Kolegové, řešil někdo na staré 12ce (K25) škrtící klapku? Vypadává mi ta plastová kolébka ve které je uchyceno lanko. Zřejmě se tam ulomil nějaký kousek plastu, nacvaknu z5, ale pár km vypadne (zatím teda 2x). Na realoem jsem ten díl nenašel a celá klapka je za nesmysl ????
Ahoj. Tento rok sme to riešili na kolegovej motorke. Z ničoho nič mu oba naraz praskli. Domov odťahovka. Riešil to tak, že si pomeral rozmery a nechal u sústružníka vyrobiť také kolečko ktoré tam teraz si nie som istý či nitoval, alebo lepil. Samotný diel neexistuje, iba celý vstrekovač.
Díky za info. To mě právě dostalo, že to není samostatný kus. Ale musíš koupit celou klapku za nesmysl ???? Nevíš ještě jak řešil nově uchycení hadice sání? Je tam atip kroužek, mám to stáhnout klasickou ocel svorkou?
Fakt dík za radu, když jsem potřeboval poradit s uchycením lanka, tak nic a teď budeš řešit že sem prase?
Jelikož nejsem mechanik, nepřišel jsem na to, jak tu pásku otevřít.
Fakt dík za radu, když jsem potřeboval poradit s uchycením lanka, tak nic a teď budeš řešit že sem prase?
co chceš poradit? sežen na bazaru jina hrdla a přende je? čekal jsi že ti řeku slep to lepidlem ? ne neřeknu protže už to nikdy nebude držet ako nove nebo jine. takže tak. a to že nejsi mechanik neznamená že ta věc které se říka hlava se nedá použit, a docela by mě zajimalo jak jsi je zozebral. evidentně jsi nepoužil hlavu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Hele nemusíš hned urážet. Přesto díky aspoň za reakci. A jestli tě to zajímá a jsi ochoten mi poradit, tak já jsem zatím tu svorku nesundaval, nevím jak jí povolit aniž bych jí nezničil. Sundal jsem vše okolo a podařilo se mi tu kolébku zezadu nasadit po slepu. Nová klapka stojí nesmysl a na bazaru jsem nenašel.
Sponka se zmackne sikovkama za ty dva vycnelky. Kdyz se nani podivas lepe zjistis jak funguje. Neni to atomova ponorka
... servis a diagnostika BMW Motorrad
martinruzicka74 napsal: