r jsem si naten klídek zvykl a teď na gs1150 s lehce posunutýma a vyvýšenýma origo řídítkama a Šinkama DOT 0810 možuříct, že občas to tam líce jak š-ulda v gumáku, hlavně od 140ti nahoru když zafouká, i při rychlé okresko roadrace jízdě, takže nejak bych to tam rád, říkám si že to eRkové řešení by mělo jít
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM