Ahoj, prosím o radu. Mám možnost koupit R 1150 RT a podle prodávajícího je vše celkem ok, až na svítící kontrolu ABS. Najeto cca 100000 km, výroba 2002, brzdy brzdí, čerpadlo ABS běží. Podle servisního technika prodávajícího, se prý při přepravě motorka hodně naklonila a čerpadlo mohlo chytit bublinu... Je to reálné, nebo čím by to mohlo být ? Nemůže jen viset chyba a třeba reset by vyřešil ?
Díky za odpovědi a hlavně mě neukamenujte, chci koupit své první BMW a zdroje jsou omezené...
..mno... ... to bude treba dat na diagnostiku. S tou bublinou bych to videl na urban legend.... Jinak Te nepotesim, ale na me 2003 GS se ta jednotka posrala ted v lete (cca 72.000 km najeto od nova) a po mnoha pokusech koupit jinou jetou zdravou nebo zkombinovat dily z nekolika jednotek do jedne funknci jsem nakonec kluky v Cyrilmoto.com nechal udelat vratny bypass, jednotku odpojili a mam ted normalni brzdy bez ABS a posilovace. Nova jednotka se da jeste od BMW koupit, ale nakup je cca 52 litru....
Upravil Bubak dne 14.09.2020 13:17
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
..mno... ... to bude treba dat na diagnostiku. S tou bublinou bych to videl na urban legend.... Jinak Te nepotesim, ale na me 2003 GS se ta jednotka posrala ted v lete (cca 72.000 km najeto od nova) a po mnoha pokusech koupit jinou jetou zdravou nebo zkombinovat dily z nekolika jednotek do jedne funknci jsem nakonec kluky v Cyrilmoto.com nechal udelat vratny bypass, jednotku odpojili a mam ted normalni brzdy bez APS a posilovace. Nova jednotka se da jeste od BMW koupit, ale nakup je cca 52 litru....
Co vím, tak Servisák říkal ,že opravit to jde...cca. 800 euro...
Ten inzerát jsem taky viděl. RT levný a docela pěkný. Kdyby to bylo jen zavzdušnený tak by to ten technik asi opravil a neříkal k tomu takovýhle voloviny. Motorka mi párkrát ležela v terénu ale ABS se mi teda nikdy nezavzdušnilo.
Bubak napsal:
..mno... ... to bude treba dat na diagnostiku. S tou bublinou bych to videl na urban legend.... Jinak Te nepotesim, ale na me 2003 GS se ta jednotka posrala ted v lete (cca 72.000 km najeto od nova) a po mnoha pokusech koupit jinou jetou zdravou nebo zkombinovat dily z nekolika jednotek do jedne funknci jsem nakonec kluky v Cyrilmoto.com nechal udelat vratny bypass, jednotku odpojili a mam ted normalni brzdy bez APS a posilovace. Nova jednotka se da jeste od BMW koupit, ale nakup je cca 52 litru....
Co vím, tak Servisák říkal ,že opravit to jde...cca. 800 euro...
..jo? A jde o tuhle ABS jendotku na 1150tky - 2000>2003? Tak to mu mozna napisu, mam 2 nefunkcni jednotky (koupil jsem jednu z bouracky na eBay - prodejce mi dokonce vratil prachy, kdyz jsme zjistili, ze taky nechodi..) a kluci maji v dilne par dalsich... ..ja dostal informace ze tahle jednotka 2000-2003 je prave ta nejblbejsi z blbych....
Upravil Bubak dne 14.09.2020 13:07
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
...diky, to vypada, ze delaji komplet repas. Myslim ze mam jednu tu jednotku mechanicky v dobrem stavu, jenze ma snimace tlaku na padrt a dalsi elektronicke prusery.....
Upravil Bubak dne 14.09.2020 13:31
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Dal bych si na to bacha. Kdyby to byla taková blbost, jako je bublina, tak to vyřeší a nebudou to prodávat s tím...
Může to dělat slabá baterka...pokud je ve 100% stavu, tak bych zkusil reset ABS viz. https://www.bawor...ead_id=149, pokud ani to nepomůže, asi bude jednotka v prdeli a tím pádem buď ruce pryč, nebo výrazná sleva.
Díky za rady, taky mi připadá, že to taková drobnost být nemůže...... Škoda, jinak to dává za dobrou cenu a motorka taky vypadá celkem dobře... Za o 20-50000,-Kč za nové ABS si ale už rovnou můžu koupit jinou motorku.....
...jak píše Racek, já se s tím v terénu a zvlášť v blátě taky párkrát vyválel, jednou jsem pod tím zůstal v blátě i chycenej a než se pro mě kluci vrátili, tak to leželo na boku taky dlouho (vypnutý, pochopitelně) a nikdy se nic nezavzdušnilo...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Tak u brzd s posilovačem pokud jim motorka spadla mohlo odtéct část brzdové kapaliny z rezervoáru posilovače a jednotka teď signalizuje její nízkou hladinu a u RT je na její dolití potřeba rozebrat půlku motorky.
Zase jsou to zkušení bazarníci a že by pustili motorku o 20-25 tis laciněji, jen kvůli tomu, že se nechtějí rozebrat kapotáž......?
Abych nezakládal zbytečně nové téma, splnil jsem si sen a koupil R1200CL s vadným ABS (cena odpovídala tomu, že ABS je vadné)...
Zažil jsem několik vadných ABS s posilovačem a většinou to zdechlo a bylo bez brzd.. Tady brzdění funguje, ale po rozjetí, nebo zmáčknutí zadní brzdy se rozsvítí generální chyba a ikona ABS bliká pomalu...
Takže podle návodu je minimálně jeden okruh bez ABS, ale s plným brzděním...
Diagnostika hlásila přední okruh vysoký tlak, zadní nízky.. po vymazání vyskočilo pouze nízký tlak na zadním okruhu...
Jak je to u tohoto ABS, pokud by byl problém třeba ve snímači na kole, napsalo by to , nebo to vždy končí chybou tlaku... Pokud je jednotka KO, tak moje otázka zní...
ABS na CL je nesehnatelné.. Lze použít ABS z jiného modelu (RT, GS) a přehodit řídící elektroniku, nebo si to představuju moc jednoduše...
popřípadě nemá někdo z Prahy a okolí na prodej vadný modul ABS na pokusy???