Zdravim Vas vespolek.
Jsem tu novy a mel bych na vas dotaz, v soucasne dobe vybiram sve prvni cestovni enduro, po cca 10ti letech na nahacich a pred tim jeste nejaky ten rok na lehnach, jsem tak nejak dospel a chtel bych zkusit neco klidnejsiho, ale zase univerzalnejsiho kde nebudu limitovany jen dobrym asfaltem. Tak jsem dosel ke GéeSu, po precteni nejakych diskuzi jsem do uzsiho vyberu zaradil modelove rocniky 2007-2013. Diky memu financnimu rozpoctu (cca 180 tis) se budu na 90 procent poohlizet spise po modelech 07-09 (jestli se nepletu jednovackovych variantach).
A teď ke konkretnímu dotazu tykajiciho se nájezdu: jsou u najetych km nejake milniky, nebo spise nejaka hodnota pod kterou nebrat z duvodu nadchazejiciho velkeho a draheho servisniho zasahu a jit tim padem do moto s vetsim najezdem? Konkretne mám ve vyberu: model 08, cca 45 tkm ; model 09, cca 70 tkm ; a horky favorit jedina dvouvacka v rozpoctu model 10, cca 115 tkm. Samozrejme rozhodnuti bude dle skutecneho stavu moto. Ale jde mi spis o doporuceni napr. Tu s 45 tkm nebrat, v cca 50 tkm neco odchazi. Predem diky za rady a odpovedi, pripadne jestli se tu neco takoveho jiz resilo tak se omlouvam za zasirani fora a poprosil bych o odkaz. Diky.
https://advrider.com/f/threads/which-year-camhead-gs-to-buy.1293108/
Upravil marianbmw dne 28.02.2021 16:30
BMW R1100GS+R1150GS=Grupa mocnego uderzenia!
Je to o řidiči, o cestách na kterých to jezdilo, o péči jakou to mělo, o včasnosti výměny kapalin a obecně údržby. Nech si finanční rezervu na repas/výměnu tlumičů, po víc jak deseti letech už nebudou v kondici.
Bohužel je to tak. I čtyři roky stará motorka může být zrasovaná víc jak 10 let opečovávaný stroj. Takže to chce prostě pořádně prohlídnout. Projet. Za sebe snad jen můžu poradit, když bude kus s plnou výbavou, jdi do toho. Ať pak složitě nesháníš padáky, kufry atd.
Určitě ne 2008 až 2010. Najlépe pořiď dvouvačku. Jinak se ti vysype kardan, pokud už nebyl dělaný a palivový pásek v nádrži pújde dříve či později do háje. Obojí nejsou zrovna levné záležitosti.
Upravil Taborak dne 28.02.2021 19:52
Taborak napsal:
Určitě ne 2008 až 2010. Najlépe pořiď dvouvačku. Jinak se ti vysype kardan, pokud už nebyl dělaný a palivový pásek v nádrži pújde dříve či později do háje.
a neni to malo?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Taborak napsal:
Určitě ne 2008 až 2010. Najlépe pořiď dvouvačku. Jinak se ti vysype kardan, pokud už nebyl dělaný a palivový pásek v nádrži pújde dříve či později do háje.
Můžu se zeptat jestli je ta 08 vyloženě špatná, nebo je to jen z důvodu že sdílí techniku se starším modelem ale je za větší peníz? Zatím to vypadá s dvouvačkou bledě (díky rozpočtu) tak koukám i po modelech 07-09. Ještě bych se zeptal jestli je lepší u takto starých moto sáhnout po moto s elektronickou výbavou ABS, ESA atd. nebo vzít elektronicky očesanej model, ale s výbavou jako padací rámy kufry atd.?
08-10 je facelift, který má mouchy. Pokud s nima budeš počítat a nebo už budou opravené, tak budeš mít jinak skvělou motorku. Ale za mně, pokud to finančně nevypadá na dvouvačku, šel bych do předchozího modelu.
A nebo to kup za takovou cenu, aby jsi do toho mohl cca 10. tis. vrazit a udělat si preventivně kardan a nádrž. Někde jsem tu četl, že se dá pásek z nádrže vyměnit za plovák z dvouvačky, což je paráda.
Upravil Taborak dne 04.03.2021 07:51
Tyvole a dost. Ty mas taky motorku ktera ma masarky uz ne ani mozchu . At si koupi naco ma a co se mu lubi. Kazdej model ma sve ale. Ty si myslis ze dvouvacka ma jinaci prevodovku nez jedno. Nema.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tyvole a dost. Ty mas taky motorku ktera ma masarky uz ne ani mozchu . At si koupi naco ma a co se mu lubi. Kazdej model ma sve ale. Ty si myslis ze dvouvacka ma jinaci prevodovku nez jedno. Nema.
Pertla napsal:
Jen tak mezi řečí, poraď mi kde se nechá udělat za 10tku kardan? Rád bych tu firmu oslovil Když na 1150 stojí novej cca 19,5?
To je zase demagogie.