Mam dotaz, 650 mam teprve chvilku. Protoze planuju delsi projizdku, potrebuju si udelat seznam nahradnich dilu, ktere povezu. Co se tak obecne nevic sere na roku 2001?
Zkontroluj a nabij baterku. Vezmi si s sebou izolační pásku. Natankuj kvalitní benzín. A můžeš jet.
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Ahojda, mam dakara z roku 2001. Je to nachylny na kvalitu benzinu, jak psal JanVan, dale pak si dej pozor, at neztratis nekde po ceste ten zamykaci deklik vzdu, kterej tam vubec nedrzi. Neuskodi nahradni svicka, Ja mam i nahradni benzinovy cerpadlo a filtr a hlavne naradi vseho druhu, protoze aby ses nekam dostal, tak musis rozebrat pul motorky. Jinak se tam toho moc nesere...
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Ok uklidnujete mne... cest vam. Je fakt, ze jsem s ni najel neco kolem 10000 a zatim zadnej problem...
Benzin by v AU snad mel bejt ok. Ono nekde v trapu, kde je jedina benzinka a dalsi 400km daleko stejne nebude moc na vyber....
Cau chlapi, to s tim benzinem me celkem zarazi. Co je u 650 za problem? Zanasi se filtry, vstriky, ...? U sve 11ky doufam, ze pochroupa vsechno a u 650 jsem myslel na neco podobnyho. Tu 650 prave ze dost doporucuju i na vylety nekam do tramtarie a tohle neni moc pozitivni zjisteni.
Peacemaker napsal(a):
Cau chlapi, to s tim benzinem...
Není to zas taková tragédie, ale jak je to jednoválec, tak poznáš když hůř zapálí nebo vůbec. S čerpadlem ani s filtrem jsem problém neměl a slyšel jsme lidi, co filtr přetahujou už 30 tkm a pořád to jezdí... Ale s kvalitním benzínem tě zbytečně nic nestraší...
Četl jsem tu, že když není jistota ohledně benzínu je lepší tankovat 98 oktanový, ale co je na tom pravdy nevím nevím...
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
O benzínu ani jinejch problémech nevím - je to jedno z nejspolehlivějších offroad/cest. endur. Udělej klasickou údržbu a můžeš jet.....
Dakar 650, HusaberG
Ja osobne po kazdem natankovani okamzite poznam, s kym mam tu cest. Je to znat na vykonu a jeho prubehu (myslim ze neprezenu kdyz reknu +- 10 koni rozdil), na skubavosti motorky (neskube - dobrej benzin, skube - oje, na dojezd na nadrz (mezi 250 - 350km) i na drzeni volnobehu (drzi/nedrzi) a dokonce i na startovani (chyta na skubnuti/chyta blbe). To je moje osobni zkusennost. Resim to ted tak, ze tankuju u pumpy, kde maj benzin dobrej do 200 litrovyho sudu a tankuju doma v garazi. Najezdim cca 40km denne, takze ji potrebuju mit spolehlivou a ne nekde priskokem vpred... jo a cerpadlo mi odeslo a filtr taky, ale to bylo zpusobene dlouhym stanim. Ale vozim si nahradni. Sychr je sychr...
Upravil Rhinoceros dne 30.12.2009 18:44
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Něco s tím máš ale benzínem to nebude. Tankuju všude kde potřebuju...Polsko,Rumunsko, Slovensko, Němci.... bez problémů. Spotřeba je vyšší jen na dálnici když to drtím jinak do 4l. Výkonově jsem nezaznamenal významnej rozdíl....
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal(a):
Něco s tím máš ale benzínem to nebude. Tankuju všude kde potřebuju...Polsko,Rumunsko, Slovensko, Němci.... bez problémů. Spotřeba je vyšší jen na dálnici když to drtím jinak do 4l. Výkonově jsem nezaznamenal významnej rozdíl....
No nenapada me co by s tim mohlo byt, protoze kdyz tam je kvalitni benzin, tak slape jako hodinky a neni problem. Mozna je to tim, ze ziju v anglii a tady ten benzin je proste katastrofa. To mi dela brikule i v aute. V zadne jine zemi jsem to tak nepocitoval
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
To rhinoceros
Ty seš jedinej,co má furt nějaký problémy se 650.I na motorkářích to čtu jen od tebe.Ty seš buď největší smolař nebo to bude taky tím,že koupíš shnilotinu co stála 7 let od výroby v garáži a ani se nehla!Ono je pěkný,že nemá najeto,ale pro motorku je horší,když s tím nikdo nejezdi,než kdyby 7 let lítala jak splašená,ale měla pravidelnej servis,víš?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal(a):
To rhinoceros
Ty seš jedinej,co má furt nějaký problémy se 650.I na motorkářích to čtu jen od tebe.Ty seš buď největší smolař nebo to bude taky tím,že koupíš shnilotinu co stála 7 let od výroby v garáži a ani se nehla!Ono je pěkný,že nemá najeto,ale pro motorku je horší,když s tím nikdo nejezdi,než kdyby 7 let lítala jak splašená,ale měla pravidelnej servis,víš?
Jedinej s problemy urcite nejsem, kdyz si proctes forum, tak narazis na spoustu problemu a ten s nachylnosti na kvalitu benzinu je hodne casty zejmena na zahranicnich forech. Ale s tim stanim mas pravdu - chvili bude trvat, nez se to vychyta. A hlavne nestezuju si ale sdilim svoje postrehy a nazory s ostatnimi. Ve svem prispevku pisu, ze to ma problem s benzinem a jinak ze to je ok. A dokonce jsem obhajoval i to, ze to je mistnim benzinem, protoze mi to jinde po evrope nedelalo. Chapu, ze se moje komentare nemusi libit tem, co nedaji na BMW dopustit. Nechci tu motorku hanet a myslim si , ze to nedelam. Ale nebudu psat, ze to je vsechno pohadka o jednom valci jenom proto, ze to je BMW a na foru BMW jsou vetsinou fanousci znacky, kdyz to tak uplne pohadka vzdycky neni. Budu psat vzdy to, co si myslim a budu si za tim stat, i kdybych byl jedinej na celem internetu. A to si myslim, ze by mel delat kazdej. Vymenil jsem na ni uz hodne soucastek, ktere jsem mel za to, ze by mohly stanim utrpet. I takove, ktere nebyly nutne. Ale na ten benzin to proste je nachylny. Mam novou iridiovou svicku, koupil jsem novy cerpadlo i celou vstrikovaci jednotku. Vsechno jsem prosel do mrte a nikde neni zadnej evidentni problem. Natankuju dobrej benzin a pohoda. Natankuju blbej benzin a nelibi se ji to. Tot vse...
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
No já to vidím nasledovně Udělal bych komplet servis dle doporučení výrobce a obvyklých věcí a pak at se děje vůle boží. KDyž si sebou vezmeš čerpadlo tak ti odejde lamda sonda a podobně. Nemá smysl to asi moc řešit
Jinak s benzínem problém nemám To si spíš vem náhradní baterku Na to je ta naše motka náchylná jako prase
To Rhino
Já taky po tobě v žádným případě nechci,aby jsi chválil to co je špatné.Jen mě často příjde(nejen v tomhle vláknu),že ty moc nepřihlížíš k tomu,že to věčnost stálo a hnilo.Si vem,co za ty roky bez údržby všechno odejde.Takřka vše co je z gumy(těsnění,hadice...)Z motorového oleje už musela být vyloženě kyselina,takže tam utrpělo snad vše co je s tím v kontaktu a spousta dalších věcí.To je prostě potencionální vrak po takové době.A je jedno jestli je to BMW nebo cokoliv.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
To Mr GS:
Ja na to prihlizim a taky jsem ji rozebral do mrte a vsechno prosel a nebylo to tak hrozny - alespon opticky byla jako nova uvnitr i vne, ale je jasny ze to, o cem pises, neni videt okem. Ale na druhou stranu co oko nevidi, to srdce neboli... Mam ji teprve 4 mesice. A jak se to postupne zlepsuje, tak se zlepsuje i moje hodnoceni. BMW si byla dobre vedoma nedostatku, a tak pro rok 2004 to prekopala. Cely zapalovani, ten zadni kastlik, zesileny uchyt predniho kola, predni stit atd. A mel jsem spis stesti nez smulu, koupil jsem ji za hubicku a vsechny dily velmi levne... A chystam se s ni na jare na dlouhou 8 mesicni cestu necestu... tak kdybych neveril, ze to dokaze, tak bych o tom ani neuvazoval... Jinak stastnej a veselej Novej Rok!
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.