Ahoj, kamarád by chtěl koupit mašinu, má nějakej peníz a řešíme výběr co vzít. Co vím tak pocitově bych vzal Dvouvačku Adventure tak rok 2011-2012, kde by už mělo být vše vychytáno s menším nájezdem a serviskou. Ale jdou už koupit První LCčka v podobné cenové kategorii. Máte někdo radu kam se přiklonit, nerad bych vybral nějaký šmejd co se bude sypat, někdy mám na to štěstí. Vím že to tu už bylo, ale kokrétně tohle jsem přímo nedohledal. Sám mám 1150 a jsem spokojen více méně.
Dík Jirka
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Myslím, že neudělá chybu ani jednou z nich. Já osobně mám jednoho z prvních vzducháčů 1200, jel jsem si do Inveltu pro funglovku 1200 Advíka a po testovací jízdě jsem se rozhodl, že si toho svého vzducháče nechám. Nějak mě ten nový neoslovil... Ale určitě je to super stroj, prostě pocitová záležitost...
No a teď čekám na 850 Adv a uvidíme
Upravil Danovec dne 05.10.2018 08:55
Kamarád měl do teď starého fazra, motorka moc spolehlivá a pohodová co každý zná. Ale je na něj malá, a rád by občas cestoval a někdy okolo komína. Nájezd +- okolo 5k možná trochu víc, nemá tolik času. Když jí koupí, nejspíš mu 10 let vydrží, stejně jako fazer.
Upravil mi5 dne 05.10.2018 09:08
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Potom ještě velká Super Tenere 1200 se považuje za vyjímečně spolehlivou a za velmi rozumné peníze... jestli má slabost pro japonce
První LCčko nebrat, to už radši poslední vzduch, ale mají najeto, a když nemají najeto, tak stojí víc než první LCčka
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Potom ještě velká Super Tenere 1200 se považuje za vyjímečně spolehlivou a za velmi rozumné peníze... jestli má slabost pro japonce
První LCčko nebrat, to už radši poslední vzduch, ale mají najeto, a když nemají najeto, tak stojí víc než první LCčka
Já jsem Tenerkář, tak jsme to probírali, ale jemu se líbí bmw a asi by chtěl zkusit i něco jiného.(mám to podobně a po pár letech výběr bmw beru jako dobrý)
Líbí se mu bezpečnost a asistenty, znáš to rodina a tak podobně.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
LC ma vyrazne lepsi aerodynamiku (pokud jses zakrslejsi), lip sviti a nevypada vintážně.
Nicmene nemusi mit stejnou moto jako ja, takze samozrejme doporucuju vzduchac.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Sice to bývá mezi heftem a sedačkou, zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Těžko dávat někomu rady.Každý si musí vybrat sám.Já preferuji Advíky,protože se na ně nemusí už nic dokupovat,když jsou v plné palbě.Měl jsem GS LC i GSA LC i vzducháče GSA,které ho mám i teď a je na prodej.Je to divné,ale na Advíkovi se cítím líp.To že LC je lepší a novější motorka je jasná věc,jen mechanici ti řeknou,že se to stále s.e.r.e.Na LCčkách mám asi 60000 km a nic zvláštního se neudálo.Měnila se jen vodní pumpa a gufera na předních vidlích na 2013 v záruce,přepínače na řídítkách a trubky přední vidlice na 2015 v záruce.Jinak super stroje.Teď mám 2010 GSA a taky super stroj a jede skoro jako LC.
LC: lip sviti, lepsi aerodynamika (zvlast pro zakrslejsi), modernejsi vzhled, Dynamic ESA, RAIN REZIM(!), min ucukanej protiprokluz, TEMPOMAP
Vzduchac: true vintáž (tm), odladene posledni rocniky
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PavelDR napsal:
Měl jsem GS LC i GSA LC i vzducháče GSA,které ho mám i teď a je na prodej..
.
Pavle a co tě vedlo k takovým změnám, že od LC zpět ke vzducháči a teď po prodeji vzducháče bude co? opěl LC?
To nikdo neví,Pavla nepochopíš z mercedesu do škoda 120gls
Přeloženo z 1200 GSALC na 100 gs prostě nepochopíšta hundertka se kupuje jako druhé víkendové kochání
No právě, že čím jsem starší, tím víc takovéto změny chápu. Proto mě zajímají tyto myšlenkové pochody druhých:-)
PS. Taky so poohlížím po něčem druhém k mojí GSA2010 na vyblbnutí, ale pro mých 197cm je vše malé. A až to najdu, tak mě žena s druhou moto požene a nezbyde mi, než GSA prodat/vyměnit:-)
vztekloun napsal:
No právě, že čím jsem starší, tím víc takovéto změny chápu. Proto mě zajímají tyto myšlenkové pochody druhých:-)
PS. Taky so poohlížím po něčem druhém k mojí GSA2010 na vyblbnutí, ale pro mých 197cm je vše malé. A až to najdu, tak mě žena s druhou moto požene a nezbyde mi, než GSA prodat/vyměnit:-)
vyměň ženu. Třeba to přijde levněji
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
PavelDR napsal:
Měl jsem GS LC i GSA LC i vzducháče GSA,které ho mám i teď a je na prodej..
.
Pavle a co tě vedlo k takovým změnám, že od LC zpět ke vzducháči a teď po prodeji vzducháče bude co? opěl LC?
Vše je jen ve financích.Vzducháč už asi zůstane doma a to co mi zbylo po prodeji LC a nákupu vzducháče asi s největší pravděpodobností investuji do GS 100 a budu mít doma dvě GSa.LC je pila a moderní stroj a já už bohužel nejsem moc moderní jezdec a pilu už nejezdím vůbec.
Tak asi tak.
Upravil PavelDR dne 09.10.2018 16:53
.
PavelDR napsal:
Měl jsem GS LC i GSA LC i vzducháče GSA,které ho mám i teď a je na prodej..
.
Pavle a co tě vedlo k takovým změnám, že od LC zpět ke vzducháči a teď po prodeji vzducháče bude co? opěl LC?
To nikdo neví,Pavla nepochopíš z mercedesu do škoda 120gls
Přeloženo z 1200 GSALC na 100 gs prostě nepochopíšta hundertka se kupuje jako druhé víkendové kochání