Ahoj GSkamarádi, přeji Vám v první řadě krásný předvánoční čas....
V čase trochu neobvyklém pro koupi motocyklu (předzimním) sem se téže stala hrdou majitelkou BMW F650GS :-) Juchůů...
Nicméně, obracím se na Vás s dotazem, zda-li někdo nevíte, jak snížit ještě malinkato tuto motorku. Dříve jsem jezdila na Kawě ER-5 a ta je hodně nizoučká, nicméně jistotu jsem na ní měla. Nyní došáhnu na špičky a mám strach, abych někde nešlápla do jarní díry... Přeci jenom ulomit blinkr takové krasotince by byla obrovská škoda.
Péra mám na nejníž, sedlo nejnižší - ještě jsme ho trošku snížili. Nenapadne Vás někoho něco?
(P.S. Podražené boty taky mám, ale s estetikou si to moc nezadá)
Sedlo je hodně široké a tak nevím, jestli někoho z Vás něco napadne?
Když byste si udělali chvilku mezi pečením cukroví, ráda uvítám Vaše rady.
Jinak všem hezké Vánoce, bezporuchový nový rok a všechny návraty domů šťastné...
titika přiložený následující obrázek:
No skoro to vypada ze jsi vycerpala obe bezny moznosti.
Blba je prave ta sirka sedla, kdyz musis mit nohy od sebe, vyrazne si je tim zkratis.
Pokud jste se sedlem spekulovali, pokusil bych se ho jedine zuzit, nevim jestli tam ta moznost je, ale je to jediny co me napada.
Já bych to neřešil.Taky dosáhnu prd na zem ale naucil jsem se zastavovat a rozjíždět jen na 1 nohu a tu mam na zemi celou.Che to trochu cviku ale pak to v pohodě zvládneš a vůbec ti to nepřijde divný.Vem si jezdce na dakaru.Málo kterej dosáhne oběma nohama z té kozy na zem a jak jim to jezdí že ano ......... Rada zní:nauč se dávat na zem jen 1 nohu.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
wellcome on board a hodne kilometru bez poruch a padu
at so ji uzijes
pravou nohu dolu a tu tam nechas na semaforu celou dobu, motorku naklonit lehce doprava a oprit se dobre o pravacku
leva je pripravena na zaradit jednicku
pravou nohu nemas stejne k nicemu [doufam ze nebrzdis zadni brzdou!!!!]
prinejhorsim posez lehce do prava [prava pulka prdelky je skoro mimo sedlo]
Upravil Doc dne 15.12.2007 13:58
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Pred par lety jsem to nechaval snizovat pritulce,ale mela Dakara.Porad se valela a me uz to nebavilo opravovat tak jsme to nechali snizit dole na prepakovani.Jeslti nevis co to znamena tak nejakej sikovnej servisak to udela.a nestalo to ani moc.Jo a samozrejme Gratuluji k vysnenemu stroji.Hlavne opatrne a at se treba nekde potkame.
Jé děkuju :-) Vy jste takoví hodní, jeden by neřekl, jak málo lidí peče cukroví:-)
Shrnu-li to, tak mám přes zimu dělat dřepy, a doufat, že mi pak na jaře někde nepraskne koleno? :-)
Já, abych se přiznala jsem čekala nějakej tajnej plíšek, kterej by se vyndal a rázem to bylo o deset centimetrů níž :-) No nevadí, zkusim se přihlásit do Enduroškoly, jestli něco takového funguje :-)
Děkuju za přízeň, ještě jednou hezké Vánoce a brzké jaro :-)
P.S.: Když byste někdo přeci jen nějaký ten tajný plíšek našli... tak sem s nim :-)
To jsem se zas inteligentně vyjádřil co? No, ale je vidět, že na tom přepákování něco bude. Když bude šikovnej nástrojař, tak to asi zvládne levou zadní.
Upravil Cycli dne 15.12.2007 18:09
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
titika napsal:
No nevadí, zkusim se přihlásit do Enduroškoly, jestli něco takového funguje :-)
+1000%
investice do sebe samotneho je nejlepsi investice
dovol abych ti uvedl jeden nazorny priklad
je mnoho lidi, kteri "si mysli" ze jsou ridici a hledaji ladene vyfuky, lepsi brzdy, a stelujou motorna vetsi vykon a to vsechno jenom proto, aby jeli.....rychleji
ale pak jedou v parte s nekym, kdo nechal masinu tak jak je ale je lepsi jezdec, protoze sel na skoleni - a lehce jim ujel a ujede vzdycky, i na starsim modelu, na slabsi motorce atd.
Chapes ?, nauc se s motorkou zachazet lepe [nejlepe pod odbornym vedenim] a budes takova frajerka a budes to mit tak "v ruce", ze minule hovory o snizenem sedle ti budou pripadat smesne. Ver mi. Jezdim na motorce od r. 1983 a nenasel se nikdo moudrej, aby mi rekl to co ti ted predavam. Kez bych to vedel driv [i kdyz tehdy nebyly dnesni moznosti, skoly atd.], a ne jenom poslednich nekolik let.
I na lyze chodej lidi se stale lepsim vybavenim, ale dobry lyzar jim ujede i na opraskanych starych lyzich.
I na tenis muzes jit v super novem tricku a sortkach a ponozkach od zname znacky, ale hrajes-li s nekym bosym, s derovanymi hadry, ktery ale HRAJE tenis, odejdes s vypraskem.
Nakonec ten nejlepsi for......
investice do jizdnich schopnosti je nastalo, zatimco motorky, vyfuky, brzdy budes menit.....ridic zustava.
Vem si to z vyfuku tom palice
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ahoj, mám 650 asi měsíc, z toho teprve 10 dní na značkách. Mám 167 cm a sedlo ještě zvýšené Willbersem. Všechno není jen o stabilitě. Hned první den v terénu, co jsem si po zastavení v jedné takové koleji ustlala hubou do bláta, jsem zjistila, že musím tento handicap kompenzovat tím, že budu dopředu přemýšlet, KDE zastavím a KDE se otočím. Už vím, že nikdy nebudu parkovat čumákem z kopce k obrubníku, ale že si tam couvnu...protože už se fakt nechci ztrapnit tím, že budu kolem motorky trojčit a ani s ní nehnu Mám do terénu skvělého učitele, děláme si z cvičáku pro 4x4 takový malý Höchlingen...cvičit, cvičit, cvičit.....to je opravdu to nejlepší, co můžeš udělat. A jedna moje nabytá zkušenost - nohy patří na stupačky, ne na zem
Baforský fdoleček forever....
Tím učitelem myslíš Zámka? Kde je ten cvičák? Taky bych si jel zacvičit. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Tím učitelem myslíš Zámka? Kde je ten cvičák? Taky bych si jel zacvičit.
Jojo, Zámka On je fakt už asi vymřelej druh Motorku mi dal dokupy a teď se mnou jede klidně v dešti a sněhu a řekne : udělej tohle, támhleto vyjeď, nestrkej ty nohy na zem a dej je na stupačky, tady jsi spadla...víš proč? Tak vidíš, příště tu chybu neuděláš, tak to zvedni ( stejně mě ve finále zvedne on ), votři si nudli u nosu a jedem! Tady za Hradcem jsou dva a jeden velkej za Jaroměří. Však přijeď i s klukama a s kočkou, u nás se vejdete všichni a můžem vyrazit na nějaký offroadek.
Baforský fdoleček forever....
Jo. Mezi svátkama bych chtěl něco najezdit. Tak to snad dopadne. Zatim to mám hektický s prací.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tak super, budu s tím počítat. Uděláme nějaký Zámek offroad Adventure trip Zítra přivezeme sajdu z Dněpra, půjčuje nám ji Štefi, je moc hodnej. Bude s tím kupa práce, přidělat ji na Zámkovo 1150 GSA. Ale na ty Elefanttreffen prostě pojedem, i kdyby byl metr sněhu a 20 pod nulou! Howk!
Baforský fdoleček forever....
titika napsal:
Kluci na Varaderech to dokážou dokonce až takhle
takto je hodně dobrý!
Je pravda, že učení dělá mistra, ale nerada bych, aby moje nová láska odnesla moje snahy o kulturní jízdu:-)
No, uvidíme, až sleze sníh, který ještě nenapadl :-) to se teprve ukáže co ve mě je:-)[/quote]
Jedno na první pohled přitroublé úsloví praví, že kdo nepadá, jezdí pod své možnosti Každý tu hranici chceme posouvat...a chybama se člověk učí. Já počítám s tím, že než se něco naučím, budu si to muset odpadat....
Baforský fdoleček forever....
Čau holky...
Vaše diskuse mně donutila zaregistrovat se a trošku vás pozlobit. Je mi jasné, že je důležité dosáhnout oběma nohama na zem. Ale.... Když máte vysněnou motorku a nebylo vám dopřáno dlouhých nohou top-modelek, tak máte dvě možnosti:
1. nadávat třeba na rodiče, že vás jaksi "odflákli" a koupit si čopříka
anebo
2. zkusit se s tím poprat
A věřte že vím, o čem mluvím. Já mít 167 cm, tak si pískám!!!
A mně se Dakar náramně líbí a ani mých 152 cm mně neodradilo a prostě jsem si ho koupila. A basta. A jezdím. Jezdím po silnici, po lese, po loukách, po kamení , po mezích..........
No jo, mrzí mně, když mi chuděrka "malá" upadne, ale co naplat..... Musíme vstát a jet dál. A posouvat dál i své hranice. Jo, je to trochu handicap, ale o to víc musím přemýšlet, myslet i trochu dopředu a užívat si to. A stupačky jsou od slova STÁT, takže v nich stojím. A STOJÍ to za to!
A není to nejhorší v terénu, tam si to opravdu užívám. Trošku je problém na silnici, kde je spousta semaforů, magorů v autech nebo na přechodech, co si myslí, že já MUSÍM zastavit. A to pak je "hoňka", když nemám vyhlídnutej kamínek na polňačce, nebo kořen mezi stromy, kde bych si mohla stoupnout alespoň na špičku jedné nohy..... (už jsem se opřela i o auto.... naštěstí jen rukou... ten řidič trochu nechápal, ale jak blikla zelená, tak jupííí... a už mně neviděl)
Tak holky - držte si klobouky a rozjeďte to, nebo si kupte třeba scarvera.
Upravil joni dne 17.12.2007 23:45
díky za podporu, ale aby Baworák padal, to aby si člověk pořídil zvláštní kasičku :-) Já třeba na Kawě pořád kupovala blinkry.... :-)
Ale jinak, máš můj obdiv:-)
No, já si k mojí yamaze pořídila sajdu.... Drakoušek holt občas bude plakat.... Něco spraví izolepa a na ostatní budu muset zůstat nějakej přesčas v práci......