Bohatej musí bejt spíš majitel Myslím si, že se to se vzduchem popere. Zas to není trubička jak od vysavače.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Průměr ai dobrý ale ta dýlka nebude dělat dobrotu. Někdo mi vyprávěl o jízdě se šnorchlem na 1150 a říkal že se to dusilo jako prase. Tak nevím , někdo to prubněte
Vliv na výkon to mít bude skrze tlakovou strátu na délce, té trubky. O správnou směs se postará elektronika skrze lambdu. Rozhodovat bude délka průměr a vnitřní povrch trubky. Nečekal bych horčí výsledek než při jízdě s řádně zajeteleným vzduchovým filtrem.
No, ale po průjezdu brodem to asi můžeš odpojit. Myslím si, že po silnici se zapojeným nebudeš jezdit. Ale zajímalo by mě to taky, tak si to někdo kupte a dejte vědět
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
vlada-gsa napsal:
Vliv na výkon to mít bude skrze tlakovou strátu na délce, té trubky. O správnou směs se postará elektronika skrze lambdu. Rozhodovat bude délka průměr a vnitřní povrch trubky. Nečekal bych horčí výsledek než při jízdě s řádně zajeteleným vzduchovým filtrem.
Lambda si s tímhle 100% neporadí. Proč se montují doatečné jednotky(obohacovače směsy) například Powercommander? Protože ta lamda si neporadí ani s oetvřeným katem a to je proti té trubce sranda..
Proč myslíš? Nebude-li trubka příliš tenká, dlouhá a uvnitř hrbatá, nebude ani ztráta tlaku po cestě taková, aby to řídící jednotku vyvedlo z míry. Uřídí dávku paliva tak, aby bohatost směsi byla OK. Pokud bude ovšem stráta tlaku taková, že už to bude mimo meze, které počítač požere, tak to bude na prd. Stejně to nemá cenu řešit když víme houbeles z čeho je to vyrobený ani jak moc je tolerantní počítač ve 1200ce. V podstatě stačí změřit podtlak v původním sání před a po instalaci bazmeku a bude jasno co to dělá. Trocha americké pásky a hadice od vysavače by to řešilo. (mimochodem to co tam cpů je té hadici dost podobné).
Vykuchání katu bych spíš přírovanal k odstranění airboxu, tohle až tak brutální zásah nebude.
Ale spíš než samotná hadice mě děcí ten periskop a konkrétně jeho obsah nevypadá to jako čistě průchozí kus.
Jo plnej souhlas s Remusem , a navíc jako bonus pújdou bleskem do háje začazené lambda sondy a i kat. Jen pro zajímavost dva obrázky.... Lambda s volným nasávákem do airboxu . Levá sonda : http://www.pbase....e/26179619
A pravá sonda, kdy vstup sacího hrdla do airboxu je cca 10% stíněný konektorem, neboli má nepatrně menší prúchod vzduchu. Obzvláště za studena, pak pravá stíněná strana, prská saze a vodu, levá nikoliv. Nejedná se o GS , ale platí to pro všechny moto. Pravá sonda : http://www.pbase....e/26178873
Dost výrazný rozdíl , že ? A to se jedná jen o překrytí sacího hrdla boxu o cca 1 cm........ To co je na obrázku, je sice hezké badatelské objevné řešení a vypadá to krutohustě edvenčr, ale na moto bych si to nedal. Navíc stroj s tím budí dojem slúněte se zvedlým chobotem a na silničních Stounech.
Upravil W dne 25.05.2009 19:38
wingu nestraš lidi
ty dvě fotky jsou po sobě jsdoucí u první je napsáno "levý senzor" u druhé "Right sensor (photo taken without flash, so sensor looks darker, in reality they looked about the same)" což přeloženo znamená - Pravý senzor(foceno bez blesku, tedy seznor vypadá tmavý, ve skutečnosti vypadají skoro stejně.)
S tím sl§nětem jsi to trefil, ale slůňata jsou roztomilá ne
vlada-gsa : lambda je fakt ale vždy zaházená na pravé straně dalece dřív, a motor jde pak nepravidelně , i dříve odchází svíčky na pravé straně . Proto ten člověk z odkazu, jelikož to zřejmě ví ,provádí úpravy na přisávání dodatečného vzduchu na pravou stranu do airboxu, viz zde : / je to jeden typ od Hondy / http://www.pbase....e/26179406
Rozhodně nemíním nikoho strašit, jen sem sdělil názor, že méně vzduchu ničí lambdy, toť vše. Jo ,a na slúňatech se shodnem .
Upravil W dne 25.05.2009 19:58
co jsem koupil gsa tak se mi nelíbil jeden svod zbarvený druhý lesklí tak jsem se v 500km dal do hledání a jelikoš to bylo napodzim a ja jezdil v mokru tak jsem den po jízdě rozdělal filtr a zjistil jak ten malej filtřík je zahnojenej a ve spodní části ještě mokrej tak to origo sání dostalo červenou a od té doby mám sání upravené a vyvedené pod nádrž cca nad stehnem a vše OK spotřeba ve2 aplné náloži 5,5 a výkon i průběh motoru velmi slušné - řekl bych že plynulejší než kamošuv stroj s komplet systemem remus . a hlavně filtr čistounké
tak že asi tak pokud chce někdo brodit víc než po pas tak bohužel
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
myslím,že je to pěkná hloupostnebo snad chcete jezdit s rukama pod hladinouuž to vidím,jak tu pak budete psát,co mám dělat,místo oleje mám mlíko v motoru,vrže mi kardan atd.
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz