na bráchovo 1150GS nějak zlobí studené starty, níže přikládám video.
Startuje normálně se "sytičem" v poloze 2, motorka naskočí, ale pak většinou motor zase vysadí... Po druhé startu se to chvilku hádá, ale běží a pak je vše už OK. Teplé starty v pohodě, při jízdě žádný problém (jen jednou se stalo, že při podřazování a dojíždění ke koloně motorka chcípla - netuším, jestli to může souviset, hned chytla a jela dál a už se to nestalo).
Je to 1150GS 2001 jednosvíce, najeto asi 70tis, má KAT a kocovku ZACH, vstřiky z 12ky, loni měněné palivové čerpadlo s filtrem, svíčky nové, synchro podle budíků vypadá OK.
https://youtube.com/shorts/9QO-u73JMv4
Nějaký tip po čem jít?
Díky, Martin
Upravil xtmotoman dne 26.02.2024 06:31
BMW R1100GS - '98 - 70000km
Má ho cca rok a půl, dřív to startovalo normálně bez plynu....proto je to trochu zvláštní
Tu páčku sytiče už seřizoval, aby to zabíralo co nejdřív (mysleli jsme, jestli nemá lanko velkou vůli a při startu nepřidává málo plynu).
Upravil xtmotoman dne 26.02.2024 09:15
BMW R1100GS - '98 - 70000km
Jen se zeptám je uváděna výměna palivového čerpadla při ca 70t km. To se takto brzo mění? Pochopil bych to kdyby moto měla najeto dvakrát tolik....
Aby nebylo spíše na škodu, dát tam místo původního nějakou náhradu.
michi_iglau napsal:
Jen se zeptám je uváděna výměna palivového čerpadla při ca 70t km. To se takto brzo mění? Pochopil bych to kdyby moto měla najeto dvakrát tolik....
Aby nebylo spíše na škodu, dát tam místo původního nějakou náhradu.
I po výměně filtru a síta bylo hodně hlučné, tak ho raději vyměnil. Já mám u 1100GS taky cca 70tis, čerpadlo mám původní a oproti několika BMW v okolí je o dost hlučnější, tak ho taky asi vyměním, např Bosch vyjde na cca 2000,-.
BMW R1100GS - '98 - 70000km
Jo,kámošovi se zdálo hlučný tak sem mu dal s odporem novy a je este hlučnější...
Já mám čerpadlo Původní 220 000 km. Filtr měním tak po 50000.kdes vyčetl preventivně měnit čerpadlo...??
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Jo,kámošovi se zdálo hlučný tak sem mu dal s odporem novy a je este hlučnější...
Já mám čerpadlo Původní 220 000 km. Filtr měním tak po 50000.kdes vyčetl preventivně měnit čerpadlo...??
Jestli to bylo na mě, tak já jen reagoval na první příspěvek. ( výměna v 70t )
A nedělá ten hluk čerpadla to gumové uložení, jak ztvrdne, pak to přenáší vibrace chodu čerpadla?
Teď budu měnit filtr a všechny vnitřní gumové díly, pak posoudím změnu hluku čerpadla. To nechávám původní, 72t. km. - 1100GS
michi_iglau napsal:
Jestli to bylo na mě, tak já jen reagoval na první příspěvek. ( výměna v 70t )
A nedělá ten hluk čerpadla to gumové uložení, jak ztvrdne, pak to přenáší vibrace chodu čerpadla?
Teď budu měnit filtr a všechny vnitřní gumové díly, pak posoudím změnu hluku čerpadla. To nechávám původní, 72t. km. - 1100GS
Tak pak dej vědět, moje má na 1100 taky 70tis a řve strašně, na semaforech to přeřve i motor, tak jsem se rozhodl ho vyměnit. Třeba to bude tim uložením..
K původnímu tématu, někdo nějaký nápad ještě?
Díky předem za každej tip!
BMW R1100GS - '98 - 70000km