Čest práci. Dokázal by mi tady někdo poradit, které NE-ŠPUNTOVÉ pneumatiky na 1200GS jsou nejlépe použitelné v lehčím terénu? Já vím, že většina přítomných má slabost pro Mitasky:-), ale špunty fakt ne.
Cca 90% jezdím po silnici, z toho nejméně polovinu ve dvou. Moje terénní výlety se omezují na šotolinu, udusanou hlínu, štěrk. Občas se ale blátivému úseku nevyhnu a děsí mě, jak snadno v bahýnku klouže přední Bridgestone Trailwing i při rychlosti chůze.
Nebo jsem vůl a na vlhké hlíně budou „silniční enduro‘ gumy vždycky o ústa?
Nebo jsem vůl a na vlhké hlíně budou „silniční enduro‘ gumy vždycky o ústa?
Trefa...ja som skusil uz z tejto kategorie vsetko a doporucujem - ZABUDNI.
Moje postrehy:
1. Continental TKC - na asfalte drzie ako zidovska viera, ale po 4-5.000 km dovidenia. V terene spica - overene v Rumunsku, v blate i na suchu. Cena - katastrofa.
2. MITAS E07 - na asfalte spica, v terene na suchu o.k., v blate dovidenia, predok na geese s ABS 5.000 km finito, zadok 7.500 km stale o.k. Robia hrozny randal, hukot ako svina, hlavne predok. Cena - spica.
3. MITAS E09 - neviem, ale podla doporucenia by som nabuduce kombinoval TKC vpredu a E09 vzadu, ak by som jazdil viac ako 30-40% v terene.
Na cestovanie vo dvojici a obcasny vyjazd do lahkeho a SUCHEHO terenu - ber Mitas E 07.
cerv> v bahynku ti uklouznou i spunty, jde o to, jak to ustojis... Loni jsem na maly XTecko koupil novou predni gumu E-09ku a jako king jsem vletel na bahno a nevazit ta motorka 120 kilo, sel jsem k zemi. Zkus gumy trochu upustit a do terenu klidne i vic, mne to pomohlo.
Slavek-xxx napsal:
Zkus gumy trochu upustit a do terenu klidne i vic, mne to pomohlo.
JJ, k tomu už jsem se dopracoval, mj. díky tomuhle fóru:-) Jezdím 1,8/1,9, což považuju za dobrý kompromis mezi hlínou a silnicí. (Nechce se mi před každou projížďkou nejdřív na pumpu – kolikrát ani nevím, jestli pojedu po asfaltu nebo v terénu:-)). A musím říct, že je to ohromný rozdíl oproti doporučeným hodnotám.