Řešil jste někdo "zvýšení/prodloužení/narovnání" bočního stojánku, aby motka tak neležela při postavení na něj? Na 1150 jsme měl "prodloužení" ze zívitové tyče řízení ze škody 120 a navařené matky. Ale na 1200 nechci vymýšlet něco, co třeba již vymyslel někdo jiný.
Děkuji
Já řešil jednak vůli v uložení stojánku a jednak rozšíření packy.
Do uložení jsem nacpal antikorové vlasové podložky. aby se vymezila vůle. Bezvadně to fungovalo na 2005, kde je stojánek v uložení stažený šroubem. Teď jsem to udělal i u 2011, kde šroub stojánek v uložení nestahuje a mám to zatím chvíli, tak ještě nevím.
Pak jsem přidal 3 mm vložku do rozšíření tojánku. Takže díky rozšíření se stojánek zvednul o 5 mm (to aké u 2005). Teď mám na 2011 jen rozšíření a přijde mi to v pohodě.
Na vodorovném asfaltu je prodloužený stojan a motorka skoro kolmo fajn, při stání v kopci "po vrstevnici" už musíš vybírat směr a při parkování mimo asfalt musíš hledat správné místo.
Postav motorku na úplnú rovinu a pozri, či je packa celou plochou na zemi. Mal som podobný problem a bolo to iba vytlčeným dorazom, čiže stojan bol moc “predkopnutý”dopredu. Stačilo trochu navariť a vybrúsiť a bol pokoj. Popr to len provizórne vyskúšaj vložením tenkého srobovaku pod doraz pri vyklopení. Plus samozrejme vymedziť tu axiálnu vôľu ako písal jak, ja som to vyriešil stiahnutím vo zveráku.
Upravil patol dne 16.12.2021 19:05