Jaký máte odběr z baterie ve vypnutém stavu?
Začal jsem to řešit kvůli tomu, že se mi během 10 dnů vybila baterie "do mrtva" (vše bylo vypnuté, v zásuvkách nic, žádný převodník USB, alarm vypnutý).
Baterie měla cca 4,5V. Po jejím oživení a nabytí jsem naměřil odběr cca 4 mA, opět vše vypnuto - takže odběr řídící jednotky. Odběr mi přijde celkem velký, proto se ptám .
Celá popsaná atrakce se mi stala na GS model 2005 s posilovačem a ABS I.
Já jsem (tedy u 1100) naměřil 2,6mA. Po odpojení pojistky FID (hodiny) a ŘJ motoru jsem se dostal na 0,7uA a to by podle schámatu mělo jít do ŘJ ABS. To jen tak pro orientaci.
Teoreticky ne. 10. jsem se vrátil z Rumunska, kde bylo vše naprosto OK, startování bez jakýchkoli problémů. A v sobotu 22. byla baterka mrtvá. A jek jsem psal, zásuvky prázdné, alarm vypnutý.
Baterku jsem zatím odpojil a definitivně to budu řešit až přez zimu.
paja1 napsal:
Posilovac umi za noc vybit baterku. Proto je zrusili. Proste 100x nic a pak asi zustane propojeny.
Jdi po tom posilovaci a zbav se ho jakkoliv.
paja1 napsal:
Posilovac umi za noc vybit baterku. Proto je zrusili. Proste 100x nic a pak asi zustane propojeny.
Jdi po tom posilovaci a zbav se ho jakkoliv.
Třeba i s motorkou
Procti si stara fora.
Modely s posilovacem presne tohle vybijeni baterky delaly. Bmw to vyresilo zrusenim posilovace od roku 2007.
Nikdy jsem to detailneji nestudoval. Proste jsem koupil motorku bez posilovace rok vyroby 2007 a mam klid.
Pája
paja1 napsal:
Posilovac umi za noc vybit baterku. Proto je zrusili. Proste 100x nic a pak asi zustane propojeny.
Jdi po tom posilovaci a zbav se ho jakkoliv.
Třeba i s motorkou
Procti si stara fora.
Modely s posilovacem presne tohle vybijeni baterky delaly. Bmw to vyresilo zrusenim posilovace od roku 2007.
Nikdy jsem to detailneji nestudoval. Proste jsem koupil motorku bez posilovace rok vyroby 2007 a mam klid.
To byla jenom legrace, nechtěl jsem znevážit Tvůj příspěvek. Díky za tip, v zimě budu laborovat.
Řešil jsem to samé. Něco pod nádrží nevypina. Přehráli mi v bmw softwear za 1809kc a pomohla na cca 3 měsíce a pak to začalo dělat znovu. Prý je to 50/50. Pak už jen výměna tě jednotky za strašnej ranec. Už si nepamatuju jak se to jmenuje, ale Serviska ví o co jde.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Já mám stejný ročník a ani bych nezjistil,jestli se mi neděje něco podobného. Přijedu a "zazimuju". Dělám to takhle už minimálně deset let. Baterie pořád původní.
BIGR přiložený následující obrázek:
[83.52Kb]
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS