Ahoj,
můžu se zeptat co mě přinesou páčky CNC třeba od m-style .... jaké to má výhody .
děkuji za odpověď. myslím lámací a prodlužovací :-) R.
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Když s tím upadneš tak se páčka ohne a neulomí.Prodloužení,nebo hlavně zkrácení je dobré když používáš při mačkání páček jen dva prsty,zbytek páčky ti pak nemačká zbylé dva prsty na heftu.
.
ty dlouhý hrůzy je první co jde z motorky pryč. stejně to mačkáš jedním prstem nebo max dvěma. je to daleko příjemnější... a policajti v Rakousku takové věci řeší jenom v internetových diskusích...
pod trvalým dohledem
a výměna je přepokládám jednoduchá, zkouknu nějaké video :-) díky všem
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Já zkrácení vyřešil koupí origo BMW HP páček, který mi na ovládání sedí úplně perfektně a jsou naprosto legal. Zkus mrknout, za mě doporučuji, číslo dílu 71607706739.
Já vím že tady hodně lidí odsuzuje čínský padělky a hlavně páčky se řeší hodně, ale já je mám na všech motorkách a jsou super, jak tím, že mi perfektně padnou do ruky, tak i kvalitou. Na tereňáku jsem zlámal bezpočet páček, teď když jsem si koupil 5 sad čínských do foroty tak jsem dva roky nezlomil ani jednu.
Nebojím se toho že by byli nebezpečný, dám ruku do ohně za to, že ji rukou nezlomíš ani v krizový situaci. Vypadají dobře to za prvé a za druhé jejich flexibilita mi vyhovuje, mačkám páčky max dvouma prstama a ty originální mi vadí jak si s nimi mačkám zbylé prsty. Origo jsou kopita , divím se že na tak drahou motorku namontují takový paskvil.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Ona ta nezlomitelnost páček taky není úplně dobrá -má to své nevýhody -origo páčky mívají takové oslabení cca5-6cm od konce právě proto aby se v tom místě zlomily při pádu a nepoškodila se ta konzola co ji drží . někde na netu byly fota jak si nějakej inženýr vyrobil páčky ze železa aby vydržely a ony vydržely ale brzdová konzola byla vejpůl
kim napsal:
Ona ta nezlomitelnost páček taky není úplně dobrá -má to své nevýhody -origo páčky mívají takové oslabení cca5-6cm od konce právě proto aby se v tom místě zlomily při pádu a nepoškodila se ta konzola co ji drží . někde na netu byly fota jak si nějakej inženýr vyrobil páčky ze železa aby vydržely a ony vydržely ale brzdová konzola byla vejpůl
Až na tyhle motorce upadnu, budou páčky a jejich konzole to poslední co budu řešit
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Má to na sobě Abe číslo a myslím že jsem k tomu dostal i nějakou knížečku, to bych se musel podívat.
Na tyhle páčky jsem dostal doporučení od GS klubu.de, ti by nedoporučoval něco s čím nesmíš na silnice.
Kuba
cejsi přiložený následující obrázek:
[119.29Kb]
BMW R 1250 GS HP
Ex BMW R 1200 GS Rally DOHC
Novej napsal:
oni totiž vypadají úplně jako moje čínský
Přesně. Měl jsem na minulém LC ty stejný od Číňana. Jen si tam nevybavuji ten “ homologační “ nápis.
Teď mám na motorce krátké páčky od Puigu, ale jsou divně hranaté a ostré. Přemýšlím, že je vyměním opět za nastavitelné a sklopné od Číňana.
.