A.Málo najeto ,co nejmíííííííň
B.Motor musí jít jako když ti máma něco spravovala na šicím stroji ,žádný jiný
zvuky
C.Olej okolo kardanu vzadu na hrušce to rádo chčije kolem manžety
D.zadní kolo hrk do strany=ložisko uložení nebo čepy kardanu
E.Vypadávání kvaltů v zátěži
F.Vzhled dobitost,(nemusí být leštěnka)
G.Spojka ,při razantním přidání nesmíš cejtit prokuz(hvízdání)
H.Tahání motoru aspoň už od 1800 ot jinak synchro to ,ale není problém
CH.Ráfky dobytost v terénu ,montajzny!!!
I.Elektrika normoš.svítíš stěrače stíraju atd.atd
J.ABS:kontrolky blikaj před rozjezdem obě dvě na jednou u ABS s evo nevím.
Po zkušební jízdě: Poznatky :
1.traktoroidní ovládání všeho verzus jap.moto
2. ve větších točkách to vydává různý zvuky neposlouchej mimo nějakýho echt kovovýho mlácení
3.Výtej mezi postiženými!!!!!!!