nemam s tim zadnou zkusenost, ale pokud je to termoplast tak by to melo jit zavarit.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Je to trošku o ničem jiném,ale já jsem nedávno řešil to samé na autě a šlo to zalepit a teď to drží jak pes
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
V OBI jsem koupil za 45kč něco jako ustavovací šroub na nábytek a podlepil a oblepil jistým tmelem na letecká nádrže,který mi donesl kámoš od nich z práce.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
zjisti si z jakeho materialu je ta nadrz a v nejake specialce na lepidla si zjisti vhotne lepidlo ci tmel. pouzit "nejake" lepidlo neni zrovna vhodne jelokoz nemusi byt na dany material vhodne. lepidlo/tmel by mel taky zachovavat pruznost materialu. napriklad malo elasticke epoxidy a podobne nebudou asi vhodne. podle materialu ti odbornik na lepidla urcite poradi.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
turby napsal:
zjisti si z jakeho materialu je ta nadrz a v nejake specialce na lepidla si zjisti vhotne lepidlo ci tmel. pouzit "nejake" lepidlo neni zrovna vhodne jelokoz nemusi byt na dany material vhodne. lepidlo/tmel by mel taky zachovavat pruznost materialu. napriklad malo elasticke epoxidy a podobne nebudou asi vhodne. podle materialu ti odbornik na lepidla urcite poradi.
Teraz už len zistit z čoho je nádrž....
Cesta je cieľ ...
Myslím si,že nádrže všeobecně budou ze stejnýho materiálu.Tím tmelem co jsem použil já tak vznikla jako by taková tmelově gumová hmota,která neztvrdla jak šutr,ale je jak žuvačka,ale starší
Rád bych ti sehnal to "lepidlo" ,ale udájně stojí cca 1500,-,to seženeš určo něco levnějšího.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Myslím si,že nádrže všeobecně budou ze stejnýho materiálu.Tím tmelem co jsem použil já tak vznikla jako by taková tmelově gumová hmota,která neztvrdla jak šutr,ale je jak žuvačka,ale starší
Rád bych ti sehnal to "lepidlo" ,ale udájně stojí cca 1500,-,to seženeš určo něco levnějšího.
adventure73-pardal napsal:
vim ze ti nepomuzu, ale zajimalo byme jak setam ta durka vzala....
jo to mne taky zajima
btw: hlavne at to nesvaruje s natankovanou nadrzi....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petronelka- osobně bych to zkusil tekutým kovem. Je to normálně znečištný jen od benzínu, takže nic mastného, ale samozřejmě záleží, jak je díra veliká. Tekutý kov fakt umí zázraky a drží i na kartrech..a to dlouhodobě.
Jestli budeš dávat velkou nádrž na GS, tak jen pro pořádek jukni tu, ale asi to již máš nastudovaný, že ....: http://advwisdom....ersion.pdf
Upravil W dne 18.05.2009 20:42
Když už jsmeu tech nádrží,jaký obsah má 1150gsa?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Wing napsal:
petronelka- osobně bych to zkusil tekutým kovem. Je to normálně znečištný jen od benzínu, takže nic mastného, ale samozřejmě záleží, jak je díra veliká. Tekutý kov fakt umí zázraky a drží i na kartrech..a to dlouhodobě.
Jestli budeš dávat velkou nádrž na GS, tak jen pro pořádek jukni tu, ale asi to již máš nastudovaný, že ....: http://advwisdom....ersion.pdf
Nad kovom už som dumal no zachytil som aj info o lepidle priamo na nádrž... článok s foto je super dík... a hlavne zoznam aj s kodom... naoko sa mi to zdalo jednoduchšie... dierku na nádrži mám v prednej časti od podložky pod šrobom čo drži priamo nádrž...dlžka asi 2cm
Cesta je cieľ ...
"Prúser " je že tam mám toto a neviem či sa mi to pod nad. z ADV vôjde....
http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLang=wunderlich&MakeLangID=1&lay1=2&lay2=16&lay3=4&lay4=6&prodid=8601385
petronelka - no já fakt mám letitý a pozitivní zkušenosti s tekutým kovem. Dokonce jsem na něj jezdil asi 5 let v kuse, na děravý nádrži na Jawě a drželo to furt. Bylo to za komančú, tak se to jmenovalo tenkrát Epoxymetal / sorry za retrovsuvku / .Od té doby rúzné vysprávky plastú a i víko na GW zevnitř se tím ztužilo a drží.
Píšeš, že to máš u podložky pod šroubem, tj na namáháném a opticky neexponovaném místě. Upřímě řečeno, v tomto případě, bych se na lepidlo na nádrže / nevím o co jde / moc nespoléhal. Je otázkou, jak to vpravíš do praskliny?
Kdyby to byla moje motorka tak: vše okolo praskliny obrousit, prasklinu trochu zvětšit do V Dremelem aby kov zatekl i dovnitř, okolo praskliny udělat pár ďúlkú vrtáčkem pro zdrsnění a pak celé přetáhnul tenkou vrstvou tekutého kovu a vtiskl do ní trochu tkaniny na laminování. Dvě vrstvy ve dvou směrech a znovu tekutý kov. Jak je to tak pevnostně a vibracemi namáhané, tak bych to "přelaminoval". Po zatvrdnutí trochu zbrousil povrch a stříknul černým sprejem. Takhle by to bylo navěky...
Mezera mezi nádechem sáním a nádrží, je na GSA si myslím velká dost, toho bych se nebál.
Upravil W dne 18.05.2009 21:45
Jak tak koukám, co všechno obnáší předělání tý nádrže, tak by mi to asi nestálo za to...
Kolik je dojezd na klasickou nádrž z 1200GS?
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----