rozmerove nachlup stejna pumpa, ale misto 3 baru to dava 4. Takze to asi nebude ono. Neznate nekdo nahodou co presne by se dalo pouzit? V BMW chteji za origo 300e.
Co takhle pohledat na ebay.de sice jetá nebude ideální ale aspon něco.Jinak stím předěláváním na jinou pumpu to není špatnej nápad -na afriky to dělaj běžně.
Jo trautumberg má pravdu nedávno jsme to řešily s holubem nakonec sehnal starší s Golfa ale má je nekolik dalšíh značek . V káždém případě nove ti mužu sehnat cena je nekde kolem 3500kč jestli jse nepletu v případé zájmu upřesním v pondělí.
holubovi jsem tam dal čerpadlo z nějakýho starýho benzínovýho passata (tak okolo roku 94-95). Je to nachlup stejný jak originál. Stejnej typ pumpy mají i ostatní koncernový auta, ale i některej Ford (tuším, že Galaxy). Pumpa v BMW dává tlak 3bary a 110 litrů/hod. a u těchto autovejch je tlak 3 bary a 120 litrů/hod.
Už jsem jednou řešil náhradu. Sice na 11ku, ale našel jsem toto http://www.fm-aut...cts_id=676. Dává to 4bary a 95l/h. Nevím čemu může vadit vyšší tlak, ale nevím co ten průtok. Pokud to funguje tak,jak si myslím, tak ani ten menší průtok nemůže moc vadit. Nebo to použít aspon jako zálohu na dojetí(za ty bankovky). Jsem laik, tak budu rád, když se k tomu vyjádří někdo, kdo tomu rozumí.
P.S. Nakonec už půl roku jezdím s tím původním. Proštouchnul jsem ho zespodu, protočil tam a zpět a zatím běhá.
R1100GS
hyr je nejaky info co uz se tu probiralo
http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=3202&pid=51555#post_51555
a podle nej dohledano
http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-3-0-b.html
snad to pomuze nekde sem to sice nasel jeste levneji ale evidentne sem to dobre schoval
1) Jelikoz je za cerpadlem pretlakovy ventil (ktery mimochodem netusim na jaky tlak pripravuje palivo. Shimi z Tišice to chtel merit, jak to nakonec dopadlo?), tak je to alespon podle mne sum a fuk jestli je cerpadlo schopno dat 3bary nebo 4 bary (za predpokladu ze 3 bary staci).
2) Jak rika Trautemberk, pravdepodobne to budou dokonce i naprosto stejna cerpadla, u kterych jen udavaji ruzny prutok podle pozadovaneho tlaku. (95l/4bar; 110l/3bar;...)
3) To cerpadlo s kodem : 1H0 906 091 je mechanicky dost jine. Asi to bude fungovat, ale bude to potreba nejak prispusovit. Zatimco cerpadlo 8A0 906 091 se tvari i mechanicky stejne jako to nase.
muj lajcky nazor je ten, ze jde cerpadlo nahradit skoro jakymkoli cerpadlem ktere se vycukne s pobliz stojiciho nepojizdneho vozu.je urcite nesmysl kupovat original bmw/vdo/ za furu penez kdyz cerpadel vsude je jen se rozhlidnout.ja ncerpadlo nahradil z vw passat starej model a bylo tam stejne vdo jako v bmw.chce to jenom hledat.a mam i z vw golf velikostne shodne a to bude jako nahradni.kolega zmyjon navstivil nejakeho mechanika kterej vsude cpe ty cinsky cerpadla a svete div se-funguji.shimi taky nacpal do motky nekomu cerpadlo z feldy a jede to.nenechte ze sebe delat trubky a ty drahy original cerpadla/vdo/ at si strcej do riti.hodim sem par odkazu a muzes vybirat, ale jednodusi je jak jsem psal hledat ve starych nadrzich. http://moto.alleg...filtr.html http://moto.alleg...aliwa.html http://www.pmnd.w...tml?list=0 http://translate....start%3D10
a jinak pouzij pana googla.
a z toho polska se to da dostat pres tyto slovensky stranky, posilaji uz i k nam do kocourkova http://www.autofr.../index.php
Upravil holubbb dne 19.10.2009 17:24
cize aby som to zhrnul tak benzinove cerpadlo z trojkoveho golfa je vyskusane a pouzitelne ako plnohodnotna nahrada do 1100 aj 1150 pricom by malo stat nove okolo 3500 korun ceskych kus?
Tady jsem to podrobně popsal http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=3202&pid=51555#post_51555 a tady http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-3-0-b.html
to čerpadlo stojí kolem 800kč