Ahoj, jakou máte zkušenost s baterkama Motobatt. Tuhle žlutou mrchu jse koupil v půlce 2017 a před pár dny jsem chtěl GSko alespoň natočit a baterka je KO.. uplná mrtvola. To jsem 24.12.2019 ještě bez problémů vyjel na vánoční vyjížďku. Baterka je každou zimu doma v teple a na udržovačce (optimate). Zdá se mi to docela málo aby vydržela jen 3 sezóny. Za tu cenu co jsem jí pořizoval mám skoro 2 bežný baterie. Dobíjení je OK 13,9-14,3V.
No koupím zase běžnou otevřenou Yuasu .... šmejd jeden žlutej
to je lithiova?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Gomez napsal:
Ahoj, jakou máte zkušenost s baterkama Motobatt. Tuhle žlutou mrchu jse koupil v půlce 2017 a před pár dny jsem chtěl GSko alespoň natočit a baterka je KO.. uplná mrtvola. To jsem 24.12.2019 ještě bez problémů vyjel na vánoční vyjížďku. Baterka je každou zimu doma v teple a na udržovačce (optimate). Zdá se mi to docela málo aby vydržela jen 3 sezóny. Za tu cenu co jsem jí pořizoval mám skoro 2 bežný baterie. Dobíjení je OK 13,9-14,3V.
No koupím zase běžnou otevřenou Yuasu .... šmejd jeden žlutej
Odpověď je v podstatě přímo v tvém příspěvku. Ne 13,9-14,3V není OK, 12V AGM akumulátor potřebuje určitě dobíjet na větší napětí než 14,5V.
Čau,mám již druhou.Jedna byla na mašině když jsem jí koupil-udajně skoro nová-když jsem pak zustal v noci trcet v nejake dire..Koupil jsem tedy novou,ale ze by to byla nejaka slava se rict tedy neda...radeji priste pridam talir a koupim poradnou.Uz jen ty kontakty na baterce dělal nekdo fakt sikovne....
flaxa napsal:
Čau,mám již druhou.Jedna byla na mašině když jsem jí koupil-udajně skoro nová-když jsem pak zustal v noci trcet v nejake dire..Koupil jsem tedy novou,ale ze by to byla nejaka slava se rict tedy neda...radeji priste pridam talir a koupim poradnou.Uz jen ty kontakty na baterce dělal nekdo fakt sikovne....
Anebo talíř uber, kup si Fiamm a máš na 10let klid. Napsáno toho už bylo hodně.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Shit vsech shitu
Kazda baterka, driv nebo pozdeji, umre, ale jenom tenhle zlutej xindl ti zaruci, ze umre ze dne na den, absolutne bez varovani a jakychkoliv priznaku a bez ohledu na to, jak peclive se o to staras. O tech kontaktech ani nemluve to vymyslel uplnej deb.il.
Kazda baterka za polovicni cenu udela lepsi sluzbu... ale tohle zase prodava TT a to je kolikrat smerodatny
To je baterka pro opravdovy dobrodruhy, co porad resi ten odtah a asisteci... to aby si tu sluzbu opravdu uzili
Kdyz me po 7 letech zacala postupne odchazet Exide, tak jsem jen tak z hecu vyzkousel "blbou" Vartu za 900,- a ted, po 4 letech, ne a ne umrit. Pak tam stejne dam Exide, ale vsechno lepsi, nez zlutej Motoshitt...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mně zase zdechly dvě Varty za sebou po cca dvou letech.
Tahle žlutá mrcha zatím drží .
Upravil Novej dne 11.05.2020 07:52
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
V neděli jsem u kolegy ověřoval nějaké hodnoty na osmikile dával tam Vartu kterou na zimu vydělal a dobil . Potřebné jsem naměřil ale start se nezdařil -napětí 10.9V ještě ji zkusí nabít a jestli spadne půjde do reklamace(je v záruce). V předchozí moto KLR 650 měl Motobatt a vzpomína na ni v dobrém ,u mě Motobatt taky bez problémů -a to mě ji zapomenutá připojená navigace vybila(za delší čas stání) na 7.5V - nabíječkou z lídlu jsem ji dobil a dnes trvale drží 12,7V (výrobce udává že snáší hluboké vybití) další kolega ji má už roky v R1100S a taky bez potíží
No a já měl Exide a po dvou letech v haji. Koupil Yuasu a zatím dva roky bez problému. Dal uvidíme. Mám pocit, že je to spíš o štěstí na kus, než o značce.
Aktualne 1250 GSA HP
Naprosto nevenujete pozornost tomu dulezitymu... nikde jsem nepsal, ze jina baterka neumre, ani to, ze kazda druha motoshitt nebude fungovat. Ja vam pisu, ze kdyz umre, tak je to ze dne na den bez varovani... vychazi to zhruba u 50% uzivatelu zlutych xindlu. Me je celkem u prd.ele, jestli mi baterka vydrzi 1 nebo 10 let. Ja chci, aby se pred smrti projevovala, jako umirajici. Az na te motorce s motoshitem odjedete nekam na dovolenou a po tydnu jizdy nasledijici den nenastartujete uprostred lesa, tak pochopite, co je na baterce cenna vlastnost ;-)
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak čo onak, či už Yuasa, Varta ...... aj tak som toho názoru, že pre naše 1,2 GS/A je 12 Ah a cca 200 A štartovacieho prúdu asi málo. Ja konkrétne tam mam Yuasu 2 roky a OK. Keď som mal Varadero ABS, tak tam výrobca dal 18 Ah a 280 ampér štartovacieho prúdu. Možno, že nemám pravdu, avšak myslím si to.
MR GS: Tátovi takhle na DOHC odešla origo Exide z ničeho nic za jízdy... motorka chcípla a už nenastartovala.. a předtím nic... Ikdyž tam to bylo asi stářím a asi se vyzkratovala...
Mám stejnou motorku 17let a dycky vartu. Nikdy nešla s životností pod 4 roky. Po 3 vartách jsme s kámošem dali společně motobatt. Mě po 2 sezónách při jarním startování odešla a mu ve staré africe v létě na dovolené. Pro mě už nikdy motobatt!
ja sem loni po 9 letech vyndal originalku BMW uz byla slabsi , ale porad ji mam doma na obcasny nastartovani scootra. A koupil jsme obyc Yuassu a zatim drzi za tu cenu neresim. Jak napsla MR.GS zlutak proste umre z niceho nic bez predchozich projevu A TO JE nejvetsi problem
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
S Motobatt mam troji zkusenost. Davam ji tak 50/50 ale do hrocha bych ji nedal. Mel jsem 1x ve scooteru, umrela po roce, ale v reklamaci vymena za novou. Druha ted zije. A 1x v Jawe jen jako zdroj. Ale nevim nevim jestli bude na jare ziva. Udrzuji je pravidelne.
I pád na hubu je pohyb kupředu