Ahoj, jsem tu nováček a GSko mám od května (r. v. 2003). Mám dojem, že zadní brzda brzdí i když nemá. Už na pohled to vypadá, že jsou ty destičky nalepený na kotouči. Po jízdě se na kotouč nedá máknout, jak je rozpálenej a to bzrdím většinou přední. Jde to opravit svépomocí a jak nebo musím někam do servisu? Jsem z Vysočiny (Třebíč).
Destičky sou trvale lehce přitlačený na kotouč. To je normální. Kolo se musi relatyvně volně otáčet ale drhnout budou vždycky. To že je rozpálenej po brždení i krátkym je taky normální. Zkus tohle. Nebrzdi par km vubec zadní. A pokud bude i přesto rozpálená tak to dopravdy drhne víc než by mělo. Takže but maš nějakym zpusobem trochu zmačklou brzdu při jízde a nebo máš zatuhlej brzdovej třmen a blbě se vrací.
Upravil Honza ofroudak dne 09.08.2009 22:42
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
sundej třmen,vypumpuj ven pístek,ale né úplně,očisti ho,lehce ho mázni olejem a zatlač ho zpět,párkrát tak sním pojezdi a pak vrať třmen zpět,pokud by pístek nešel vrátit zpět ani násilím,máš problém v hadici,může tam být uvolněný kousek gumy,který ti dělá zpětnou klapku
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Nevím, jak je to na 650, ale na 1150 už se mi to stalo. Nejdřív jsem na to nemohl dojít, ale chce to rozebrat a vysunout pevnou a plovoucí část třmenu. Je tam čep, kterej je zarezlej do třmenu. Očistit jemným smirkem, dobře namáznout tukem a sestavit. Musí to pěkně volně (rukou) v tom čepu chodit. http://www.powerb...inten.html
D.
bystricke napsal(a):
sundej třmen,vypumpuj ven pístek,ale né úplně,očisti ho,lehce ho mázni olejem a zatlač ho zpět,párkrát tak sním pojezdi a pak vrať třmen zpět,pokud by pístek nešel vrátit zpět ani násilím,máš problém v hadici,může tam být uvolněný kousek gumy,který ti dělá zpětnou klapku
S tím olejem bych byl opatrnej,protože gumičky ve třmenu,co těsní válečky olej moc nemusí. Lepší je brzdovka,protože na ní jsou ty gumičky stavěný. Ale musí to být stejná jako v nádobce. Ne třeba použít červenou z auta. I když ta se už snad ani nedělá.
Samozřejmě to může být vše co jste tu psali a třeba ještě moc kapaliny v nádobce. Klasická "závada" po výměně destiček,když mezitím co se sjížděli ty staré někdo usoudil,že je v nádobce málo kapaliny a dolil...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS