sháním Y svod na 1150 a tak bych se prosím chtěl zeptat, zda-li se někomu neválí doma a nenechal by ho za nějaký přijatelný peníz. Koukal jsem, že před nějakým časem to tady někdo nabízel. Děkuji moc všem za případné nabídky.
Pokud by byl i s koncovkou, bylo by to úplně parádní.
Chci se ještě zeptat, je s výměnou potřeba dělat nějaké úpravy? Děkuji
Upravil matouni dne 19.04.2024 00:14
o Y svodu jsem také uvažoval, pak jsem od toho opustil, protože jsem si položil podobnou otázku... zda výměnou něco ne.po.seru. Vše je spočítáno na nějaké tlaky, a odpory, no když odpor katalizátoru nebude, co bude? Tak jsem se na výměnu vyprdnul..
Ale zajímalo by mě, jestli je ježdění s Y svodem v pohodě a motoru neublížím.
Upravil monsery dne 19.04.2024 09:56
Lítám pomalu a nízko..
Zdravím, na druhou stranu se jedná o vstřikovač, ten by měl být daleko shovívavější než karburátor. Myslím si, že rychlost spalin může případně narušovat funkčnost výfukových ventilů, ale nejsem odborník. Na druhou stranu bych se považoval za vesnického tunera, jediné co na tomto zaráží mě, je ta cena.
o Y svodu jsem také uvažoval, pak jsem od toho opustil, protože jsem si položil podobnou otázku... zda výměnou něco ne.po.seru. Vše je spočítáno na nějaké tlaky, a odpory, no když odpor katalizátoru nebude, co bude? Tak jsem se na výměnu vyprdnul..
Ale zajímalo by mě, jestli je ježdění s Y svodem v pohodě a motoru neublížím.
Nic se ti nestane.. Ono ani nečekej, že se nějak zvedne výkon nebo tak.. Dosáhneš 3 věcí:
1. je to lehčí než katalyzátor (a rozhodně levnější než jeho výměna, když se rozsype)
2. podle mě se zlepší zvuk
3. zrychlí se odezva na plyn
U karburátorových motorů bylo potřeba trochu přidat na bohatosti, aby motorka nestřílela při brzdění motorem.. To si tady řeší lambda..