Lamely spojek se dají samozřejmě zrepasovat nanýtováním nového obložení (jsou lidi a firmy, co se tím zabývají), ale chce to důkladně zkontrolovat stav drážkování pro hřídel v lamele - jestli je už "vyčubaný", tak to nemá smysl. Zaděláš si na problém, kdy se ti lamela na vstupní hřídeli protočí a zničí i hřídel. Párkrát jsem tuhle závadu už opravoval a pěkně se to prodraží. Já osobně bych si lamelu nerepasoval - koupil bych novou (stojí do 2500Kč).
Asi bych skutecne koupil novou lamelu ... Ted jeste vlastni oprava kde musi jit celej zadek pryc atd. To asi taky nebude za hubicku. Doporucite mi nekoho kdo by to udelal?
hmm, to vypada fakt jednoduse ;-) Nez tedy dostanu odvahu se do toho pustiti jedna obecna informace. Kardan sundan s prevodovkou, nebo kazdy kus zvlast?
Diky M.
jede to tak i tak já torozebral celé ohledně kontroly,zručnější atomechanik to musí dostat do tohohle stavu do hodiny.Pozor když budeš rozebírat paralévr tak šrouby jsou na lepidle tak nahřát horkovzduškou .Postup najdeš v sekci kolem kardanů.Měl jsem lamelu na nýty ,od prvního prokluzu jsem najel ještě přes 4000km.Pak jsem nechal nýtovat lamelu ,tvrdší a o 0,4mm širší.tak jsem musel dát ještě podložky .vyšlo mě to ale celkem na 600,- slabší by stála 1000,-
Lamelu nesmrtelnou, keramickou teď dodává krom TT i Lucas.
Pokud byste chtěli tůnit na vyjížďky kolem světa.
http://bmw-trade....nim-lucas/
Upravil Hrabe_X dne 08.02.2010 10:36
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jestliže máš vše ostatní OK (zadní převod OK, suchou manžetu u zadního převodu i u převodovky), tak můžeš oddělat převodovku i s koncovým převodem a kolem dohromady. Prostě s celou částí "odcouváš" od motoru. Odděláš baterku, startér, porozpojuješ nějaký konektory na podsedlovým rámu, výfuk, zadní tlumič, brzdič (jestli máš ABS, tak pozor na vedení trubek), zvedneš podsedlák, lanko spojky pryč, povolit šrouby co drží převodovku a ven s ní - lepší to oddělávat ve dvou (a nasazovat taky). Na sestavení je potřeba středící trn spojky. Ať se daří.
Jinak já asi moc zručnej nebudu, protože do hodiny jsem to do rozebranýho stavu nikdy nedostal (ale za dvě hoďky je to reálný)
Upravil Tonda dne 08.02.2010 11:29
No mam obavu, ze to budu muset rozebrat postupne. Vypada to ze jeste lehce propousti gufero z prevodovky a tam aspon podle manualu se to da resit vyndanim loziska do prevodove skrine. Takze za dve hodky to urcite neudelam