Pánové a dámy, přemýšlím co by se dalo na Dakárkovi vylepšit, změnit, upravit... Docela mě mrzí, že nemá (tedy alespoň jsem si toho nevšiml) čudlik na zapnutí všech 4 blikačů, výstražné znamení... Jelikož se mi to moc moc líbí, projíždět kolonou se zapnutými blikači a sledovat, jak jsou řidiči aut naštvaní, rád bych si tohle spáchal také...
Díval jsem se po nějakém schématu zapojení, ale tak nějak jsem nic nenašel a tiše doufám, že už to někdo máte aplikované, popř. by to šlo udělat stejně jako na GS1200, co myslíte? Ještě dodávám, že mám alarm od BMW a ten spouští ty blikače sám o sobě, takže možná přes něj by se to dalo? ... Hele, já jsem prd elektrikář, takže mi prosím poraďte, než něco odpálim...
no je tam zvlastni cudlik na sroubech co drzi riditka spolu s ABS foto bohuzel nemam ale urcite to na netu nekde najdes jak to vypada
Upravil jawan dne 07.06.2009 22:32
Tohle bych chtěl taky..přes léto se na to podívám .. nemůž na tom být nic složitýho ...
Jako první možnost mě napadá:
- novej drát od baterky, přes pojistku
- přerušovač
- z přerušovače 2 dráty, na každej spínač (aby nedošlo k trvalýmu propojení levých a pravých blikačů)
- jeden drát na levou stranu, druhej na pravou stranu ...
Šlo by v podstatě o nový spínače každý strany zvlášť a když by se zaply najednou,
byly by z toho výstražný světla ...
Ale nejsem autoelektrikář, o tomhle vím jen základy.. ale přijde mi, že tohle je principielně nejjednodušší řešení, ale technicky úplně nejjednodušší není...
Upravil Thomasson dne 10.06.2009 18:25
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Ale nenapadá mě, jak to udělat přes relátko ... Musely by tam být 2, aby nedošlo k propojení levý a pravý strany...
Dát je na ty kabely od přerušovače...
Opravte mě autoelektrikáři ... ----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----