paaulooss napsal:
Jedu, šestka kolem 4-5000ot, plnej až za roh a motorka se jakoby přidusí po chvíli zase táhne normálně.
A Vladimíre nevymýšliš si tak nějak?
Já opravdu nelžu, že jo brácha...
..no přesně jedem se svoji škudkou 110-120 a najednou policajt, policajt na sračky, nemožní identifikace ...... no co tak jsme ujeli
sry nic osobního v tom nehledej, ale jen jsem si vzpomněl, když jsem četl ,,jedu,,
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Cívka - měl jsem identický problém. Vadná cívka na jednom válci. Projevovalo se to dýmem, dušením motoru při přidání plynu...
Upravil vvalosek dne 30.06.2022 14:03
Neexistuje špatné počasí!
Aha. Díky za nápovědu Cívku jsi měnil kterou, tu hlavní a nebo zespodu? Jo a ještě jedna otázka, jak poznat která to eventuálně je? Za běžných podmínek se to chová normálně. Akorát jednou mi přišlo, že mám nějaký nízký volnoběh (jak pumpa na s*ačky) ale to prisuzuju skoro prázdný nádrži. DÍKY
Jaké mají mít hodnoty nevím. Měnili mi ji v motomantech. Prý je to poznat na délce jiskry. V plynulé jízdě (bez full gas) se to téměř neprojevovalo. Nejvíc to bylo ale znát při pokusu o předjíždění. Teď už nic takového neřeším: dám plnej =mám plnej.
Neexistuje špatné počasí!
Na změření cívky potřebuješ osciloskop, měří se to za chodu motoru a podle dokmitu a amplitudy poznáš vadnou. Pouhé změření odporu studené cívky zjistí jen totálně mrtvou.
Tak jsem vyndal hlavní cívky a mosazným kartáčkem - na vrtačku sada z lidlu jsem vyčistil dosedací plochy uvnitř fajfek a zdá se, že je po problému.
Přisuzuju to špatnému kontaktu, případně nějakému přechodovému odporu cívka -> svíčka. Je tam blbě vidět.
Tak jsem vyndal hlavní cívky a mosazným kartáčkem - na vrtačku sada z lidlu jsem vyčistil dosedací plochy uvnitř fajfek a zdá se, že je po problému.
Přisuzuju to špatnému kontaktu, případně nějakému přechodovému odporu cívka -> svíčka. Je tam blbě vidět.