Zdravim pani,uz nejaky čas sa trapim z bmw r1200gs dohc,Nastartujem studeny motor po 3dnoch po par sekundach zcipne znova nastartujem a po 5sekundach vynecha pravy valec potom už bezi normalne vykon ma tepla aj studena bez problemov .Menili sa sviečky,synchro carb,cistene vstreky a klapky,nastavene krokove motorky volnobehu,teraz cistena nadrž a oba filtre,rozobrany a premerany snimač škrtici klapky a to vsetko bezo zmeny,spotreba 5.5l najazd 62000km dia? bez chyb, tak prosim nejake napady
No, to už ti zbývají jen cívky a lambdy...
Pokud to stále dělá jeden válec, tak jen zkus cívky prohodit. Popripade půjčit z jiné moto. Lambdy by měly jít zkontrolovat na diagnostice.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ani tak si nebudeš moct být jistej. Jak píšu, výměn levou za pravou nebo ideálně půjč z jiné moto, kde víš, že je v pořádku.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vstreky som cistil aj z klapkami a krasne rozprašuju,nic nepomohlo stale ked zimny motor nastartujem tak po chvily chcipne alebo zatrasie sa ako keby doslo palivo,a este jedna vec ,ked na krizovatke vrknu z plynom tak občas skoro chcipne ale to len malokedy
Píšeš že vynechá pravý válec, neví podle toho co píšeš ještě může být rozdílné mezi válci.
Poku prostě ,,jen" chcípne zkus udělat bypass na regulátoru pumpy, nebo jestli más možnost, ji prohoď s jinou.
Až sa môžem pripojiť do debaty mám tiež aktuálny problém , po dovolenke a odstavení motorky na mesiac že konečne zase vybehnem na moto a idem naštartovať a nič druhý krát pretočilo motor pekne ale ani neodpalilo tak do tretice a pridaní plynu na jeden valec chytila a za chvíľku sa prebudil aj druhý valec ale začalo v ňom klepat ako keby klukovka ložisko , tak som hneď vypol motor. Plna nádrž olej v poriadku po 4tisic km. Tak som pozrel sviečky a pravý valec spodné sviečky čierne aj v ľavom trocha, tak som ich prehodil za zentralne aj pozrel či hádže iskru všetko v poriadku znova zložil a naštartoval chutila na šup ale stále klepotalo ako keby kluka, tak som pozrel olej čimizne s okienka teda maže, vždy po miernom pridaní začalo klepat viac ale nepríjemne, znova pozrel sviečky pozrel kabeláž či je v poriadku dokiaľ trocha oleja 0,2dcl odpojil na chvíľu baterku a znova naštartoval zohrial motor a zdalo sa že je to trocha lepšie , tak som sa pomali previezol a po chvíľke to vypadalo v pohode nechal vychladnúť a znova naštartoval a všetko vypadá v pohode teda aspoň sa tak zdá. Má niekto podobnú skúsenosť alebo keď je nejaká chyba v elektrike tak ukáže displej nejakú chybu? Je to DOHC 2012 43tisíc najazdených a doteraz nič žiadna chyba.
Má niekto nápad preistotu čo skontrolovať ?
No taky problem som nemal ani cez zimu ked idem prestartovat tak naskoči hned chvilu ide a pak sňou zatrasie ako keby došiel benzin ,alebo ked nema svoj den tak chcipne, inač davam aj vif do benzinu
No veď do teraz nič aj víc dávam a tankujeme len ten lepší benzín proste záhada , jedinečné ma napadlo vyťahoval som motorku z garáže teda furt bola naklonená dosť dlho ale myslím že to by nemalo mat na nič vpliv. Ešte si spomínam že pravý piest keď som dal sviečku dole tak bol povrch čierny oproti ľavému čo môže znamenať nedokonalé spaľovanie ale po nadstavení teda vymedzení vent. vôle šlapal motor fajnovo tichučko. Fakt to nechápem. Tak či tak pôjdem na diagnostiku či tam niečo ukáže.
Cau. Zda sa, ze mas ten isty problem, alebo velmi podobny, ktory som tu uz riesil. Tiez mi to zacalo robit po 60tis. Bohuzial zatial nevyriesil Vyskusal som vsetko co ty, okrem tej nadrze. Ibaze mne niekedy nechcipne, ale naopak otacky na volnobehu vyskakuju nahor. Takze upchate asi nic nebude. Inokedy nadol a to aj chcipne. Tento vikend som jazdil s odpojenymi lambdami, stale zlobi Dalsi pokus je vymenit riadiacu jednotku, ktoru dopytujem hned v dalsom prispevku. Vecer pri stane mi radil este jeden pan, ze jeho znamemu to robilo preto, ze mal upchatu hadicku do nadrze a tak mu v nej vznikal podtlak. Ak na to prides, daj pls vediet. Ja dam info po vymene jednotky.
Tři sta z místa, dvě stě v městě.
Ale nie, srandujem, SAFETY FIRST!!!
Aha no dolieval som benzín do plna deň predtým ako fakt do plna tak keby to bola iba táto vec tak som happy. Cez víkend znova naštartujem a uvidím či je nejaká zmena. Tebe držím palce nech to vyriešiš ono možno to nakoniec bude iba volaká drobná blbosť .
Síce na jednovalci a ešte aj konkurenčnom, ale mal som presne takýto problem, keď som vyhodil airbox a dal miesto neho šišku priamo na klapku ( výfuk aj mapy Akrapovic). Proste maly odpor vzduchu plus vírenie pred klapkou a už to motorka nepobrala na mape studeného motoru. Úprava na dlhšie sacie potrubie a molitantovy filter problem vyriešila. Z tohoto mi vyplýva, že môžeš mat problem s prisavanim falošného vzduchu, skontroluj pred a za klapkou vedenie vzduchu vrátane tesnení, popr airbox, ak máš napr K&N vložku, vymeň za papierovú. Ďalej by som zmeral tlak paliva, či neni filter upchatý alebo čerpadlo vydýchané a nestíha dotlakovat pri zvýšenej potrebe studeného motoru
Upravil patol dne 07.09.2021 17:28
Mna napada este regulator tlaku paliva mechanicky,čo je medzi vstrekmi na palivovom vedeni,on by mal udržiavat tlak paliva v urcitej hodnote a prebytok vracat do nadrze
Prepáč že tak neskoro, tak nakoniec budeš mat asi pravdu s tou plnou nádržou teda benzínom prepadom lebo akonáhle som minul deci dva benzínu motorka šľape ako má takze som hneď jazdil klepot zmizol všetko je na jedničku. Nikdy by ma takáto vec ani vo sne nenapadla takze díki za vysvetlenie možného dôvodu. Hádam sa aj tebe podarilo vyriešiť problém ????