Ještě si zkontroluj, jak ti chodí vypínací páka dole na převodovce. Dost často už bývá u R1100xx a "dvouventilů" totálně suché a zatuhlé jehlové ložisko ve vypínací páce. To má taky zásadní vliv na chod spojky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Deutschmann napsal:
Ahoj, mám R 1100 GS a jde mi ztuha spojka. Jde mi stejně ztuha jako na jiných R 1100 GS. Lanko je vyměněné a pomohlo to jen částečně.
Nezkoušel někdo přepákování lanka spojky?
třeba toto:
https://www.m-style.cz/cs/m-style-posilovac-lanka-spojky
Zajímají mě praktické zkušenosti, jestli jste to někdo někdy řešil a jak jste to vyřešili.
Díky
Tohle má kámoš na Gas gasu. Ale to je lehká... chválí si to... otázka co by to dělalo na bawu
Ahoj, mal som niečo podobne na 1100gs (kvôli dvom "polofunkčným” prstom po búračke) a fungovalo to super. Len to musíš správne nastaviť, pretože vlastne do toho vkladáš prepakovanie, čiže čím menšiu ovládaciu silu použiješ, tým dlhšiu dráhu bude mat páčka. Takze aj aby bola vola na páčke, ale aby aj úplne vypínalo spojku pri vymacknuti páčky. Tuším tam aj boli dve možnosti prepakovania, tak poskúšaj. Ja som mal aj rovno skrátenú spojkovu páčku na dva prsty, čiže to nezavadzalo...
Děkuji za radu, nejprve zkusím zjistit co ta páčka na té spojce.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak je to toto. https://www.realoem.com/bmw/cs/showparts?id=0404-EUR-06-1998-259E-BMW-R_1100_GS_94_0404,0409_&diagId=21_0082
Pak zkusím pořídit to přepákování a uvidíme co to bude.
Deutschmann napsal:
Děkuji za radu, nejprve zkusím zjistit co ta páčka na té spojce.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak je to toto. https://www.realoem.com/bmw/cs/showparts?id=0404-EUR-06-1998-259E-BMW-R_1100_GS_94_0404,0409_&diagId=21_0082
Pak zkusím pořídit to přepákování a uvidíme co to bude.
Přesně to je přepákování zkontroluj a namaž to jehlove ložisko poz. 9