Ahoj chlapi mam dilema nemuzu se porad rozhodnout ktere s techto pneu poridit na 1200GSA.Ted mi dosluhuji Anakee a byl jsem spokojen i kdyz najeli jenom 10000tis, ale meli zase dobrou prilnavost.Nekde jsem cetl ze ty metzelerky vydrzi vice tak tedy nevim.Budu rad kdyz mi napisete vase skusenosti.Dik
BMW GS 1200 adventure
Čaues,já měl na 1150gsa taky Tourancky a byl jsem s nima maximálně spokojenej a někdy je zase obuju.Perfektně držej na silnici,mužeš s nima klopit až do blba a neustřelej.Anakee neznám,teď jezdím na TKC80.Ale Metzeler je dobrá volba
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
itchy napsal:
Ahoj chlapi mam dilema nemuzu se porad rozhodnout ktere s techto pneu poridit na 1200GSA.Ted mi dosluhuji Anakee a byl jsem spokojen i kdyz najeli jenom 10000tis, ale meli zase dobrou prilnavost.Nekde jsem cetl ze ty metzelerky vydrzi vice tak tedy nevim.Budu rad kdyz mi napisete vase skusenosti.Dik
No tak jestli jsi na anakáčkách najel 10tisíc tak běž do Tourancek já mám na nich teď 9800 a jsou tak v půlce a to s nima lítám polnačky a i šutry a zatím na pohodu!
no já tam měl anakáčka když jsem to koupil myslim že seděli víc jak metzelery ,ale s touranckama je to taky na pohodu nemusíš mít strach.ale pro mě je směrodatný poměr co vydržej verzus cena tak že tourance.
to Itchy: Anakee 2 mám od dubna, najeto nějakých 9tis. a příště do nich půjdu znovu...přilnavost jak za sucha tak hlavně na vodě výrazně lepší než původní Bridgestonky a celková odezva je také lepší...
takže za mne mohu Anakee vřele doporučit...ale to jsem tu už psal několikráte v opakujícíh se diskuzích
Vydrz ani tak neresim dulezite je pro mne prilnavost za kazdych podminek-bezpecnost-at se muzu pokazde spolehnout na to ze nekde nehodim drzku.Tech 10000tis km jeste ujde i kdyz se vzdy sjede driv ten stred pneu ale u tech anakee 2 uz to pry vyresily tim ze do stredu pneu dali trochu tvrdsi smes.
BMW GS 1200 adventure
Já jsem Anakee 2 zprvu přijal dost s rozpaky, po Conti Trail Attack to na suchém asfaltu nebylo úplně ono. Chyběl malý kousek přesnosti řízení a také trakce. Na druhou stranu, po ujetí asi 1500 km se gumy buď zlepšily, nebo jsem si zvykl – stupačky mám obroušené na obou stranách, a to jezdím s dost silně předepjatou zadní pružinou. Na mokru jsou Anakee 2 prostě skvělé, působí stabilně i v poměrně velkých náklonech a mají dobrou trakci. A v lehkém suchém terénu (šotolina, udusaná hlína, prašné kamenité cesty) jsou o třídu lepší než BW Trailwing nebo Conti Trail Attack. Takže jsou vlastně trochu jako samotné GS – v žádné disciplíně neexcelují, ale vzato kolem a kolem představují nejlepší kompromis. Příště do nich jdu zase.
Kubrt napsal:
Čaues,já měl na 1150gsa taky Tourancky a byl jsem s nima maximálně spokojenej a někdy je zase obuju.Perfektně držej na silnici,mužeš s nima klopit až do blba a neustřelej.Anakee neznám,teď jezdím na TKC80.Ale Metzeler je dobrá volba
Říkáš klopit až do blba? No já se čoveče nějak ne a ne naklopit... Mezi obcema, zatáčky třeba v kilču jo, ale když mám kroužit kruhový objezd, tak se mi zdá, jako by mi vlnila prdel, jako by to mělo tendenci ustřelit... Nevím, jestli si to jen nalhávám nebo jedu tak pomalu, že do drncá na vzorku... A nebo prostě ještě nejsem s Dakarem tak sladěn, jak bych potřeboval...
Ja snad poslednich 10 let jezdil TKC ale na tu mou asfaltovou turistiku v poslednich letech je to na nic. Mel jsem obrovske dilema co tam dat za gumy. Bridgestoun 502 s tema jsem to koupil a na asfalte super. Tourancky dava nebo davalo BMW. Michelin vsude chvali. Conti Trial Atack nova guma na tezka endura taky sama chvala. Hodne jsem sledoval vsechny mozne testy a jako nejvhodnejsi padlo Metzeler Tourance EXP. Na suchu sice nejsou nejlepsi v najezdu kilometru taky ne ale v souctu vsech jsou natom asi nejlepe.
Standa
Moby
Ja teda jako jeden z mala stare tourancky nedoporucuju.
Kdyz byly v druhe polovine sve zivotnosti veskera jistota byla fuc.
Ve vetsich naklonech mely tendenci klouzat, mel sem s nema par horkych chvilek...
Po prezuti na conti trail attack je to uplne jina motorka, najednou mam obrouseny stojan i boty a motorka je daleko jistejsi.