Zajímá mne spíš funkčnost, případný mouchy atp. Přečetl jsem tu snad všechny témata ohledně tohoto. takže keci typu HLEDEJ si strčte za klobouk, dík.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
2010 A pak postupně po roce dolů- snad jen 5-6 mají o něco víc much.
Zbytek odpovědi si strkám za klobouk, tyhle odpovědi se skrývájí právě v tom studování. Kdy si uděláš přehled sám- nikdo ti nenapíše svůj rok- ale najdeš ho v tématu (např ,,cuká mi motor"
Ale jsou to jen statistiky- pak je ještě verze ,,štěstí" Ale myslím že od roku 07 je nepatrné zlepšení- dle mého studia nejen zde.
Novej napsal(a):
takže keci typu HLEDEJ si strčte za klobouk, dík.
Proč jseš na mě hned tak surovej? *pissed*
Chtěla jsem Ti odpovědět, ale teď jsem smutná a rozčarovaná z toho, kam náš vztah vede. Ty mi nerozumíš!
a jaká je vlastně otázka? nej? nej-co?
aha funkčnost...
jaká funkčnost? Do terénu? Na cesty? Nebo myslíš spolehlivost?
aha tak asi o spolehlivosti to je
a to se dá fakt odpovědět?
říká se, že poslední velká změna modelu v r. 2004 s sebou přinesla mnoho elektrického příslušenství a dost chyb. Nevím, určitě jde o další součástky, které můžou "kleknout", ale já osobně se ještě nesetkal s žádným nespokojeným majitelem (schválně říkám osobně, protože určitě existujou, ale je dobře zapsat, že např. já neznám takového, čili statistika nebuje jednoznačně v neprospěch)
no a to jestli mají problémy po určitých kilometrech?
na to jsou dvě odpovědi s nejasným výsledkem
a/ předešlým najitelům to ještě vydrželo a teď je řada na to tobě, aby se to začlo s@@t právě tobě
b/ předešlí majitelé tu většinu typických chyb vychytali a je na řada na tobě, krásně si vychutnat motorku s vychytanejma mouchama
řešení neexistuje
je to vždycky lotto
to je jako když se ptáš, zda je lepší koupit postarší barák, kde bydleli dvacet let, nebo kterej byl zavřenej dvacet let. Všichni ti řeknou, že ten, co bydleli lidé dosud je určitě ta správná volba, ale nikomu se do toho nechce, když je vedle jeden jinej, nezabydlenej
spíš bych řekl, až budeš mít nějaký konkrétní typ a cenu, tak to rozeberem
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
NO TĚŠÍ MĚ, ŽE NĚKDO NAPSAL 09, ŽE JE VYCHYTANEJ..... ten právě mám ale nej co jsem pochopil byl BMW 1150 GS.... a potom ten co jezdil v 1941 -42 do Moskvy...asi taky fungoval a ještě tam prej zkoušeli zimní funkčnost... ten rok se zima povedla
Novej napsal(a):
takže keci typu HLEDEJ si strčte za klobouk, dík.
takže hochu HLEDEJ, všechno je tu na fóru napsáno! Nebuď arogantní a línej, nikdo to nebude psát pořád dokola.
Upravil Pizzy Bender dne 20.12.2009 21:05
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Nemyslel jsem to nijak špatně, opravdu jsem strávil hodiny pročítáním a hledáním, ale je tu toho tolik že s toho nejsem moudrej proto jsem to chtěl shrnout do jednoho vlákna. Takže mám dva požadavky - vejít se do 250k a do 20 000km. toť vše. Díky Waltr, 3X, Vjetrník, Dog, - ostatní jste jako ty vtipálkové na MT.cz
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Beze srandy povazuju za nejlepsi r.v.86.Do tech penez se vejdes,i kdyz zas tak moc ti nezbyde.Ale ty kilometry,to bude dost problem.
vevis přiložený následující obrázek:
[31.69Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal(a):
Beze srandy povazuju za nejlepsi r.v.86.Do tech penez se vejdes,i kdyz zas tak moc ti nezbyde.Ale ty kilometry,to bude dost problem.
pak ale můžeš skončit takhle:
To jo,ale ta nadrz je dole za 15 sekund bez jakych koliv rychlospojek atd.A v elektrice mas asi 3 veci ktery se obcas serou,ale jsou super pristupny a i pro laika snadno vymenitelny.A hlavne se ty veci nechaj pouzity do zasoby relativne levne koupit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Novej napsal(a):
No dobře tak já už nevím jak moc to upřesnit - musí to být BMW R1200GS
Tak ted uz to chapu.Ale na zacatku jsi psal,ze ti jde o funkcnost a zajimaj te mouchy.Tak proto ze vim,ze stary motorky meli mouchy,ale byli jinak funkcni,tak doslo k tomuto nedorozumeni.Problem je,ze u 1200gs vetsinou moucha znamena jeji uplnou nefunkcnost a dost velkej problem.Ale hlavne,ze uz si rozumime.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
2009 a proč? protože má vychytané mouchy z 2006-2008
2010 to zas bude poruch a svolávaček
jinak ty starší ročníky už maji něco za sebou, předešlý majitel mohl být spokojený, ale tobě se to začně sr.t
a z těch nejstarších kup 1946 bez samopalu
2010 bude eňo-ňěňo.Mám tušení, že to bude vůbec nejlepší motocykl historie.
Určité ,indície tomu nasvědčují již teď.
I magistr Kely o tom hovořil ve své práci
Ty prach by ti měly na 07-09 stačit. Teď se toho bude banda zbavovat.
PŘICHÁZÍ KRÁL
to Waltr: to by soudruzi z NDR zatraceně překvapili...vzhledem k době bych s takovým překvapením rozhodně nepočítal...takže kdo si počká a koupí starší rozhodně neprohloupí ...spíš naopak
2010 zas bude mít nový dětský mouchy co neměla 2009.. Pak budou revize čímž odstraní pár mušek,pár nových se zas najde,mezitím změna dodavatele komponent,nový model a můžeme jet znova kolečko oprav.. Každý model má svý mušky, než na konkrétní rok bych určitě hleděl na stav konkrétního kusu..